Fitness Seller

op Foto's zie ik er minder gespierd uit dan in de spiegel :S?

Bezoekers in dit topic

Munie

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 okt 2007
Berichten
185
Waardering
0
Hoi,

ik heb een spiegel in de woonkamer, niet ver van de raam, dus de licht schijnt aardig goed door.

elke keer als ik erin kijk, dan zie ik mijn sixpack heel duidelijk en zie ik er aardig gespierd uit.

Maar als ik een foto van me maak, dan zie ik mijn sixpack egt een stuk minder goed.

Waarom, komt dit :S?

Dus nu weet ik niet hoe ik er in het echt uit zie, en hoe anderen mij zien :S
 
op foto's lijk ik een grote blunder meestal...
Het komt omdat je via een andere hoek naar je zelf kijkt en de belichting ook anders is.
 
Hoi,

ik heb een spiegel in de woonkamer, niet ver van de raam, dus de licht schijnt aardig goed door.

elke keer als ik erin kijk, dan zie ik mijn sixpack heel duidelijk en zie ik er aardig gespierd uit.

Maar als ik een foto van me maak, dan zie ik mijn sixpack egt een stuk minder goed.

Waarom, komt dit :S?

Dus nu weet ik niet hoe ik er in het echt uit zie, en hoe anderen mij zien :S


:o
 
Misschien kun je wat tips vinden op superdude.nl?
 
Voornamelijk lichtval + hoek van camera. Camera op ooghoogte en natuurlijk licht zonder flits zou het er al een stuk beter uit moeten laten zien.
 
Zet eens een 25-watter boven je hoofdje, zonder ander licht vanuit andere hoeken. Neem de foto dan zonder flits vanaf ooghoogte. Superdude gehalte gegarandeerd!
 
Zet eens een 25-watter boven je hoofdje, zonder ander licht vanuit andere hoeken. Neem de foto dan zonder flits vanaf ooghoogte. Superdude gehalte gegarandeerd!

dan weet ik dat voor de volgende keer :P
 
Hoi,

ik heb een spiegel in de woonkamer, niet ver van de raam, dus de licht schijnt aardig goed door.

elke keer als ik erin kijk, dan zie ik mijn sixpack heel duidelijk en zie ik er aardig gespierd uit.

Maar als ik een foto van me maak, dan zie ik mijn sixpack egt een stuk minder goed.

Waarom, komt dit :S?

Dus nu weet ik niet hoe ik er in het echt uit zie, en hoe anderen mij zien :S

Ik zou het hier een keer proberen: Superdudes.nl
 
okok heel erg bedankt,

Ik nam de foto altijd met flits, en niet van ooghoogte :P
 
Ik heb hetzelfde voor. Maak daarom geen foto's meer :D
Die reacties weer, superdudezzzz...
 
in de spiegel zie ik er strak uit,,op fotos ook :P maar als ik naar beneden kijk is het stuk vetter (14-15% )
 
Maak is een foto van je spiegel.
 
Brute Massa!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
het leven is hard
 
Zou dat niet kunnen zijn omdat je met je ogen een groter beeld hebt dan dat je met de camera kan krijgen?
 
Op foto's deadlift ik minder dan in de spiegel :(
 
Back
Naar boven