Fitness Seller

Omtrek van je bovenarm

Status
Niet open voor verdere reacties.

FloydV

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
91kg
Vetpercentage
11%
Hoi,

Ik had een vraagje. Ik heb wel al in de zoekfunctie gekeken, maar daar zag ik alleen maar persoonlike berichten van iemands bovenarm.
Ik wou namelijk weten van ongeveer de gemiddelde omtrek van een bovenarm is? Ik train zelf namelijk al een tijdje en de omtrek van mijn bovenarm is (aangespannen) ongeveer 28 cm. Ik word in het voorjaar 14 jaar, ben 1.75 lang en ongeveer 60 kg. Is dat een beetje normaal voor iemand van mijn leeftijd. Zou graag wat reacties horen.

Floyd

Top dat je op deze leeftijd dit forum al hebt gevonden en er dus ook mee bezig bent al! Maak je niet druk verder je bent nog jong.

Dat is normaal hoor, ik ben ook met zoiets begonnen op 18-jarige leeftijd.

Verdiepen in de theorie, hard trainen en veel eten laat de boel groeien.

Lijkt me niet zo vreemd voor iemand met jouw stats. Gewoon goed eten, trainen en rusten, dan komt het helemaal goed. Je vind hier een schat aan informatie, dus lees veel en stel vragen als je iets wilt weten. Je bent absoluut op de goede weg.

• Topic Starter Topic Starter
Ok, b deankt voor de reacties. Het is namelijk niet echt mijn doel om echt bodybuilder te worden, maar wil gewoon iets groter en sterker worden dan wat ik nu ben. Ik hoor dus dat ik wel een beetje op de goede weg zit.

• Topic Starter Topic Starter
Ok, bedankt voor de reacties. Het is namelijk niet echt mijn doel om echt bodybuilder te worden, maar wil gewoon iets groter en sterker worden dan wat ik nu ben. Ik hoor dus dat ik wel een beetje op de goede weg zit.

Is normaal, ik ben ook dit jaar met 29 cm begonne, zijn nu al bijna 3 cm gegroeid in 3 en halve maand:)

Ik had al vrij dikke armen toen ik begon met trainen, maar toen was ik ook al wat ouder. Ik dacht 34 cm ofzo.

ikke begonnen met 24 cm...

I know

Zelda zei:
Ik had al vrij dikke armen toen ik begon met trainen, maar toen was ik ook al wat ouder. Ik dacht 34 cm ofzo.
Op hoeveel cm zit je nu dan?
Ik ben nu zo'n 3 mnd bezig, ben van 37 naar 41 cm gegaan, ik vraag me nog steeds af of dit normale gains zijn, of dat het gewoon erg lekker is gegaan...

KenzoDesign zei:
Op hoeveel cm zit je nu dan?
Ik ben nu zo'n 3 mnd bezig, ben van 37 naar 41 cm gegaan, ik vraag me nog steeds af of dit normale gains zijn, of dat het gewoon erg lekker is gegaan...

het zijn normale gains. Maar het feit dat je bij 37 cm begint is behoorlijk. Als je vetpercentage ook nog laag is is het zeker uniek.

??? Ik begon als ondervoede ****er met 36cm. 37 lijkt me niet uniek, ik denk dat jij gewoon ecto bent :D.

ik begon in februari (begonnen met trainen) met 36/38cm met bf van 12/13%
nu zit ik op 42/43cm bij een bf van een % of 4 hoger

eduardjanssen zei:
??? Ik begon als ondervoede ****er met 36cm. 37 lijkt me niet uniek, ik denk dat jij gewoon ecto bent :D.

mn armpjes waren denk ik ook rond de 24cm toen ik begon. Ik heb niet gemeten in ieder geval. En ja, 1.82 en 86 kilo momenteel en bf van rond de 10% en armen van 42 cm lijkt me geen echte ecto meer ;) Oke, ik heb nog wel een taille van onder de 75 cm maar dat is alles. :D

Ik ook begonnen met 28cm een paar jaar terug. Zit nu op 37cm. Armen gaan hard! :D

ik ben begonnen op 32,5. zit nu op 38,5. behoorlijk langzame vooruitgang dus

geen idee waar ik mee ben begonnen maar zijn nu 43cm geloof ik.grts

Smoothmold zei:
het zijn normale gains. Maar het feit dat je bij 37 cm begint is behoorlijk. Als je vetpercentage ook nog laag is is het zeker uniek.
Tja dat is niet laag, 15% de laatste keer dat ik gemeten heb (2 weken geleden).. 3 mnd geleden was dit wel wat hoger.

Tjah ik ben in 1x goed begonnen met veel eten, trainen en alles.
Nu zijn ze na een half jaar 39,5 cm. Daarvoor denk ik 35/36 cm denk ik.

begon met 38 ofzo, had altijd al best wel spieren, nu zit ik na een dik jaar op 46 cm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven