XXL Nutrition

Nieuws NSMB Strong Man Cup Belgium

Hahaha,hamburgertjuhh!!

natuurlijk ben ik van de partij,ik wil deze game niet missen.;)

de red hulk:mad: zal eens ff belgie veroveren,hahahaha.:p

zie je dan kerel,en succes met de laatste voorbereidingen:D

groet uit FRIESLAND.

Om hoe laat begint het eigenlijk? Ik weet dat het de vorige jaren altijd vrij laat begon, maar ik kan het niet terugvinden in dit topic.

Ja jongens wat is de starttijd. En verder ga ik rennen met die yoke!

Binnen 19 dagen is het zo ver de Belgian Strong man Cup.

Iedereen klaar ?? Iedereen komt toch nog ?? (Geen vraag voor de Belgen :D)

Zaterdag 24 juli, hoogstraat Bazel (9150) Start om 16u !!! (duurt tot 20u)

"Mensen die een hotel hadden (zijn er maar een paar)stuur me een pm waneer jullie ariveren en terug vertrekken " (anders kan ik het niet boeken)

:)

Dank je Skinnie. Het is niet eens zo gek ver. En het start laat. We kunnen dus gewoon uitslapen ook nog.

Ik kom wel even kijken denk ik :)

Ik kan niet, zit op tomorrowland :(

denk niet dat ik ga komen kijken, heb het nogal druk zondag en wil wat rusten op zaterdag :D

hej jimmy...kank nog meedoen??...kan wel wat supplementen gebruiken en kben er dan toch met jan mee ..hahaha

Haha Mo'tje tik hem aan jongen!

@ gijs BOKS!~

we in there like swimwear!

p.s jimmy kwas je vergeten mn leeftijd te sturen kben tegenwoordig 23 jaar

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
See 1st page .... Update !!!!

@Crazymo: Je staat er bij ;)

Op dit moment zijn we met 11 atleten!

Kan nie komen supporteren, vertrek die avond op reis

SUCCES AAN ALLE DEELNEMERS!!!!

Wow k*t voor Fabrice man, dat is een toffe en zeer sterke gast!

WTF!!! Jim je hebt niet echt geluk me je wedstrijd. Dames en heren, dit is echt een prima wedstrijd. Het wordt nu de 3e keer dat ik er aan mee doe en de onderdelen zijn zwaar, prima organisatie, prima verzorging en je mag proberen het Belgium Beast aan te pakken!! Erg vreemd zoveel blessures ineens! Jammer en hoop dat er niet meer jongens afvallen. Mo moedig van je man, juiste instelling! Maar... wals richard, jan en ik weer zo een spannende wedstrijd van maken als afgelopen weekend... dan is er wel wat spektakel! Naast Jimmy die niet te stoppen is en Gijs;) met z'n capriolen en babbels!!! Volgens mij loopt er in Friesland ook nog een goed-lachse king of pulls and grips rond die eventueel mee wilde doen....

Alex

Jimmy is er al weer wat nieuws over de NCC 2. Ik hoop dat ie er komt eind dit jaar :)

Succes allemaal zaterdag ;)

Laatst bewerkt:
die moffen zijn gewoon bang van het belgisch beest:p
@mystery;tzal maar in 2011 zijn zeker

weeral twee grote jongens die uitvallen of wa????:eek::mad:
en dat terwijl ik mij hier nu al zit voor te bereiden op de grootste afgang uit mijn strongmancarrière tussen al die kerels die al heel wat powerlevels hoger zitten, ik heb pijntjes in m'n rug sinds we voor de eerste keer in maanden die heavy yoke en log op max deden: mag ik nu ook thuisblijven Jimmy?:treuren:
manmanman, ik heb met mijn stomme kl***** ja gezegd toen Jimmy het vroeg maar ik ga er verdomme staan ook zodat ik weet wat ik volgend jaar wil en moet kunnen om jullie op uw b**kes te geven:cool:
ik zie het al zeggen in the old warrior days: tussen alle woeste kreten van mensen die misschien gaan sterven die dag voor een doel, "euh, ik heb mijn nagel gescheurd jongens, ga maar zonder mij"
just kiddin'!:D bummer voor de mensen die echt geblesseerd zijn, ik had er graag eens bijgestaan op een wedstrijd, next time dan maar

Terug
Naar boven