- Waardering
- 760
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
KT benen probeer ik echt wel 1x per week mee te nemen, maar de 4 looptrainingen hebben wel prioriteit hierop.
Grrrr...
J/k, duidelijk. Go for it.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KT benen probeer ik echt wel 1x per week mee te nemen, maar de 4 looptrainingen hebben wel prioriteit hierop.
Ik vind ze gewoon mooi, dat is echt het hele verhaal.
Als ik alleen, maar vooral met m'n vriendin, in de stad loop, wijk ík uit voor anderen. En ook al zou desondanks iemand tegen mij aanlopen, bied ík mijn excuus aan. Maar dat gebeurt zelden met mijn postuur gelukkig.
Beledigt iemand me bewust of onbewust, zeg ik "wij zijn klaar hier, fijne dag". En loop weg.
Als mij onrecht is aangedaan, slaap ik 1 nacht slecht. Omdat ik mezelf voor m'n kop kan slaan dat ik niet "The Art of 8 limbs" heb toegepast, terwijl dat mijn eerste passie en impuls is.
De dag erna denk ik er anders over en ben ik blij dat diegene nog steeds andere opties dan vloeibaar voedsel kan nuttigen. En ik zonder problemen met justitie m'n leventje kan leiden.
Ik kan niet tegen onrecht, dat is alles. Behandel je mij normaal, zou ik jou ook altijd normaal behandelen. Pesten doe ik niet aan. Is iemand apart, laat ik diegene in zijn/haar waarde. Wordt iemand gepest, buig ik over bullies en ga ik naar de grootste en overtuig hem ervan te stoppen, het liefst zonder hem aan te raken. Kom je aan een slachtoffer, m'n vriendin of iemand anders dierbaar, dan is het heel snel klaar en breken er dingen.
Dus: leef en laat leven. Wees een goed mens.
Als deze aanpak voor jou werkt, go for it.Dit had ik eerst ook. Zelfvertrouwen en een mindset hebben dat je meer waarde hebt dan andere mensen helpt. Ik ben dat ga doen en het boeit me niet meer veel wat andere denken.
Het klinkt een beetje raar weet ik, maar dat heeft mij gehelpt.
Of denken aan de dingen die jij hebt meegemaakt en hun niet
1ste plek is je zelf en je familie f**k de resst
Ik doe gewoon als of iedereen behalve mijn familie een chimpanzee is eerlijk
55 maar ziet er uit alsof ze volgend jaar het loodje ligt, inspirerend hoorGemiddelde hartslag had onder 128 moeten zijn, maar was 134... Niet moe. Wel wat verzuurde kuiten en quads. Rest vd week is minder volume. Die overleef ik wel denk ik..
Deze 55-jarige Belgische vrouw liep in 2024 elke dag een marathon (om het even in perspectief te plaatsen 😃 )![]()
Hilde Dosogne - Marathon Woman 366
Hilde Dosogne is officieel Guinness World Record houder voor het meeste opeenvolgende dagen lopen van de marathon afstand (366 in 2024). Volg haar volgende uitdagingenwww.hildedosogne.be
Met Oli gaat het goed en het gaat om haar prestaties neem ik aan.55 maar ziet er uit alsof ze volgend jaar het loodje ligt, inspirerend hoor
Ja, zij heeft het wereldrecord verbroken... Gaat helemaal niet over uiterlijk. Voor zoiets moet je vlijmscherp staan. Denk niet dat er ook maar 1 reden is om haar uit te lachen..Met Oli gaat het goed en het gaat om haar prestaties neem ik aan.

Relatief hoge luchtvochtigheid (69), de versnellingen en veel te weinig suikers vooraf en tijdens ook geen kan ook wel oorzaak geweest zijn.Ik ben geen expert, maar 7bpm kan ook gewoon een minder dagje zijn. Niets meer, niets minder.
Zou niet het niet zo snel overtraining noemen, kamaradski.
U had verwacht dat zij bovenop die 365 marathons ook nog regelmatig ging bodybuilden om er beter uit te zien?55 maar ziet er uit alsof ze volgend jaar het loodje ligt, inspirerend hoor
Van bodybuilding ga je er niet beter uitzien, ik had 't over d'r gezicht, wat er uit ziet als een vrouw van in de 80U had verwacht dat zij bovenop die 365 marathons ook nog regelmatig ging bodybuilden om er beter uit te zien?
Is door lage vetpercentage en chronische overbelasting (stijging cortisol) denk ik..Van bodybuilding ga je er niet beter uitzien, ik had 't over d'r gezicht, wat er uit ziet als een vrouw van in de 80
Randje dood dusIs door lage vetpercentage en chronische overbelasting (stijging cortisol) denk ik..