- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe is de stand van je ellebogen "kwart voor drie" of "tien over twee"?
Moet dat niet tien VOOR twee (of tien over tien) zijn?Ik zou zeggen onderin "kwart voor drie" en bovenin "tien over twee"
Moet dat niet tien VOOR twee (of tien over tien) zijn?
Anatomisch proberen in een rechte lijn te drukken..is het meest ideale...maar das wel moeilijk met neck press
je hebt het over de neck press (ik dacht bench / miscommunicatie) Aaahje hebt het over de neck press (ik dacht bench / miscommunicatie)
![]()

Daar MAG je niet eens praten, toch?Ik kan ook altijd nog gaan schaken, misschien ligt me dat beter![]()

Hoe bedoel je dit, Boss?Anatomisch proberen in een rechte lijn te drukken..is het meest ideale...maar das wel moeilijk met neck press
Ah ok! Ellebogen recht onder de halter is sowieso een verreiste, anders raak je keihard uit balans, zeker in combinatie met een overhead squat. Al hoeven je onderarmen niet altijd persé perfect verticaal te staan, wat bij sommige presses ook onmogelijk is. Klokov press gebeurd met een wijde grip (snatch grip):Ellebogen recht onder het halter
Hoe doe jij dat eigenlijk met klokov?
Ah ok! Ellebogen recht onder de halter is sowieso een verreiste, anders raak je keihard uit balans, zeker in combinatie met een overhead squat. Al hoeven je onderarmen niet altijd persé perfect verticaal te staan, wat bij sommige presses ook onmogelijk is. Klokov press gebeurd met een wijde grip (snatch grip):