XXL Nutrition

Op na 11% binnen 7 weken.

Wat eet je nu op een dag?

• Topic Starter Topic Starter

s'ochtens
Whey
2 geroosterde boterhammen ( suikervrij jam) I know this sucks.

Overdag de dag verspreid
4 boterhammen met 150gr kip of rosbief
1 salade met tonijn, azijn, olijven, tomaat en komkommer

PWO
Whey

Avondeten
Vlees, aardappelen en groente. Soms ook wel nasi ofzo. Afwisseling hierin is alleen maar goed.

Voor het slapen
Casseine shake.

dit lijkt me echt heel weinig?

Beetje weinig vlees, en geen ei?

Ja ontbijt kan veel beter. Moet ook meer groente toevoegen.

Maar ik heb ook verteld dat ik nou niet bepaald veel massa hebt om te behouden. Dit heeft voor mij prima gewerkt voor de zomer.
Dus ga er ook niks aan veranderen.

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jan 2012 om 16:47 ----------

Beetje weinig vlees, en geen ei?

True. Ik eet ook wel eens 2 ei eiwit. s'Avonds eet ik wel minimaal 300gr vlees.

Ja ontbijt kan veel beter. Moet ook meer groente toevoegen.

Maar ik heb ook verteld dat ik nou niet bepaald veel massa hebt om te behouden. Dit heeft voor mij prima gewerkt voor de zomer.
Dus ga er ook niks aan veranderen.

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jan 2012 om 16:47 ----------

True. Ik eet ook wel eens 2 ei eiwit. s'Avonds eet ik wel minimaal 300gr vlees.

je bent mij + 5kg, volgesmij heb je dan al wel redelijk wat massa?

je bent mij + 5kg, volgesmij heb je dan al wel redelijk wat massa?

Nee. Ben een stuk ouders als jouw zal misschien schelen.
Ik heb wel redelijk stevige benen (63cm) en een redelijk ontwikkelde rug. Maar de rest is niet best.

pics?

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jan 2012 om 16:57 ----------

trouwens heb ik hetzelfde probleem, ik weet de omtrek van mijn benen niet maar om je een impressie te geven, ik squat 120 en bp 65 :(

Heb van het weekend filmpjes gemaakt.
Zal kijken of ik er een sprintscreen van maken.

Maar 2/3 jaar geleden had ik ongeveer het zelfde als jouw.
Ben nu me trainen weer aan het oppakken ook.

Vind dat je echt weinig eiwitten uit vast voedsel pakt. Zou sowieso tussen je avondeten en slapen nog een goede maaltijd pakken.

Eetschema vind ik 3x niks. Wissel je niet in je carbs, high/medium/low en refeed?

Vind dat je echt weinig eiwitten uit vast voedsel pakt. Zou sowieso tussen je avondeten en slapen nog een goede maaltijd pakken.

Ik haal ongeveer 110 gr eiwit uit eten.
Ben het eens met nog een maaltijd na het eten pakken. Maar ik twijfel der over. Ik heb geen school en werk, zit alleen maar op me kamer. Dus naast het sporten heb ik geen beweging activiteit. Ik kan echt niet veel hoger in kcal gaan.

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jan 2012 om 18:14 ----------

Eetschema vind ik 3x niks. Wissel je niet in je carbs, high/medium/low en refeed?

Jawel lees het topic.

Pak dan gewoon 150gr kip/pangafilet erbij ofzo? Die eiwitten komen echt wel van pas.

Ja, zou erg goed zijn. Helemaal aangezien je 's nachts ook redelijk laat gaat pitten.
Zou het gewoon 2 uur na je avondeten pakken en 2 uur daarna dan je caseine shake.

Ja, zou erg goed zijn. Helemaal aangezien je 's nachts ook redelijk laat gaat pitten.
Zou het gewoon 2 uur na je avondeten pakken en 2 uur daarna dan je caseine shake.

Oke bedankt baas. Ga het invoegen. En je hebt gelijk van 8 uur s'avonds tot 3 uur s'nachts krijg ik alleen me casseine shake binnen.

train je al langer met dit schema, ben je niet bang voor overbelasting?
-elke dag trainen (3x per week elke spiergroep)
-onder onderhoud eten
-weekend nog drinken / drugs?

met zown schema hakt het feesten er wel hard in denk ik.
zelf ook beetje over de top schema op het moment en vrijdag en zaterdag redelijk gedronken. had vandaag nog spierpijn in me schouders van de training van vrijdag..

train je al langer met dit schema, ben je niet bang voor overbelasting?
-elke dag trainen (3x per week elke spiergroep)
-onder onderhoud eten
-weekend nog drinken / drugs?

met zown schema hakt het feesten er wel hard in denk ik.
zelf ook beetje over de top schema op het moment en vrijdag en zaterdag redelijk gedronken. had vandaag nog spierpijn in me schouders van de training van vrijdag..

Nee me verleden is zo. 2 jaar geleden ben ik ongeveer gestopt met trainen. Woog toen 90 kilo op 17% ofzo. Toen heletijd geen **** gedaan.
Vorig jaar homegym aangeschaft, getraint om te cutte. Van de zomer stond ik op 12%. Toen weer gestopt, waardeloze disicipline ( Teveel drugs, zuipen, lui enz).

Ik train nu elke spiergroep 2x pw.
- Borst/Tricep/Schouder
-Benen/Armen/Rug
- Rust

Feesten ligt op een laag pitje en daarnaast ga ik verstandiger om met drugs. Pep hoef ik helemaal niet meer. Zuipen deed ik nooit echt veel, tot deze zomer toen begon het weer.
Zuipen is nu ook wel klaar, heb ik December 2 x lopen kotsen als een kleinkind.
Af en toe moet het nog wel kunnen met maten. Maar pak liever een Gtje.

Anyway cut the crap ik moet nu gewoon discipline tonen en trainen met mijn donder en gezond eten. Anders eindig ik net als mijn familie redelijk fatty en dat wil ik echt niet meer.

Dat is de instelling bro, nice:thumbs:!

Terug
Naar boven