AndroidHealthClinic

Nieuws NSMB Strong Man Cup Belgium

Ik weet het David, ik ben zot aan het worden:hahaha:. Maar het is niet van die ontstekingsremmers, het is van het niet trainen. Al 6dagen niet :rolleyes:
Cardio is leuk maar niet als het 4 keer per week wordt.

• Topic Starter Topic Starter
Ooho Didi word Simon 2 ( zijde ook aan het cutten soms ;) )

Genees maar wa, da ge er in Januari een lap op kunt geven :D
-

elaaa olaa, mij nie beginnen verwijten van simon 2 hé. :p Maar je hebt gelijk rusten en dan trainen zoals de beesten

Ooho Didi word Simon 2 ( zijde ook aan het cutten soms ;) )

Genees maar wa, da ge er in Januari een lap op kunt geven :D
-

elaaa olaa, mij nie beginnen verwijten van simon 2 hé. :p Maar je hebt gelijk rusten en dan trainen zoals de beesten

haters-gonna-hate.gif

Niet zeiken.

Hey Simon alles goed jongen? We horen zo weinig van je. Spreek je snel weer eens. groet Gijs.

Heb er nu al zin in, ik zal er zijn om te kijken!

De rede is simpel dit is de strong man cup dus sponsering enz.

+ op international vlak worden de onderdelen ook maar bekend gemaakt na 3a4 weken er voor.

Maar daar moeten de meeste van jullie niet over wakker liggen is veel te zwaar voor jullie.

Maak maar da ge voor de rest goe presteerd en jullie da aantrekken, en aanwezig zijn :D
( da is voor de meeste al moeilijk genoeg )

Wij zijn samen met de WSM, Strong Man Champions League, enz ...
En we volgen hun voorbeeld en regels en daar mee uit.
( En nog maals ik ben de federatie niet, zo denken de andere 6 bestuurs leden er ook over. Meer info 19 dec )
-

zal wel een vette wedstrijd worden, ik kom iig kijken :)

Jimmy ik heb je een email gestuurd dat wij ook van de partij zijn op deze wedstrijd.(Fabrice en ik)

UPDATE

Fabrice en jij staan er bij vriend ;)

Laatst bewerkt:
Zeveraar ge zijt goe bezig , gewoon voort doen en je zal wel zien
(the will be afraid off you ;) )

Toppie vriend we gaan er een leuke wedstrijd van maken maar voor die tijd komen we nog een keertje bij je langs.

Sionnach gewoon meedoen en de ervaring meepakken!

Toppie vriend we gaan er een leuke wedstrijd van maken maar voor die tijd komen we nog een keertje bij je langs.

Sionnach gewoon meedoen en de ervaring meepakken!

Da's de bedoeling Richard, ben er nu 31 en pas een jaar geleden begonnen met strongman, eens zien op welk niveau ik nog kan geraken tot ik echt niet meer meekan
ik doe sowieso mee hoor, al was het maar om te kunnen zeggen dat ik tussen een paar grote jongens gestaan heb:cool:

Dat maakt toch niet uit hoe oud je bent, ik was in 2006 begonnen en toen was ik 36.
Als je iemand heb die je de techniek kan leren en dat kan Jimmy je wel dan komt dat wel goed.

zeer goed deelnemersveld.
zeker de moeite om naar belgie te rijden in juli

Gaat een mooie wedstrijd worden!

En David, naar wat ik zo al van je gezien heb kan ik besluiten dat het helemaal goed komt met je :fire:

Update !!

line up ziet er goed uit

Terug
Naar boven