XXL Nutrition

Op weg naar een mooi en fit lichaam

Nice train!
Ik laat me gewoon volledig gaan. Zoals afgelopen 2 dagen. :o maar bij mij is dat geen probleem.

Zo, ik was even actieve logs aan het bekijken en zie toevallig je vraag. Misschien een beetje apart om die gelijk te beantwoorden terwijl ik verder nooit op je logje heb gereageerd, maar ok haha.

Ik weet niet wat voor een all you can eat het is, maar ik kom meestal bij een wok. Sausjes zoveel mogelijk uit de weg gaan scheelt al veel, al is een wok dan niet zo lekker, dus dan kies ik meestal voor de grill die er ook bij in zit :D Maargoed. Als je een totaal andere all you can eat pakt, dan zit 't misschien wel anders in elkaar haha.

Maar hé, ik laat me ook wel eens volledig gaan, maar dat wordt dan m'n cheatdag ;) en ik houd er wel rekening mee de dagen er omheen ;)

Maar heb je niet standaard 1 cheatmeal in de week dan? :) Dan moet het geen probleem zijn toch? :)

Nice train ook :D

Nice trainnn :) en inderdaad als het bij een keer blijft is het niet zo erg toch, geniet ervan!

• Topic Starter Topic Starter
Nice train!
Ik laat me gewoon volledig gaan. Zoals afgelopen 2 dagen. :o maar bij mij is dat geen probleem.

Welja Marina, maak me maar jaloers:P

Zo, ik was even actieve logs aan het bekijken en zie toevallig je vraag. Misschien een beetje apart om die gelijk te beantwoorden terwijl ik verder nooit op je logje heb gereageerd, maar ok haha.

Ik weet niet wat voor een all you can eat het is, maar ik kom meestal bij een wok. Sausjes zoveel mogelijk uit de weg gaan scheelt al veel, al is een wok dan niet zo lekker, dus dan kies ik meestal voor de grill die er ook bij in zit :D Maargoed. Als je een totaal andere all you can eat pakt, dan zit 't misschien wel anders in elkaar haha.

Maar hé, ik laat me ook wel eens volledig gaan, maar dat wordt dan m'n cheatdag ;) en ik houd er wel rekening mee de dagen er omheen ;)

Welkom hoor! Hhaha. Ja ik heb er wel al rekening meegehouden. Met Pasen sowieso aan mn cutschema gehouden en gisteren extra cardio gedaan. Het is een tapas all u can eat. Ik laat de gefrituurde dingen en het brood staan. Ik stort me lekker op de kip, groente en vis. :D:D En geen zoete drankjes, maar gewoon water.

Maar heb je niet standaard 1 cheatmeal in de week dan? :) Dan moet het geen probleem zijn toch? :)

Nice train ook :D

Thanks! Ja dat wel, maar had met Pasen al wat chocolade eitjes gesnoept! Wel binnen mn macro's hoor :D Het is een beetje lastig dat ik geen idee heb hoeveel kcal er overal in zit en het dus lastig is om een inschatting te maken. Maar zoals hierboven gezegd laat ik de gefrituurde dingen en brood lekker staan dat scheelt al enorm!

Nice trainnn :) en inderdaad als het bij een keer blijft is het niet zo erg toch, geniet ervan!

Dat is waar. Zaterdag ook weer koningsdag!

---------- Toegevoegd om 07:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:09 ----------

Gisteravond nog even hardgelopen. Dat heb ik helemaal gevonden ineens. Een paar maanden terug nog na een paar minuten al steken. FRUSTRATIE! Maar het lijkt weer goed te gaan! Afgelopen zondag 4,5km gelopen en gisteravond 5,9km:cheer: Voor mij een enorme mijlpaal! Ik ben nooit zo van het hardlopen en al geweest en nog nooit meer dan 4,5km gehaald! Ik ben zo blij :D

Vanmorgen weer op de weegschaal gestapt. 65,0kg :D:D Gaat ook goed zeg! Cut slaat eindelijk aan.

Zo het gaat goed he! Fijn dat je zo goed gaat met hardlopen! Begrijp helemaal wat je bedoeld, ik zit ook op dat punt dat ik er niks aan vind en na paar minuten al steken krijg haha, dus respect dat je er toch voor gegaan bent! En ga je uiteindelijk ook pics plaatsen van het resultaat van de cut? Ben stiekem wel benieuwd!

Zo het gaat goed he! Fijn dat je zo goed gaat met hardlopen! Begrijp helemaal wat je bedoeld, ik zit ook op dat punt dat ik er niks aan vind en na paar minuten al steken krijg haha, dus respect dat je er toch voor gegaan bent! En ga je uiteindelijk ook pics plaatsen van het resultaat van de cut? Ben stiekem wel benieuwd!

Jaa dat is wel de bedoeling, maar denk eerst nog min. 5kg vet eraf :)

---------- Toegevoegd om 11:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:11 ----------

Was even afwachten of ik spierpijn zou hebben van het hardlopen gisteren, maar viel me alles mee. Wel een beetje last dus me vandaag maar een beetje ingehouden qua hoeveelheid oefeningen. Was na de 3e ook wel echt moe.

Deadlift
10 x 40kg
10 x 50kg
06 x 60kg
06 x 60kg PR!

Seated calves
15 x 85kg pr :fire:

Cable kickbacks
15 x 10 kg pr:fire:

Goedzo die PR op de deadlift! Dat gewicht kan snel omhoog, aangezien je al best wat herhalingen hebt gemaakt nu met 60kg!
En volgens mij brandde de andere oefeningen? :P Hahaha!

Wel moe maar op alles een PR, begint een beetje eentonig te worden hier hahaha nee grapje hoor :)

Wow nice al die PRs!!! :D

Goedzo die PR op de deadlift! Dat gewicht kan snel omhoog, aangezien je al best wat herhalingen hebt gemaakt nu met 60kg!
En volgens mij brandde de andere oefeningen? :P Hahaha!
Stond in de fik! hahah

Thanks!

Wel moe maar op alles een PR, begint een beetje eentonig te worden hier hahaha nee grapje hoor :)

Sorry meis! Hoe kan ik het een beetje spannender voor je maken? hihi:P:D

Holy shit, seated calves. Sick. (Of is dat normaal hier, 85 kg, en ben ik een watje? :P )

Holy shit, seated calves. Sick. (Of is dat normaal hier, 85 kg, en ben ik een watje? :P )

Ik heb dat ook nooit eerder gezien hoor :eek:
Misschien een apparaat?

Haha meiden. Het is vast niet zo spectaculair als jullie denken. Zie afbeelding hieronder.

1554_550_calf_big.jpg

Is dus ook met gestrekte benen of niet?

Ging er eigenlijk altijd vanuit dat seated met gebogen knieen was.

Maar nog sterk hoor. Is toch gewoon met schijven!

Is dus ook met gestrekte benen of niet?

Ging er eigenlijk altijd vanuit dat seated met gebogen knieen was.

Maar nog sterk hoor. Is toch gewoon met schijven!

Kan met gestrekte benen. Ik heb mn benen altijd iets gebogen.
Neigt meer naar staande positie inderdaad. Snap de verwarring wel.
Maar je 'staat' niet echt. Misschien dat ik deze oefening verkeerd benoem hoor :)

Ik heb dat apparaat ook nog nooit gezien hoor, haha! 85 kilo is veel voor calves!!! Jij hebt vast beestachtige benen ;)
Gefeliciteerd met je deadlift PR! Dat is toch wel een van de mooiste oefeningen om mee omhoog te kunnen gaan.

Ik heb dat apparaat ook nog nooit gezien hoor, haha! 85 kilo is veel voor calves!!! Jij hebt vast beestachtige benen ;)
Gefeliciteerd met je deadlift PR! Dat is toch wel een van de mooiste oefeningen om mee omhoog te kunnen gaan.

Nee dat valt vies tegen! Hihi:P

Dat apparaat gebruik ik ook in de sportschool voor mijn seated calf raises.. Maar holy sh*t 4 x 15 x 85 kilo :eek: DAMN! Haha dat red ik (nog) niet hoor.. Bij mij begint het echt te branden als ik op de 65 kg zit en die 10 x doe :p Goed bezig!
En nice die DL's!!

Terug
Naar boven