XXL Nutrition

• XtM045: Beats The Gym •

Je huidige schema zit op 3500 kcal volgens excell.
Dus als je stilstaat zou ik het licht verhogen.

Wel allesbehalve clean he? :p
De verhoudingen zijn goed maar veel te veel suiker.
Smijt de volle chocomelk eruit en vervang de carbs door rijst/pasta/volkoren brood.
De vetten vervangen door noten en/of olijfolie (kan je kip in bakken).

Reken eens uit wat je nieuwe schema aan ekv's heeft.

• Topic Starter Topic Starter
Je huidige schema zit op 3500 kcal volgens excell.
Dus als je stilstaat zou ik het licht verhogen.

Wel allesbehalve clean he? :p
De verhoudingen zijn goed maar veel te veel suiker.
Smijt de volle chocomelk eruit en vervang de carbs door rijst/pasta/volkoren brood.
De vetten vervangen door noten en/of olijfolie (kan je kip in bakken).

Reken eens uit wat je nieuwe schema aan ekv's heeft.

Ja maar ik begin het brood tegen te eten, ik eet het echt langzaam op omdat het zo droog is ofzo .. Ja clean is het ook niet echt nee :p

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

ff ene maken in excell kan ff duren :)

hier ik heb hem gemaakt, 2980 kcal dus 3000

Nog tips om nog ronde de 150-300 kcal toe te voegen ??
Als ik de chocomelk weghaal dan kom ik snel in de 2000 lol ..

Bijlagen

Ik zat te denken om misschien nog wat rijstwavels mee te nemen naar school 3 stuks ofzo maar dan kom ik toch op pas 80kcal extra

Ik wil sowieso zonder de extra's rond 3200 komen ;)

Weg met de rommel carbs.
Meer brinta en eiwit 's morgens.
Peperkoek eruit en vervangen door brood/rijst/pasta.
Bij de maaltijd van 18:00 moeten meer carbs.
Meer eiwit en vet bij de maaltijd om 21:30.
Meer noten bij je laatste maaltijd.

En ik zie net als ik 2 eitjes nog erbij doe dan kom ik al op 184 kcal extra + 3 rijstwavels is al 264 extra. En dan drink ik misschien ook nog eens 700kcal op een dag maar die reken ik niet mee en nog wat lekkers een keertje hier en daar

Wat drink je dan van 700 kcal?

Weg met de rommel carbs.
Meer brinta en eiwit 's morgens.
Peperkoek eruit en vervangen door brood/rijst/pasta.
Bij de maaltijd van 18:00 moeten meer carbs.
Meer eiwit en vet bij de maaltijd om 21:30.
Meer noten bij je laatste maaltijd.

Peperkoek had ik gewoon als toevoeging bij het brood, ik wou namelijk nog wat extra's bij het brood hebben. Misschien een ideetje om dan s' avonds 2 eitjes te eten en/of te bakken.

De maaltijd van 6 uur was een voorbeeld, daar heb ik geen controllen over ik heb dat gewoon toen eens ingevoerd. En ik dacht dat 15gr noten een handjevol was ??

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------

Wat drink je dan van 700 kcal?

chocomelk lol maar dat staat niet op het pak of het half volle is of volle.

Per 200ml dus 1 glas is 192kcal, 5,5 eiwit 5,8 vet 29,2koolhydraten waarvan suikers = slecht ??

Milsani Choko is dat

Chocomelk is toch erg goed voor je?? lkkr veel koolhydraten en veel eiwitten. Is toch een dikmaker. Neem het altijd op school^^ Heerlijk.

Nog getraint gister dan??? Ben benieuwd;p

Ja maar die koolhydraten wat ik heb is 29,2 waarvan suikers 29,2 dus eigenlijk slecht ;)

Chocomelk is leuk als je aan 5000 kcal moet komen en geen eten meer wegkrijgt.
Maar gezien je maar 2000 kcal uit vaste voeding eet heb je het niet nodig imo.
Een hoop suikers en verzadigd vet.

Alles wat naar mijn mening aangepast moet worden heb ik al gezegd.

Oke, kijk nog eens even of die wat beter is :)

K, na volgende week krijg ik geen peperkoek en volle chocomelk binnen omdat het toch op moet.
Ik heb nu dan 3200 kcal aan vaste voeding, alleen de maaltijd van 12:00 is de komende 2 weken enzo wel te doen denk ik maar niet als ik op school kom dan vervang ik het voor brood.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ziet er al beter uit.
Ik zou de eiwitten bij maaltijd 1, 2 en 4 wel nog iets verhogen.

Oke, ga ik proberen :)
En me moeder denkt dat het geen probleem hoeft te zijn van die rijst omdat we dat meestal toch al in bakjes klaar hadden in de diepvries met een sausje dus dat is gewoon opwarmen.

Meestal goulash, chicken tonight of gewoon nasi of kipgarout

Jij mag wel gewoon rijst koken van je ma?

Jij mag wel gewoon rijst koken van je ma?

Ja, maar we hebben ook vaak bakjes met rijst in de diepvries dus die warm je op en klaar. Zo niet dan kook ik het zelf dan maar, en kip is ook wel te doen zei ze.

Kilo kip is niet zo duur, en ik zou dan ongeveer 1050gr nodig hebben.
Duurt denk ik wel paar dagen voor ik het nieuwe schema volledig kan eten omdat ik nog niet alles in huis heb. En de komende 2 weken zal het sowieso lukken omdat ik dan maar 1 uurtje school heb in verband met SE's ^^ Daarna nog paar weken school en dan CE en dan kan ik gewoon steeds dit schema volgen.

Netjes, ik zal het op mijn beperkte voedingsschema moeten houden:(

Netjes, ik zal het op mijn beperkte voedingsschema moeten houden:(

Hehe, ik heb nu 5 boterhammen vervangen en zijn ook nog eens meer kcal voor terug gekomen. Heb ik tenminste eens wat variatie in plaats van alleen maar brood ^^

Ik ga vanaf Maandag dus echt anders eten, vandaag begin ik al met de rijst om 12.30 en Maandag brinta+nootjes en al de rest. Even schema uitprinten en op me kamer hangen zodat ik weet wat ik allemaal moet eten ^^

NADEEL: Ik heb nog steeds last van me rug, heftig .. Als het Maandag nog niet weg is ga ik naar de dokter maar ik ben wel van plan (als het kan) om Maandag weer echt te gaan omdat het al te lang geleden is dat ik niet meer getraind heb !! Ik voel wel dat het wegtrekt alleen bij bepaalde bewegingen met me armen omhoog voel ik het al :( Ik denk ook eerlijk gezegd dat ik Maandag wel kan gaan trainen, alleen ik wil het niet erger maken dat ik straks langer niet kan gaan. En dit komt opzich wel ideaal uit voor school, want ik heb nu schoolexamens 2 weken lang en school gaat opzich voor dan deze 2 weken maar dat word toch geen probleem voor het trainen en eten omdat ik nu juist genoeg tijd heb omdat ik hele dag thuis ben dan.

Dus maandag 21-03-2011 kom ik weer terug in de gym als het goed gaat, moet alleen vanavond en zaterdag werken dus hopelijk word het dan niet weer erger.

---------- Toegevoegd om 10:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

Of zou ik morgen gewoon proberen ?? Ik heb morgen vrij dus er is niks te verliezen, dan train ik gewoon borst+triceps een van me leukste dagen ook nog, en dan train ik maandag weer borst+triceps en dan woensdag benen kuiten schouders dacht ik en vrijdag rug, biceps, nek

---------- Toegevoegd om 10:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

Ik denk dat ik morgen gewoon ga proberen ;)

Borst Herh.
Bench Press 5x5
Incline Bench Press 3x6
DB Fly's 3x12
Peck Deck 3x12

Triceps Herh.
Dips 3x10
CG-BP 12•10•10
BB Lying Triceps Extension 12•10•8

Voorarmen Herh.
Wrist Curl 2x12
Reverse Wrist Curl 2x12

Eventueel buik:
Crunch 3x12
Knee raises 3x12

Ik ben weer even bezig geweest met excel en ik heb zelf een voedingsschemagemaakt, ziet er beter uit als je het uit print.
:cool::cool:

Bijlagen

Ziet er netjes uit man.

Terug
Naar boven