XXL Nutrition

Op weg naar een mooi en fit lichaam

Neem je een pre-workout? Werkt voor mij goed als ik de avond ervoor te lang heb zitten doorwerken of gewoon gaar ben.

Vind je deadlift gewichten toch netjes hoor!!

Gewoon een daggie dat het even niet wil dus. Dat komt wel weer goed hoor. Lekker slapen en wat uitrusten en dan knal je zo weer verder!

Inderdaad zulke dagen zitten er jammergenoeg ook bij, lekker vroeg naar ben en de volgende keer gaat het weer helemaal top! :)

• Topic Starter Topic Starter
Dank allemaal. Even een update over het cutten... gaat wel redelijk
8 april: 66,1kg
11 april: 65,8kg
14 april: 65,3kg
17 april: 65,6kg

Iemand enig idee waarom er ineens weer 0,3kg bij kan zitten? Ik heb me strikt aan mn voedingsschema gehouden (-400kcal) Ik weeg me elke keer op hetzelfde moment, op dezelfde plek en onder dezelfde omstandigheden.

Misschien wat spieren erbij en wel vet gezakt. Of je houdt wat neer vocht vast.

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:58 ----------

Waarom zovaak wegen en niet 1x per 2 weken of maand?

Misschien wat spieren erbij en wel vet gezakt. Of je houdt wat neer vocht vast.

Waarom zovaak wegen en niet 1x per 2 weken of maand?

Zou kunnen inderdaad... al denk ik dat het dan meer vocht is. Heb sinds 2 weken mn cut wat opgeschroefd. Van -200kcal naar -400kcal en erg benieuwd of het nu wel werkt. Vandaar een beetje obsessed aan het wegen.

Heeft geen zin zo wegen idd. Misschien beter wat extra cardio of iets minder verlagen in kcal?

Oorzaak waarschijnlijk gevonden. Gisteren gebakken vis gegeten, dus denk dat ze m goed gezouten hebben = vocht vasthouden. :)

Goed geslapen vannacht dus weer meer energie om te trainen!

Pull ups
12 x bw-35kg
12 x bw-35kg
08 x bw-35kg
06 x bw-35kg

Db flat bench press
12 x 8kg
12 x 8kg
12 x 8kg
10 x 10kg pr

Lying bb triceps extension
12 x 17,5kg vpr
12 x 17,5kg
12 x 17,5kg
12 x 17,5kg

Barbel curl
12 x 20kg
12 x 20kg vpr
10 x 20kg vpr
08 x 20kg vpr

Db side raises
12 x 4kg
12 x 4kg
12 x 4kg
08 x 5kg pr

Daarna nog 25 minuten trapgelopen. Mèeeen wat ga je daarvan zweten zeg!:zweet:

Nice training weer! :)

gewicht schommelt ook he.. het gaat erom dat je over de tijd daalt en dat doe je ook.

Nice train en lekkere PR's!

Lekkere training!!:)

Goed bezigg :D

die 0.3 is gewoon vocht of iets dergelijks je kan het best gewoon het gemiddelde over 1-2 weken nemen denk ik

Yeah vandaag me broer(tje) voor het eerst mee geweest. Heb ook meteen z'n voeding onder de loep genomen. Leuk dat ook aan kt is begonnen! :D

Walking lunges
15 x 10kg
15 x 10kg
15 x 10kg
15 x 10kg

Back extension
12 x 10kg
12 x 10kg
12 x 10kg
12 x 10kg

Calves op de legpress
15 x 80kg
15 x 90kg
15 x 90kg
15 x 90kg

Leg press
12 x 60kg
12 x 60kg
12 x 60kg
12 x 60kg

Hip trust
15 x 20kg
15 x 20kg
15 x 20kg
15 x 20kg

Daarna nog een kwartiertje cardio.

Geen pr's gescoord, maar was ook meer bezig met hoe mn broer(tje) t deed :)

Superleeeuk samen met je broertje, wil die van mij ook meenemen maar hij wil niet haha:( Hoe oud is ie?

Leuk met je broertje trainen! Ik train ook af en toe met mijn zusje, vind het altijd zo leuk haar ook te motiveren enzo! En je leert er natuurlijk ook van om iemand als het ware te introduceren in de krachttraining. Je moet toch veel uitleggen enzo.

superleeeuk samen met je broertje, wil die van mij ook meenemen maar hij wil niet haha:( hoe oud is ie?

17 :)

---------- Toegevoegd om 06:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:30 ----------

Leuk met je broertje trainen! Ik train ook af en toe met mijn zusje, vind het altijd zo leuk haar ook te motiveren enzo! En je leert er natuurlijk ook van om iemand als het ware te introduceren in de krachttraining. Je moet toch veel uitleggen enzo.

Ja inderdaad. Je gaat dan echt weer nadenken over de basisprincipes en zo. Ik was verbaasd hoeveel ik eigenlijk geleerd heb in een halfjaar tijd. :D

IK heb mn broertje ook een x meegenomen, maar dat was niet zo'n suc6. Hij heeft weinig spiermassa en is compleet ongetraind dus zelfs 6 kg dumbells schouder drukken gingen alle kanten op! Kettlebelt deadlift bleef hij zn rug verkeerd houden ondanks dat de trainer erbij stond en meerdere pogingen deed het goed uit te leggen. Voor sommige mensen zijn die apparaten echt ideaal om mee te beginnen ben ik achter gekomen!! Hij is trouwens ook 17.

Mijn andere broertje is een heel ander verhaal. Die is nu 23 en traint inmiddels al 4 jaar. Binnenkort ga ik met hem trainen, dat word vast een stuk leuker :D

Je ziet inderdaad hoeveel je leert in een relatief korte tijd he!
Maar wel leuk om een keer samen met je broertje te trainen.

Terug
Naar boven