XXL Nutrition

Gesloten nog 1 keer

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Je kunt natuurlijk ook gewoon een filmpje (laten) maken van je squat. Met een papiertje met 'ddb' in beeld en je hebt je bewijs. Want zoveel squatten van een beetje fietsen, is totaal niet geloofwaardig.
 
Hm, hij heeft ook nog eens een longaandoening hé... Eerlijk gezegd heb ik bij vrijwel al zn stats mijn twijfels gehad.. Maar zo nu en dan zijn er ernstige uitzonderingen op de regel... Ben eigenlijk nog nooit zo iemand tegen gekomen op een gym(en eerlijk gezegd wel grote mannen die 40kilo squatten als of het 150 minimaal is...
 
Maar eigenlijk ook omdat hij ''direct'' zonder getraind te hebben met zo'n lange pauze heel erg sterk was..
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Maar eigenlijk ook omdat hij ''direct'' zonder getraind te hebben met zo'n lange pauze heel erg sterk was..

Toen ik hier begon te loggen had ik al bijna 1 1/2 jaar getraind, nu ruim 2 jaar. 2 jaar geleden kon ik met 60 of 70kg bankdrukken, net als toen ik helemaal voor het eerst begon.
 
Ik mag dan wel ecto zijn, ik kan trots met opgeheven hoofd posten want ik ben ectokoning van DBB

Wat ben ik dan?

Ontopic
Waarom zou iemand liegen op het internet over hoe sterk die is, zou vrij treurig zijn. Misschien ben ik naïef naar ik geloof Schwarzeneggertje wel hoewel het natuurlijk wel echt bizar is wat hij tilt
 
Wat ben ik dan?

Ontopic
Waarom zou iemand liegen op het internet over hoe sterk die is, zou vrij treurig zijn. Misschien ben ik naïef naar ik geloof Schwarzeneggertje wel hoewel het natuurlijk wel echt bizar is wat hij tilt
Het zou wel écht uitzonderlijk zijn idd.. Maar hij is ook nog eens 58...
 
Iedereen spreekt de waarheid op het internet :)

Ik wordt af en toe zo verdrietig inderdaad als ik kijk in wat voor nieuws bubbel mensen op het internet leven en wat ze allemaal geloven. Dan kom je op die Facebook pagina's van mensen met alleen maar Zwarte-Piet, anti EU, anti NOS en dat soort berichten
 
Ik wordt af en toe zo verdrietig inderdaad als ik kijk in wat voor nieuws bubbel mensen op het internet leven en wat ze allemaal geloven. Dan kom je op die Facebook pagina's van mensen met alleen maar Zwarte-Piet, anti EU, anti NOS en dat soort berichten
wat bedoel je precies nu???
 
wat bedoel je precies nu???

Ja sorry een beetje onduidelijk geformuleerd, er zijn jammer genoeg heel veel mensen die alles geloven op internet en hierdoor in een soort van bubbel raken met alleen maar een soort type nieuws (logisch want je leest het nieuws wat jouw kijk op de wereld bevestigt, ik noemde alleen een voorbeeld wat ik tegen kwam maar zou net zo goed een type kunnen zijn wat door internet alleen maar ander soort nieuws leest).

Lang verhaal kort, als mensen niet kritisch zijn op of iets waar is op internet kunnen ze in een soort van bubbel terecht komen
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Maar dit is een beejte off topic, sorry.
We hadden het over de stats van TS
 
Toen ik hier begon te loggen had ik al bijna 1 1/2 jaar getraind, nu ruim 2 jaar. 2 jaar geleden kon ik met 60 of 70kg bankdrukken, net als toen ik helemaal voor het eerst begon.
Vind het nutteloos om erover te gaan rellen, maar heb zelf ook sterk m'n twijfels over je stats. Denk dat je de keuze hebt; ofwel leg je je erbij neer dat er nog een hoop gejank komt, of je zorgt voor bewijs :p
 
Ik heb daarnet, voor mijn werk, nog even intensief (weinig rust) getraind. Was helemaal vergeten dat het al weer weekeind was en de sportschool om 2 uur dichtgaat; kwam om 13:20 binnen voor een PULL:

Pulldowns naar nek
8x60kg
8x80kg
8x100g
3x8x120kg

Matrix chest supported rows
8x100kg
3x8x120kg

Side raises
2x8x20kg
10x18kg

Haters mogen deze gewichten door 2 delen om hun eigen ego's overeind te houden.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven