AndroidHealthClinic

Oom Oli's log

• Topic Starter Topic Starter
Marathon zou in 3u27 moeten lukken theoretisch, maar als ik die in begin november in 4 uur kan doen zal ik heel blij zijn.
1756081984905.png

Rust en slaap is sowiezo te weinig. Voedingsschema's speelt met dit echter niet zo mee. Gewoon genoeg en gezond eten. ( Af en toe zo'n hamburgers en een pak friet kan allemaal, als je het maar weer verbrand. Die 2 dagen rust leken me zowiezo goed gedaan te hebben, dus hier zat ik juist (denk ik).
Als ik die KT gedaan had, had het mss minder gegaan vandaag, maar zulke dingen weet je nooit zeker. Als geld niet belangrijk was liet ik me hiervoor gewoon elke dag in begeleiden door een goede personal trainer die al wat bewezen heeft in plaats van door mijn horloge :-D

Laatst bewerkt:
Lichte intervaltraining: 5 X 1 KM tegen 12,5 KMU afgewisseld met 5 X 1 KM tegen bijna-wandeltempo.
Voormiddag al wat sigaretten gerookt wegens stress. Anders had het leuker geweest.
1756140594444.png

Waar is je beloofde krachttraining, jambek?

Morgen misschien als de benen zeggen dat je in staat bent te lopen moet je die kans grijpen !

Laatst bewerkt:
Morgen KT dus, ophouden met die smoesjes 😜

Ik heb vrijdag op zaterdag nacht de beentjes nog getraind en aankomende nacht ga ik ze weer trainen. No excuses.

Marathontempo 10,5 kmu met om de 2 km een 300 meter versnelling.

1756316439553.png

• Like
Waarderingen: mat
Neen, gisteren uren in de psychiatrie gezeten... hoop morgen!

Moet ook een andere oefening voor onderrug vinden... Die voel ik harder dan zou mogen achteraf.

Niet hopen, morgen KT. Afgesproken?

Neen, gisteren uren in de psychiatrie gezeten... hoop morgen!
Ik wil geen motherfucker zijn en je zo pushen, maar je lijkt KT regelmatig over te slaan waar jij zelf een doelstelling hebt. Met KT, minimaal 1x per week.

Ik wil je juist motiveren en je aan je uit/afspraak houden.

Wat betreft de quote: wat moet ik me daarbij voorstellen, Olivier?

Is geen onzin, ga alleen niet bespreken wat er in een privé bericht verteld is.

En jij moet geen smoesjes meer verzinnen en krachttraining gaan doen, Olivier. Ook al hebben we goed contact, dat feit blijft.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben sowiezo wel moeilijk coachbaar. Dat was in het voetbal al zo...

nou, je kan er veel over zeggen, maar de kaap van 1300 km dit jaar werd vandaag overschreden....

1756327486761.png

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven