Fitness Seller

nul libido - help!

Eet een half uurtje voor ze komt 2 bananen en een groot stuk pure chocolade.
Zijn 2 bewezen afrodisiacum!

Anders heb je ook nog MACA, Horny Goat Weed en Ashwaghanda...

Als het dan nog niet lukt bro :P

kan droogtrainen (dus onder onderhoud eten) ook je libido verlagen? sinds ik lager in carbs en kcals ben gaan zitten is me libido ook echt 0 :/
Jazeker, de reproductieve functionaliteit is nauw verbonden met de beschikbaarheid van energie, ofwel je dieet.

Jazeker, de reproductieve functionaliteit is nauw verbonden met de beschikbaarheid van energie, ofwel je dieet.

Heeft het ook niet met de beschikbaarheid van vooral vetten (essentiele) te maken?

Waardoor een verstoorde hormoonbalans ten gevolgen is

Heeft het ook niet met de beschikbaarheid van vooral vetten (essentiele) te maken?

Waardoor een verstoorde hormoonbalans ten gevolgen is
Nu heb ik daar nooit specifiek naar gekeken, maar als je daadwerkelijk deficient bent in essentiele vetzuren is er wel meer aan de hand. Alleszins zijn verzadigde vetzuren gecorreleerd met een verhoogd testosteron niveau, en meervoudig onverzadigde vetzuren nu net het omgekeerde (bij een al voldoende inname van vetten).

Waar ik vooral op doelde is dat de hypothalamus het signaal van leptine integreert, en leptine nu net signaleert hoeveel vetreserves je hebt. Daarnaast is de HPG as ook direct gevoelig voor acute schommelingen in de glucose concentratie, en in mindere mate ook vet (beide onafhankelijk van leptine).

Voor de geinteresseerden:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15159173
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22980196

Nu heb ik daar nooit specifiek naar gekeken, maar als je daadwerkelijk deficient bent in essentiele vetzuren is er wel meer aan de hand. Alleszins zijn verzadigde vetzuren gecorreleerd met een verhoogd testosteron niveau, en meervoudig onverzadigde vetzuren nu net het omgekeerde (bij een al voldoende inname van vetten).

Waar ik vooral op doelde is dat de hypothalamus het signaal van leptine integreert, en leptine nu net signaleert hoeveel vetreserves je hebt. Daarnaast is de HPG as ook direct gevoelig voor acute schommelingen in de glucose concentratie, en in mindere mate ook vet (beide onafhankelijk van leptine).

Echt heel veel respect voor al je kennis!
Maar zoals je hier typt/praat, praat je zo ook in het dagelijks leven? :rolleyes:

Thx voor de links!
Ga ik me gelijk is goed inlezen!

• Like
Waarderingen: Dmg
Kamagra zal niet veel doen als je niks van geilheid voelt.
Ik zou zeggen zit het een beetje uit en als je in een situatie komt dat een chick echt heel erg graag met je mee naar huis wil dan zeggen dat ze echt haar best zal moeten doen omdat je net uit een kuur komt.
Sowieso moet je je bedenken dat jij niet voor schud staat als je hem niet stijf kan krijgen, want over het algemeen denkt de vrouw toch dat het aan haar ligt. Wat je ook zegt.
Wat bij mij tijdens een nakuur altijd hielp is door er geen druk achter te zetten en hem gewoon goed stijf te laten zuigen. Uiteindelijk werkte dat vrijwel altijd wel en kon ik aan de slag daarna

• Topic Starter Topic Starter
Kamagra zal niet veel doen als je niks van geilheid voelt.
Ik zou zeggen zit het een beetje uit en als je in een situatie komt dat een chick echt heel erg graag met je mee naar huis wil dan zeggen dat ze echt haar best zal moeten doen omdat je net uit een kuur komt.
Sowieso moet je je bedenken dat jij niet voor schud staat als je hem niet stijf kan krijgen, want over het algemeen denkt de vrouw toch dat het aan haar ligt. Wat je ook zegt.
Wat bij mij tijdens een nakuur altijd hielp is door er geen druk achter te zetten en hem gewoon goed stijf te laten zuigen. Uiteindelijk werkte dat vrijwel altijd wel en kon ik aan de slag daarna

mooi gezegd, deze heeft me wel aan het denken gezet :D gelijk heb je hehe

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Ben net terug van de arts. Volgende maand moet ik terug komen om de kreatinine opnieuw te laten meten want deze zit niet goed.

