AndroidHealthClinic

Omtrek van je bovenarm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben van 27-28 naar 38 gegaan; voor mensen van <18 jaar oud is zo'n 30cm gemiddeld. Trek daar bij elk jaar jonger maar een extra cm af. Een jaar of 4 geleden moest ik bij biologie mijn bovenarmen eens meten - toen zat ik op 22cm, en werd geowned door de meiden...LOL

ben begonnnen met ongeveer 30 denk ik en zit nu op 43 zoiets gaat de goeie kant op hahah

Ik heb mijn training de afgelopen weken verzwaard en merk het best aan mijn biceps! Ik ben in drie weken weer 1,5 cm gegroeid en zit nu op 35 cm. Wat het vóór de training was had ik niet gemeten maar mijn jasjes zitten aan de bovenkant echt strakker (helaas aan de onderkant niet!). En als ik dit allemaal lees zit ik lekker in de gemiddelde groeicurve!!

Adema zei:
Ik Een jaar of 4 geleden moest ik bij biologie mijn bovenarmen eens meten - toen zat ik op 22cm, en werd geowned door de meiden...LOL

haha jah ik ken zat meisjes die even dikke arme hebbe als mij.. alleen bij hun is het vocht en vet ofzo:D

Ik kom van de 27 cm, en zit nu 3 jaar verder op 40 kurkdroog , ben ook een ecto

ik ben begonnen met 25 cm zit nu op de 41 na ongeveer 1 jaar trainen (deel van wat er bij gekomen is is vet)

ik ben 15 en mijn bovenarm(opgespannen) heeft al een omtrek van ong 35 cm

dat is prec toch al redelijk veel?

grtz

ja groot genoeg om een topic helemaal naar boven te trekken

Vroeger werden er nog serieuze reacties gegeven, mooi is dat.

20cm.

edit: ow wacht was in de war met mn bovenbenen!!! moet dus 10cm zijn.

begonnen met 32cm, nu 37 cm

haha een bump van 4 jaar terug! :D:D

OT: 33 Cm...... dat word binnekort hoger! net begonnen haha :p

23cm..

ownee dat is weer wat anders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven