Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Melatonan II is wel degelijk ook een libidobooster. Niet enkel een middel om een harde te krijgen.
In mijn loadfase van dagelijks een 0.5mg injectie merkte ik wel degelijk een libidovooruitgang.
En als ik nu mijn wekelijkse onderhoudsshot zet van 0.2-0.5mg heb ik die effecten weer voor een dag of 2.

daar waren we al over uit maar het is te kort dag om daar mee te experimenteren + ik weet niet wat de arts me morgen gaat vertellen
ik zal het morgen hier allemaal posten. ben benieuwd want komt niet veel positieve verhalen tegen mbt de nieren..

Haha zet jezelf maar in de idiotenlijst. Wtf man wat een aanpak.

komt wel goed ik heb me een beetje over dat spul van skydirk ingelezen en dat gaat de oplossing worden denk ik
volgens mij heb je niet gelezen dat ik er zelf mee kwam dat ik het plan moest afkappen eh? nog één zon opmerking en welkom op de lijst vriendelijke vriend![]()
Theoretisch gezien 11 maar daar zitten de fake gear, afgekapte en de orals ook tussen
Hoezo wat is daar mee dan? Had vele malen hoger kunnen zijn als ik niet geblesseerd raakte
Waarom kom je hier eigenlijk mee als ik vragen mag? Wat moet ik hier nu.mee?
Ja kut is dat. Maar als je vertelt dat je net uit de kuur komt en dat je test op nul staat moeten ze het wel snappen. Moet je gewoon om lachen op dat moment.
In deze periodes moet je ook niet veel losse wijven nken. Moet je juist doen tijdens de kuur. Na de kuur moet je het gewoon ff uit je hoofd zetten. Als je het toch wel wilt doen, doe het dan met eentje die je vaak hebt gedaan. Dan gaat het vaak beter. Ik had het ook, bij vreemde lukte het niet. Maar bij mn vaste wel.
Geef het ff tijd. Komt wel weer goed. Ik zou er niet eens heen gaan dit weekend. Speel maar ff hard to get haha. Vinden ze ook leuk.
En als je het toch wilt proberen neem dan zeker mela vlak voor je daar heen gaat. Helpt erg goed. Rock hard...
Ik zit momenteel vrij laag in carbs, grote kans dus dat het puur gebitch is van mijn kant.

Sssst waarom zeg je dat nou?
Ik wist dat niet, maar had wel een grap geweest zeg!![]()

daar waren we al over uit maar het is te kort dag om daar mee te experimenteren + ik weet niet wat de arts me morgen gaat vertellen
ik zal het morgen hier allemaal posten. ben benieuwd want komt niet veel positieve verhalen tegen mbt de nieren..