wlzk0w.jpg

2po2p7s.jpg

Krijg de foto's niet recht geüpload als ik met deze telefoon een foto maak maar deze 2 foto's horen naast elkaar te staan

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

Ziet er niet goed uit als ik Google moet geloven..
Kreatinine boven de 110:
een ontsteking in de nier (glomerulonefritis, pyelonefritis) als gevolg van een bacteriële infectie
beschadiging van niercellen door vergiftiging (inname van een schadelijke stof) of als bijwerking van een geneesmiddel
een auto-immuunziekte
als gevolg van processen die de afvoer van urine hinderen: prostaatziekte, nierstenen
een verminderde doorbloeding van het nierweefsel voorbeeld door shock, uitdroging, hartfalen, vaatziekte en complicaties van diabetes
een tijdelijke verhoging treedt op bij spierbeschadiging, bij voorbeeld door een trauma.

Iemand ervaring mee?

mooi gezegd, deze heeft me wel aan het denken gezet :D gelijk heb je hehe

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Ben net terug van de arts. Volgende maand moet ik terug komen om de kreatinine opnieuw te laten meten want deze zit niet goed.

wlzk0w.jpg

2po2p7s.jpg

Krijg de foto's niet recht geüpload als ik met deze telefoon een foto maak maar deze 2 foto's horen naast elkaar te staan

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

Ziet er niet goed uit als ik Google moet geloven..
Kreatinine boven de 110:
een ontsteking in de nier (glomerulonefritis, pyelonefritis) als gevolg van een bacteriële infectie
beschadiging van niercellen door vergiftiging (inname van een schadelijke stof) of als bijwerking van een geneesmiddel
een auto-immuunziekte
als gevolg van processen die de afvoer van urine hinderen: prostaatziekte, nierstenen
een verminderde doorbloeding van het nierweefsel voorbeeld door shock, uitdroging, hartfalen, vaatziekte en complicaties van diabetes
een tijdelijke verhoging treedt op bij spierbeschadiging, bij voorbeeld door een trauma.

Iemand ervaring mee?

Iemand ervaring ermee ???
Wat zei je arts ervan?! Hoe verder?

Hij was zelf net weg dus ik vroeg aan de balie om alsnog de uitslag op papier te krijgen en toen zei ze me dat ik volgende maand terug moet komen om te kijken als de waarde nog gaan veranderen

Kom volgende maand maar terug?
Is een aardig lijstje inmijn ogen, en niet het meest positieve.
Weet niet wat Getxxl (Galen) er misschien op te zeggen heeft.
Maar een maandje aankijken, aardig laks.

Is allemaal goed hoor. Bij sporters is kreatinine altijd hoger dan normaal.
Sommige huisartsen denken dan dat je nierproblemen hebt, maar dat is dikke onzin.

ik hoop het want ik heb zo nu en dan wel last van hartkloppingen (tijdens de kuur hyperventilatie's) en een trap op lopen is zwaar vermoeiend. heavy zweten zal hier wel niks mee te maken hebben maar daar heb ik ook last van.
maargoed dit allemaal zal wel niks met het libido te maken hebben :D libido is het belangrijkste haha

ik hoop het want ik heb zo nu en dan wel last van hartkloppingen (tijdens de kuur hyperventilatie's) en een trap op lopen is zwaar vermoeiend. heavy zweten zal hier wel niks mee te maken hebben maar daar heb ik ook last van.
maargoed dit allemaal zal wel niks met het libido te maken hebben :D libido is het belangrijkste haha

Zweten vermoeid, geen puf wel tijdens trainen, hier ook op tren.
Libido was niet zo.Nolva weg gedaan en libido als een konijn.
Geen flauw id of het aan de nolva kan liggen,maar wel beetje te toevallig

nolva verlaagd bij mij wel altijd het libido maar ik schrok er even van toen de kamagra niet werkte en ik merk dat de zin er in gewoon nul is haha
beetje wazig deze 'na effecten' maar ik heb er nu wel goede hoop bij. even een maandje uitzitten :o

Heb je Maca poeder wel eens geprobeerd ?
Als ik 25gr Maca verdeelt over de dag neemt krijg ik binnen 48uur een zwaar hoge libido boost.

Je kan het bij Ekoplaza kopen, kost 11euro voor 300gram.

Terug
Naar boven