AndroidHealthClinic

Offseason Progressie

Daar was je nog skinny!

leuk man Sander ! Ik heb mijn gegevens ook even gestuurd naar RDP :)

Ze hebben je beste foto er uitgekozen!

best een stoere foto moet ik zeggen

Mooi profiel :)

• Topic Starter Topic Starter

Nu ben ik dik wou je zeggen ?

haha.. lol ik zie het nu pas :o was me nog niet opgevallen..

Haha ja, alle atletenprofielen zijn geupdate.

Ze hebben je beste foto er uitgekozen!

Daar was ik nog slank !

best een stoere foto moet ik zeggen

Ja alleen had er voor het mooie wat meer gewicht op die boom moeten zitten. :D

Thx Johan, jij staat er ook op zag ik. ;)

Afgelopen woensdag gedeadlift, ging redelijk dramatisch. 3 reps op 180 voelde als lood, meer zat er niet in. Een 10 zoals dat tegenwoordig genoemd wordt geloof ik ?

Eergister gebencht: 2*6*100. Alle reps redelijk vlot, dus dat gaat de goede kant op. Zal van de week wel 3*5 met 100 doen. Rustig aan opbouwen. Als die 3*5 lukt, de andere week verhogen naar 105. En zo doorgaan totdat ik 5-6 reps kan maken met 120, dan 1rm zetten.

Ga morgen squatten. Denk dat ik een aantal sets ga doen op 130. Heb ooit eens m'n knie bezeerd met stones en sindsdien knakt m'n knie keihard zodra ik te diep zak. Is niet één of ander lame excuus, maar ik kan zakken tot parallel, daaronder heb ik kans dat m'n knie alle kanten op vliegt, geloof ik. Misschien eens een fysio naar laten kijken.

Woensdag benchen en dan donderdag/vrijdag weer deadliften, zaterdag incline bench.

Damn klinkt niet best met die knie.
Hoe gaat het verder met je cut?

--

Laatst bewerkt:
--

Laatst bewerkt:
hoe heb je hem laten vallen?

--

Laatst bewerkt:
Oh gister trouwens gefaild op 102log...92 log ging heel makkelijk, dus mezelf opgefokt voor de 102. Cleanen was geen probleem, kreeg de boom wel een heel stuk boven m'n hoofd, maar verloor balans. Boom ging naar achter en toen heb ik 'm moeten droppen. Had wel héél erg mooi geweest als ik hem had gepakt, had ik ook alle vertrouwen in, maar denk dat in één keer 10kg verschil wat te veel is voor het mooie. Denk dat ik nu wel een rep of 4 moet kunnen maken met 92, dus het zal niet heel lang meer duren voordat de 100+ log eraan gaat.

toch niet binnen he :eek:?

--

Laatst bewerkt:
Aardig gek bolle!

--

Laatst bewerkt:
--

Laatst bewerkt:
waar is die 120 push press nou?