- Waardering
- 760
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
Zou ik niet zeggen met die tattoos , maar ik ben hetzelfde hahah
Ik vind ze gewoon mooi, dat is echt het hele verhaal.
Als ik alleen, maar vooral met m'n vriendin, in de stad loop, wijk ík uit voor anderen. En ook al zou desondanks iemand tegen mij aanlopen, bied ík mijn excuus aan. Maar dat gebeurt zelden met mijn postuur gelukkig.
Beledigt iemand me bewust of onbewust, zeg ik "wij zijn klaar hier, fijne dag". En loop weg.
Als mij onrecht is aangedaan, slaap ik 1 nacht slecht. Omdat ik mezelf voor m'n kop kan slaan dat ik niet "The Art of 8 limbs" heb toegepast, terwijl dat mijn eerste passie en impuls is.
De dag erna denk ik er anders over en ben ik blij dat diegene nog steeds andere opties dan vloeibaar voedsel kan nuttigen. En ik zonder problemen met justitie m'n leventje kan leiden.
Ik kan niet tegen onrecht, dat is alles. Behandel je mij normaal, zou ik jou ook altijd normaal behandelen. Pesten doe ik niet aan. Is iemand apart, laat ik diegene in zijn/haar waarde. Wordt iemand gepest, buig ik over bullies en ga ik naar de grootste en overtuig hem ervan te stoppen, het liefst zonder hem aan te raken. Kom je aan een slachtoffer, m'n vriendin of iemand anders dierbaar, dan is het heel snel klaar en breken er dingen.
Dus: leef en laat leven. Wees een goed mens.

De rugoefening met zeer licht gewicht gedaan wel en op 100% correcte uitvoer gelet... Voor de rest hetzelfde als vorige keer, dus de oefeningen hier zetten heeft geen zin. Samengevat deed ik oefeningen voor heup, adductoren, quadriceps, hamstrings, onderrug, buik, kuit en enkels.