AndroidHealthClinic

nul libido - help!

• Topic Starter Topic Starter
saved before the bell laten we maar zeggen dan he :D

Melatonan II is wel degelijk ook een libidobooster. Niet enkel een middel om een harde te krijgen.

In mijn loadfase van dagelijks een 0.5mg injectie merkte ik wel degelijk een libidovooruitgang.

En als ik nu mijn wekelijkse onderhoudsshot zet van 0.2-0.5mg heb ik die effecten weer voor een dag of 2.

Melatonan II is wel degelijk ook een libidobooster. Niet enkel een middel om een harde te krijgen.

In mijn loadfase van dagelijks een 0.5mg injectie merkte ik wel degelijk een libidovooruitgang.

En als ik nu mijn wekelijkse onderhoudsshot zet van 0.2-0.5mg heb ik die effecten weer voor een dag of 2.

daar waren we al over uit maar het is te kort dag om daar mee te experimenteren + ik weet niet wat de arts me morgen gaat vertellen ;)

ik zal het morgen hier allemaal posten. ben benieuwd want komt niet veel positieve verhalen tegen mbt de nieren..

Haha zet jezelf maar in de idiotenlijst. Wtf man wat een aanpak.

Damn succes dan morgen!!

En misschien inderdaad die geile avondjes voor na je herstel laten hehhe.

Maar als man zijnde begrijp ik je volledig hoor.
Die reacties van 'yoyo laat dat voor later' zou ik ook misschien wel genegeerd hebben want kansen komen niet altijd natuurlijk. Maar gezondheid komt altijd eerst ofcourse

daar waren we al over uit maar het is te kort dag om daar mee te experimenteren + ik weet niet wat de arts me morgen gaat vertellen ;)

ik zal het morgen hier allemaal posten. ben benieuwd want komt niet veel positieve verhalen tegen mbt de nieren..

Serieus nogmaals, ik had het ook in mijn nakuur, ik was met een geile barmeid bezig, maar ik hield ff de boot af aangezien rukken me niet eens wilde lukken op die Nolvadex, ik stopte er toen maar eerder mee, had meer problemen door die nolva, ook met mijn ogen :S. dag later kon ik gewoon prima nken!

komt wel goed ik heb me een beetje over dat spul van skydirk ingelezen en dat gaat de oplossing worden denk ik :D

Haha zet jezelf maar in de idiotenlijst. Wtf man wat een aanpak.

volgens mij heb je niet gelezen dat ik er zelf mee kwam dat ik het plan moest afkappen eh? nog één zon opmerking en welkom op de lijst vriendelijke vriend :roflol:

komt wel goed ik heb me een beetje over dat spul van skydirk ingelezen en dat gaat de oplossing worden denk ik :D

volgens mij heb je niet gelezen dat ik er zelf mee kwam dat ik het plan moest afkappen eh? nog één zon opmerking en welkom op de lijst vriendelijke vriend :roflol:

130 bankdrukken
175 deadliften
175 squatten

Hoeveelste kuur?

Theoretisch gezien 11 maar daar zitten de fake gear, afgekapte en de orals ook tussen
Hoezo wat is daar mee dan? Kracht vele malen hoger kunnen zijn als ik niet geblesseerd raakte en als ik in het begin deze kennis zou hebben

Haha ja ik ga niet ontkennen man. Eerste 7 kuren waren orals haha kennis was laag en.ik kon niemand die gebruikte, heb alles zelf moeten uitvogelen.

---------- Toegevoegd om 23:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:58 ----------

Waarom kom je hier eigenlijk mee als ik vragen mag? Wat moet ik hier nu.mee?

:roflol: herkenbaar

Ja kut is dat. Maar als je vertelt dat je net uit de kuur komt en dat je test op nul staat moeten ze het wel snappen. Moet je gewoon om lachen op dat moment.

In deze periodes moet je ook niet veel losse wijven nken. Moet je juist doen tijdens de kuur. Na de kuur moet je het gewoon ff uit je hoofd zetten. Als je het toch wel wilt doen, doe het dan met eentje die je vaak hebt gedaan. Dan gaat het vaak beter. Ik had het ook, bij vreemde lukte het niet. Maar bij mn vaste wel.

Geef het ff tijd. Komt wel weer goed. Ik zou er niet eens heen gaan dit weekend. Speel maar ff hard to get haha. Vinden ze ook leuk.

En als je het toch wilt proberen neem dan zeker mela vlak voor je daar heen gaat. Helpt erg goed. Rock hard...

haha precies wat hier staat heb ik ook gedaan toen mijn libido naar de klote was, gewoon lekker hard to get spelen

Je bent nu toch al een tijdje nolva/clomid aan het nemen. Ik dacht toch ook al meer dan een maand. Zie eerst wat het geeft wanneer je met deze middelen stopt. Misschien dat daardoor alleen al je libido terugkomt. Bij mij werkt die mucuna goed maar ik weet niet of dit bij iedereen zo zal zijn. Het kost alleszins niet veel en het is overal te vinden. Ik neem er twee per dag maar je kan er misschien ook 4 keer per dag eentje nemen zoals die professor schrijft maar ik veronderstel dat die dan toch minder gedoseerd zijn. Maar je zal alleszins niet de enigste zijn die tijdens nolva/clomid gebruik geen libido heeft. En anders geduld. Na kuren komt altijd de weerbots dat een tijdje kan duren en dat moet je aanvaarden. En tren zal op dat gebied al zeker geen goeie reputatie hebben.

Is niet te laat om te proberen hoor! Je kan vandaag nog .2 zetten en zelfs vanavond nog een keer. Ik denk dat dat misch al wat kan doen. Maar sowieso is het het beste om die chick uit te stellen.

kan droogtrainen (dus onder onderhoud eten) ook je libido verlagen? sinds ik lager in carbs en kcals ben gaan zitten is me libido ook echt 0 :/

Terug
Naar boven