XXL Nutrition

Op weg naar een mooi en fit lichaam

Balen met je pols. Kan inderdaad zijn dat je erop ligt. Even in de gaten houden dan.

Mooie trainigen. Maar voor leeglopen zet je wel mooie PR's weg!
Lastig dat leegloopgevoel. Constant honger hebben lijkt me ook weer niet goed. Maar dat kan aan mij liggen. Heb nooit gecut. :o

Nice train en prs netjes

Balen zeg van die honger:( Opzich is dat niet erg, want dan ben je waarschijnlijk wel mooi vet aan het verbranden. Is het misschien een idee als je meer traint obv supersets of megasets? Verbrand je heel wat meer mee:)
Wat zijn je huidige macro's?

Ik denk dat het aan het cutten ligt... Tijdje op onderhoud - 200kcal gezeten, maar dan blijft mn gewicht gelijk. Zit nu op -400kcal. Hopelijk gaat dat wel resultaat geven. Alleen heb ik nu wel constant honger???

Netjes dat je er ondanks je cut nog pr's uit perst!
Ik eet graag cherry of snacktomaatjes en komkommers in de cut tegen de honger, nauwelijks kcals maar t vult wel, misschien t proberen waard?

Doe je regelmatig cardio? Op hoeveel kcal zit je?

• Topic Starter Topic Starter
Doe je regelmatig cardio? Op hoeveel kcal zit je?

Ik fiets veel van en naar werk... gemiddeld zo'n 75km per week. Daar houd ik wel rekening mee in mn voeding. Als ik op de fiets naar werk ga eet ik op onderhoud (2200kcal) en anders 1800kcal.

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------

Balen zeg van die honger:( Opzich is dat niet erg, want dan ben je waarschijnlijk wel mooi vet aan het verbranden. Is het misschien een idee als je meer traint obv supersets of megasets? Verbrand je heel wat meer mee:)
Wat zijn je huidige macro's?

Verschilt per dag ivm aantal kcal.... ik houd 2,5-3 gr eiwit, 1,5gr vet en de rest koolhydraten aan. :)

Man man man wat gooi jij er prs uit tijdens je cut zeg! Echt super!

Netjes dat je er ondanks je cut nog pr's uit perst!
Ik eet graag cherry of snacktomaatjes en komkommers in de cut tegen de honger, nauwelijks kcals maar t vult wel, misschien t proberen waard?

Eet er al een hoop bij mn lunch, maar kan er tussendoor ook wel wat eten indd :)

Sluit me bij de rest aan, knap dat je zo'n PR's zet tijdens je cut :D

Waarom niet iets meer cardio bijvoorbeeld na trainen. Kan je meer eten en minder honger; )

Sluit me bij de rest aan, knap dat je zo'n PR's zet tijdens je cut :D

Man man man wat gooi jij er prs uit tijdens je cut zeg! Echt super!

Thanks Ladies! :D Lief jullie reacties

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

Waarom niet iets meer cardio bijvoorbeeld na trainen. Kan je meer eten en minder honger; )

Op de dagen dat niet naar werk ga doe ik eigenlijk al een halfuur cardio na mn training, maar goede tip! dankje :) Even doorzetten en komkommers eten for life:P

Was vanmorgen wel 0,3kg vanaf sinds dinsdag :D

Goed uitgeslapen vandaag dus had gelukkig weer een hoop energie! :D

Incline db press
12 x 8kg
12 x 8kg
12 x 8kg vpr
12 x 8kg vpr

Db bent over row
12 x 14kg vpr
12 x 14kg
12 x 14kg
12 x 16kg pr

Overhead rope extension
12 x 12,5kg
12 x 12,5kg
12 x 12,5kg
06 x 15kg pr

Rope curl
12 x 10kg
12 x 12,5kg
10 x 12,5kg
10 x 12,5kg

Bb shoulder press
12 x 15kg
08 x 15kg
06 x 15kg
06 x 15kg

Daarna nog een halfuur trapgelopen! Lekker zweten:snorkel:

goede rust doet wonderen he!
Lekker getraind en mooie PR's weer!

En ja hoor ze blijft maar doorgaan met de (v)pr's haha! Netjes!

Lekkere trainingg je gaat goed :D

inderdaad ongelooflijk! knap werk dame

Half uur traplopen:gek: hahaha nee super hoor! lekkere pr's!

Damn wat voel me futloos steeds.... overdag gaat het wel, maar als ik in de sportschool sta merk ik gewoon dat ik veel minder kracht heb en amper concentratie. Weinig geslapen de afgelopen nachten. Vanavond vroeg naar bed!

Deadlift
12 x 40kg
08 x 50kg
08 x 50kg
06 x 50kg
02 x 60kg faaaaal
02 x 60kg faaaaaaaaaaal

Standing calves
15 x 55kg
15 x 55kg
15 x 55kg
15 x 55kg

Leg press wide
12 x 60kg
12 x 60kg
12 x 60kg
12 x 60kg

Abductor
15 x 55kg
12 x 60kg pr
12 x 60kg pr
12 x 60kg pr

Leg extension
15 x 30kg
15 x 30kg
15 x 30kg
15 x 30kg

lekker lui op de bank en vroeg onder de wol en volgende keer weer knallen als vanouds

Terug
Naar boven