Fitness Seller

Oom Oli's log

Ik probeer ermee te stoppen bijlnnenkort. Ik hebhier een melding moeten van maken omdat u mij aanmoedigt meer te gaan gebruiken.Dit is maar weer tijdelijk als beloning voor 5 maanden goed en strikt trainen.
Met je melding. Dit meld ik je.

• Topic Starter Topic Starter
Dat is toch veel beter vor neus en lever enzoverder.

De trainingen zijn reeds terug begonnen nog voor ik gestopt ben weinigen doen dat !!! Zeker 50-plussers die nog pep gebruiken doen zeer zelden überhaupt nog aan sport !! Buiten mezelf ken ik zelfs geen enkele ...

Laatst bewerkt:
Dat is toch veel beter vor neus en lever enzoverder.

De trainingen zijn reeds terug begonnen nog voor ik gestopt ben weinigen doen dat !!! Zeker 50-plussers die nog pep gebruiken doen zeer zelden überhaupt nog aan sport !! Buiten mezelf ken ik zelfs geen enkele ...
Ik heb dr geen ervaring mee. Als u het zegt.

Nou, vandaag deed ik voor het eerst sinds een maand weer een intervaltraining. Was op nuchtere maag en toch wel 25 graden. Had beter wat suikers genomen vooraf, want de laatste km van de 6 was net niet gelukt:
1750629646695.png

Laatst bewerkt:
1750705492916.png

Hoe is het in de liefde?

1750785467736.png

Nou vandaag een tempoloop 8 KM tegen 12 KMU zonder diep te hoeven gaan.

1750973463689.png

Mijn hartslag wat te hoog in verhouding met het tempo naar mijn zin de laatste weken. Ik vermoed dat het komt omdat ik nu bijna 3 weken elke dag pep aan het gebruiken ben. Ga ervan uit dat dat daarna zichzelf weer wel zal regelen....
1751047683111.png

Mijn hartslag wat te hoog in verhouding met het tempo naar mijn zin de laatste weken. Ik vermoed dat het komt omdat ik nu bijna 3 weken elke dag pep aan het gebruiken ben.
U weet dat amfetamines op de WADA dopinglijst staan? Aangezien in België ook recreatieve sporters in de sportschool en op sportevenementen kunnen worden getest op doping, zou ik het dus maar niet vlak voor een wedstrijd nemen.

Ja, maar ik heb dat echt nog nooit ergens effectief weten gebeuren. Enkel in het voetbal vroeger maar dat is 30 jaar geleden. Eigen gebruik wordt ook niet echt bestraft in de praktijk..
Denk dat 80% van dit forum positief plast.. 😁

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven