MuscleMeat

Offseason Progressie

• Topic Starter Topic Starter
+1 gewoon wat carbs en een beetje vetten schrappen en cardio wat opvoeren en je bent zo 5% kwijt als je 20+ bent :p

Yep, eenmaal daaronder wordt het iets lastiger, maargoed clean eten vind ik niet erg.

Mwah...laten we het zo zeggen, ze hebben plotseling verdacht veel "verkeersdrempels" in zijn woonplaats.

Haha ik had Johan z'n comment gemist. Maar de straat houd het goed, alleen mijn voeten/knieën/enkels/kuiten wat minder als ik op verkeerd schoeisel loop.. moet binnenkort sowieso even goede schoenen halen om mee te lopen. In de gym train ik met allstars, maar om daar nou mee te gaan hardlopen is niet zo'n fantastisch idee. Vandaag liep ik op m'n zomerquicks, zitten óf te los óf te strak en de demping laat ook te wensen over, terwijl een goede demping eigenlijk wel nodig is bij +100 bw lijkt me zo.

als ik ga lopen op straat heb ik binnen no time krampen in mijn kuiten en pijn in mijn knieën :roflol: not a good combination :p

Met dat gewicht heb je zeker schoenen met voldoende demping nodig. Zelf loop ik alleen op een loopband maar zelfs daarop merk je al een groot verschil tussen verschillende soorten schoenen. Verder gewoon rustig opbouwen en voor je het weet ren je het hele stuk.

als ik ga lopen op straat heb ik binnen no time krampen in mijn kuiten en pijn in mijn knieën :roflol: not a good combination :p

Hehe dat valt opzich nog wel mee bij mij, denk dat ik met goede schoenen wel een aardig eind kan rennen.

Met dat gewicht heb je zeker schoenen met voldoende demping nodig. Zelf loop ik alleen op een loopband maar zelfs daarop merk je al een groot verschil tussen verschillende soorten schoenen. Verder gewoon rustig opbouwen en voor je het weet ren je het hele stuk.

Ja ga denk ik volgende week even kijken voor een paar loopschoenen. Vind het wel lekkerder om buiten te lopen ipv op zo'n loopband.

Wilde vandaag wat cardio gaan doen, maar besefte me dat dat de 4e dag op rij zou zijn. Iets te gortig naar mijn mening, had wat irritatie aan m'n elleboog, maar besloten om toch even licht te benchen.

Paused Bench (2 sec)
12*60
12*60
12*60
12*60
12*60
6*80
6*80
6*80
6*80
6*80
6*80

Incline Flyes
10*10
10*12
10*14
10*16
10*20

Ging goed met de elleboog, zonder pause onderin deed het pijn, met pause niet.

Vanavond;
Squat
3*120
1*140
1*160
1*170 ging redelijk, kracht zit er duidelijk nog. was zonder sleeves, pr van 2*170 is met.

Barbell Rows
4*10*50

Barbell Curls
8*30
8*35

DB Curls
4*8*16

Beetje rustig traininkje, afgezien van de squat, die was wel allout. Barbell rows om de rug een beetje te doorbloeden en biceps omdat grote armen erbij horen. :D

Daarnet;

Deadlift
5*180
3*180

Lat pulldown
10*60
8*75
10*75

Seated Row
12*60
12*70
12*70

DB Curls
6*12
6*15
6*15
6*12

Cable Curl
2*12*full block

Cardio
30 mins lopen
30 mins fietsen

Fullsquat
3*140
3*150
3*150

Leg Press
8*200
8*240
40*200(pr)

Leg Extensions
2*10*76kg

Leg Curls
2*10*25

Standing Calve Raise
15*100
10*115

Seated Calve Raise
10*70
10*70

- Squat was redelijk zwaar, wss ook omdat ik normaal niet full squat, maar par.
- Leg Press was genadeloos, ik wilde eerst bij 20 stoppen, aangezien ik begon te verzuren, maar zette als doel 30, toen ik daar was, ging het weer een beetje en heb ik er nog maar 10 bij gedaan.

He bolle dat moet zeker 21% zijn :D?

Nice train!

naar 123 of 93?

Allebei, maar ik prefeer 93. :p
Het heeft niet zo heel veel zin om hoger dan ~18% te staan imo, misschien voor pro's wel, maar als amateur niet. Zoals ik eerder ook al zei, heb geen spijt van de bulk, maar het is nu wel mooi geweest.

Laatst bewerkt:
hehe :p als het nu 123kg op hetzelfde of iets lager BF :p

Dan zou ik het uiteraard meteen doen haha. Mja die tijd komt nog wel.

Je bent gewoon shoarma verslaafd. :D

Je bent gewoon shoarma verslaafd. :D

Jij hebt geen recht van spreken, jij gooit jezelf heel de dag vol met snickers. :D

Vanochtend wilde ik gaan bankdrukken, maar linker tricep/elleboog loopt nog steeds te k*tten. Denk dat ik maar een weekje rust houd qua presses. Ik heb alleen last in het negatieve gedeelte van de lift, pressen is niet zo'n probleem. Beetje vaag.

Cable Flyes
8*20
8*25
8*25
8*20

Pec Deck
8*100
8*120
8*full block

Cable Front Raise
10*10
8*15
12*10

Cable Side Raise
12*10
8*15
12*10

- M'n delts zijn huge tegenwoordig. Arms nog steeds skinny.

De Karma van Strongman heeft geholpen. Ik kon het niet laten en wilde gister toch weer pressen. Wonderbaarlijk genoeg zonder pijn. Heb het wel rustig gehouden(MP 3*3*60 BP tot 3*100). Het vage aan het verhaal is dat ik afgelopen zaterdag nog geen 50kg op de bench kon laten zakken.

Desondanks train deze week niet meer, heb volgende week een herkansing voor wiskunde en wil die goed maken en ik kan m'n rust wel gebruiken, beetje verkouden en alles. Zondag zal ik bij de wedstrijd in Hellevoetsluis aanwezig zijn om te hlpen, wellicht dat ik enkele van jullie daar tegenkom ?

oja cardio ga ik niet meer vermelden, maar doe ik zeker nog wel. Wil sowieso 3x per week een goede cardiosessie houden. 2x pw lopen en 1/2x pw fietsen. Uiteindelijk wil ik een 10km loopje redelijk snel kunnen uitrennen.

Studie is belangrijk kerel, goeie keuze, tot zondag!

Probeer voor die tricep/elleboog eens om na iedere training 4 setjes van 20 reps met rope push downs, gewoon ff lekker bloed erdoorheen pompen.

Terug
Naar boven