MuscleMeat

Oom Oli's log

Waarom nuchter?

• Topic Starter Topic Starter
Ik was laat opgestaan en in theorie zou je nuchter meer vet verbranden... Weet niet 100% zeker of dat klopt.
Gisteren ook meer dan genoeg gegeten (feestje).

Laatst bewerkt:
Vandaag een rustdag, mag ook eens...

Ja, 4x lopen en 1x krachttraining benen/core per week lijkt me voldoende. Na marathon weer een paar maanden meer focus op kracht. Upper body erbij is nu even overkill zegt mijn lichaam.

Geeft niks, zolang je de beentjes maar bijhoud met KT. Goed te zien dat je dat naast je hardlopen doet.

Benen = mooiste spiergroep.

Babbelloopje (hartslagmeter deed het niet, batterij plat )

1755629109405.png

Nu heb je je feestje er alweer uit hoor 😜

Nette gemiddelde hartslag over bijna anderhalf uur 😮

Kilometers maken, dit is tempo dat 42 km zou aangehouden moeten worden begin november...

1755712084802.png

Je hartslag ligt aanzienlijk hoger, maar je hebt ook 10 minuten van je tijd "afgesnoept" 💪🏻

Ja dit is tempo voor marathon in 4 uur. Gisteren was trager voor vetverbranding. (Volgens schema).... en ik had ook batterij vervangen in horloge 😁

Hou je dit tempo 4 uur lang vol? 😮

Nu nog niet, maar bedoeling van dit "schema" is begin november wel. Weet niet of dat lukt maar heb een doel nodig...

Snap ik. Waar een wil is, is een weg.

Welke schoenen gebruik je?

@Oom Oli Ik vind het knap dat je zo sportief bent op je leeftijd, maar die drugs moet je vanaf blijven.

Om wakker te blijven uitsluitend nog 's nachts als er live voetbal is op tv

Brooks Adrenaline GTS. Altijd al, als ik eens andere koop altijd blessure. Kan ook wel toeval zijn...
Mooie schoenen. De zool suggesteerd dat je het ook als daily kunt gebruiken. Ik ga vrijdag de Nike Pegasus of Vomero halen. Heb nu de Pegasus 39 en heb nog nooit zo'n fijne schoen gehad.

En ik neem aan dat je geen drugs gebruikt, ook al is er 's nachts een wedstrijd.

Terug
Naar boven