AndroidHealthClinic

Offseason Progressie

misschien een idee om te roteren tussen SQ en DL per week
1 week deads, 1 week squats?

je kan op een andere dag wel squats of deads op lager percentage doen ofzo

Op de ME DL dag DE squats doen voor de deadlifts en op de ME squat dag DE deadlifts doen voor de squats werkt prima voor mij.

• Topic Starter Topic Starter
yoke, sucked, sowieso, sander... ik vind het ook echt een k*t onderdeel

ben benieuwd naar welk schema je nu gaat hanteren mate

misschien een idee om te roteren tussen SQ en DL per week
1 week deads, 1 week squats?

Ik vind wel een manier, desnoods train ik een aantal keer per week squat met een brakke onderrug. Op een gegeven moment zal het zich wel aanpassen.
sucked voor je squat groove...

Mwah overrated. Ik squatte na 2 maanden niet gesquat te hebben meteen een pr.

je kan op een andere dag wel squats of deads op lager percentage doen ofzo

Daar ga ik idd mee beginnen denk ik.

niet iedereen hoeft 5x per week te squatten om nog een beetje techniek te houden Erwin ;)

misschien hadtie wel hoger geweest als je die 2 maanden wel had gesquat :o

true

Ja dat sowieso, maargoed m'n techniek lijdt er niet onder, dat bedoel ik ermee te zeggen. ;)

Daarnet:
Squat
21*100

Bench
4*6*80
8*90
3*100(haha, leeg)

Flyes
12*12
10*14
10*16
10*20

Machine Dips
12*fullblock

Pushdowns
3*12*20

sweet 21 repper !

Hij was zwaar.

Vandaag;
MP
8*40
3*50
3*60
PP
2*70
2*80

Log
6*2*82

Cable Flyes
4*12*25

BB Curls
3*8*40

zo, ik had even over dat PP heen gelezen... ik vroeg me al af waar die stricte press opeens vandaan kwam :D

Ach Erwin het had mooi geweest als ik het strikt drukte idd :D

Daarnet buiten wezen joggen, bw is nu zo'n 108-109 kg, dus jullie kunnen wel raden hoe dat ging: niet van een leien dakje. Desondanks een half uurtje bezig geweest, met de nodige stukken ertussen dat ik liep ipv rende, maargoed.

Heb een paar weken zitten kijken voor een voedingsschema, had toen een mooie gemaakt in een excel bestand, hier van dbb, maar ben het toen kwijtgeraakt en nu werkt dat bestand voor geen meter meer, weet iemand misschien waar je kcal tabellen vandaan haalt?

Je bent een echte zware jongen geworden en dat terwijl je een tijd terug aan het cutten was. Neem aan dat je de cut bewust had gestaakt.

Klopt, ik zie er nu ook uit zoals deze mannen, inclusief outfit:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zonder gekheid, denk dat ik op 25% oid sta. Wil er 10-15% afhebben, afhankelijk van hoe het met de kracht gaat en hoe de cut bevalt.

is die linkse toevallig familie van je ? jullie komen aardig overeen :roflol:
succes met k*tten, hoe moet je dan overleven zonder chocomel en rood vlees ?

Hehehe :D

Ja chocomel drink ik al een tijdje niet meer en rood vlees zal er nog steeds wel ingaan. Het zal geen cut worden van water en brood.. ;) Ook niet nodig imo, tenzij je echt heel laag in bf wilt gaan.

Hehehe :D

Ja chocomel drink ik al een tijdje niet meer en rood vlees zal er nog steeds wel ingaan. Het zal geen cut worden van water en brood.. ;) Ook niet nodig imo, tenzij je echt heel laag in bf wilt gaan.
+1 gewoon wat carbs en een beetje vetten schrappen en cardio wat opvoeren en je bent zo 5% kwijt als je 20+ bent :p

Terug
Naar boven