Fitness Seller

Nieuws NSMB Strong Man Cup Belgium

• Topic Starter Topic Starter
update !!

Update !!

Atleten !!

Update !!

Atleets !! (Die canadees woont nu in Brussel)

Laatst bewerkt:
Hey, de jongens die hier opstaan en die in het begin topic nog een rood gezichtje hebben, heb ik bevestiging nodig of zij wel/niet meedoen. (wees absolut zeker t'is heavy he)

Wij kunnen maar max 16 atleten laten meedraaien (plaats & tijd) en er zijn er nu 18 ingeschreven (waar van 12 degelijk hebben bevestigt) En nu nog een 5 tal extra die er bij gekomen zijn . Dus wij moet zeker zijn of je komt of niet.

Als ik niks van de persoon hoor binnen de maand word hij geschrapt en zijn plaats door gegeven.

Laatst bewerkt:
Heb je de atleten ook persoonlijk gemaild? Niet iedere deelnemer zal dit forum lezen. Ik weet van Richard dat hij hier niet leest. Dus.....

@Jan:

De jongens met een rood gezichtje, daar van moet ik het weten.
(De Nederlandse zitten hier op ja, de andere heb ik al prive gemailt ;) Zo slim ben ik wel)

Richard die komt samen met ons Esther naar België :D

JA ik doe zeker mee. Zal het geld nog even spoedig overmaken.

jaa,ik doe ook zeer zeker mee!! maak het geld zo ff over kerel,groet Jan Wagenaar!!!:)

Lady's and Gentelman, The Strong man Cup of Belgium is at his Max.

Dus we zitten vol. (max 16 atleets)

Kijk naar de 1ste post om te zien wie er meedoet, jongens met een rood gezicht er achter staan nu op de reservelijst (Om dat ik hen niet gehoord heb of dte te laat waren)

Heren het zal spannend worden dit jaar en het is ook angstaanjagend zwaar :D

Zalige die ouwe Reinhard doet mee, is die nog zo sterk als vroeger?

Baumstamm180kg.jpg

180kg log :eek:

I dont know, volgens hem wel.

En hij heeft nooit boven de 160kg log gedaan op de IFSA log, die wij dus gebruiken. :D (zoals je ziet is deze dunner en gebruik hij die overal)
Maar zijn wedstrijden zijn altijd raar.
*
Max squaten
Max Dead liften
Max benschen
Max log
Viking pres op reps (130kg)
Stones

Zo zien zijn wedstrijden in duitsland er elk jaar uit zowel individueel als in TM verband.
Rare jongen wel, maar een sterke atleet voor de Cup.

Die gast da er naast staat is Micheal Laabs, weet je nog van Zwitserland die gast da me wou pakken. Ik heb die daar al 2x verslagen en hij kan er ni goe tegen en komt mij pakken op men thuis grond.
beestig kan ik thuis uitpakken (lang geleden)

En zen vrouw ernaast doet mee aan de strong woman cup :D

leuk gevarieerd deelnemersveld :) ben benieuwd hoe richard (leeuwenburg) het gaat doen, met hem samen train ik events

Een heel mooi deelnemersveld, goed internationaal gevarieerd. M'n petje af Jimmy. Echt jammer dat ik op vakantie ben in Frankrijk, ik had anders graag willen komen kijken.

By the way, is er al een besluit genomen over ons Nederlanders of wij kunnen deelnemen aan de Sterkste Man van Vlaanderen?

Die gast da er naast staat is Micheal Laabs, weet je nog van Zwitserland die gast da me wou pakken. Ik heb die daar al 2x verslagen en hij kan er ni goe tegen en komt mij pakken op men thuis grond.
beestig kan ik thuis uitpakken (lang geleden)

Argh die voze dikz*k

Persoonlijk denk ik wel goed, hij heeft de ervaaring en weet waar hij mee bezig is.

Een Beetje het zelfde als Van Der Linden :D

Anyway ik denk dat iedereen er goed zal presteren en het een leuke strijd zal zijn om de titel van 2010 in onze 1ste Strong Man Cup.

@Jan: om dat je het zo lief vraagt zal ik je een DVDtje op sturen ;) (kan je het nog eens meemaken)

@Snoob: IDD da is hem ;)

Laatst bewerkt:
Richard Leeuwenburg heeft tot onze grote spijt zich afgemeld (gezondheids redenen)

Wie voelt zich geroepen als Nederlander om zijn plaats in te nemen !!

(Laat het op tijd weten of ik moet deze plaats af staan aan een Duitser)

toch maar overwegen om te komen kijken...ziet er goed uit dit deelnemersveld

Mee doen de dag erna. :D

als ik de sport zelf beoefende had ik misschien wel mee gedaan maar ik kom te graag kijken naar de wedstrijden

Terug
Naar boven