Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.689
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij probeert herman brood na te doen. Nou die duik van het hilton nog.
Met je melding. Dit meld ik je.Ik probeer ermee te stoppen bijlnnenkort. Ik hebhier een melding moeten van maken omdat u mij aanmoedigt meer te gaan gebruiken.Dit is maar weer tijdelijk als beloning voor 5 maanden goed en strikt trainen.
Dat is toch veel beter vor neus en lever enzoverder.
Ik heb dr geen ervaring mee. Als u het zegt.Dat is toch veel beter vor neus en lever enzoverder.
De trainingen zijn reeds terug begonnen nog voor ik gestopt ben weinigen doen dat !!! Zeker 50-plussers die nog pep gebruiken doen zeer zelden überhaupt nog aan sport !! Buiten mezelf ken ik zelfs geen enkele ...
Jij hebt wel ervaring met anderen dingen 😜
In mijn log ontopic aub !
hardlopen is voor homos
Mischien dat je met een paar lijnen pep sneller bent.![]()
Nou vandaag een tempoloop 8 KM tegen 12 KMU zonder diep te hoeven gaan.
Nou ik wil gerust tegen u 8 KM lopenMischien dat je met een paar lijnen pep sneller bent.
U weet dat amfetamines op de WADA dopinglijst staan? Aangezien in België ook recreatieve sporters in de sportschool en op sportevenementen kunnen worden getest op doping, zou ik het dus maar niet vlak voor een wedstrijd nemen.Mijn hartslag wat te hoog in verhouding met het tempo naar mijn zin de laatste weken. Ik vermoed dat het komt omdat ik nu bijna 3 weken elke dag pep aan het gebruiken ben.