Fitness Seller

Offseason Progressie

• Topic Starter Topic Starter
Zal maar weer eens een updatetje geven;

Vorige week weer even de log aangeraakt en wat sets gedaan:
3*82
1*92
2*82
2*82
2*82

92 is een evenaring van m'n pr op dit log. Hij ging vrij gemakkelijk. Moet wel zeggen dat de reps met 82 niet echt lekker gingen. Was iedere keer een beetje duizelig tussendoor, zal wel komen omdat ik er niet zo vaak meer mee train.

Ik ga woensdag weer deadliften, denk wat volume draaien op 180 en zo opwerken naar een nieuw pr. Zou graag 220 of 5-6 reps op 200 trekken voordat ik 18 word(23 januari).
Ga iedere week 2x oh en 2x een benchvariant doen. Eénmaal MP en incline bench en eenmaal log en regular bench. Eénmaal deadlift en éénmaal squat in de week. Aanvalsplan voor sq/bp/dl/mp zal gelijkaardig zijn; laag in herhalingen, maar redelijk wat volume en iedere week verhogen. Log ga ik proberen zo snel mogelijk wat reps te kunnen maken op 92kg, zodat ik kan doorstomen naar een zekerheid op 100. Wil ook een stuk sterker worden op strikt drukken. Deed vandaag 5*60 mp en vorige week dus 92 log, dat is nogal een groot verschil.

5*60 mp, 3*65 mp, 1*95kg log, i'm doomed for strict presses :roflol:

dat aanvalsplan ziet er wel nice uit, succes!

ik had gehoopt op 300 deadlift voor je 18e sander...

Idd, beetje jammer dat je de lat zo laag legt voor jezelf.....

Ik vind je een beest Sander... kusje mij!

yes! wel jammer van al die blanco pagina's!

Klopt, die zijn gereserveerd voor alle pr's die ik het komende jaar ga zetten. :p

nice one :D

5*60 mp, 3*65 mp, 1*95kg log, i'm doomed for strict presses :roflol:

dat aanvalsplan ziet er wel nice uit, succes!

Ja ongeveer hetzelfde bij mij dus. Triceps nemen in omvang wel toe de laatste tijd, hoop dat kracht spoedig zal volgen.

ik had gehoopt op 300 deadlift voor je 18e sander...

Ik ook, helaas zal het alleen bij hopen blijven.

Idd, beetje jammer dat je de lat zo laag legt voor jezelf.....

Ach ik ben nog maar jong en klein, dus ik mag nog niet zo zwaar tillen van de dokter.

dat krijg je met een BF% van 25+... dan word je gewoon een softy

Hoho als ik een log m'n chest op rol heb ik tenminste geen last van uitstekende ribbetjes, ecto !

Ik vind je een beest Sander... kusje mij!

Hey el monstro, hoe zit het met die pl wedstrijd ?

Hoezo? Wil je nu ineens wel meedoen? En je cut dan?

gaat lekker zie ik sander !
welke wedstrijd ?

Terug
Naar boven