M@riposa
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
Ik snap alleen niet waar een groot gedeelte van de mensen op balkenende loopt te zeiken. Het misschien een beetje een wimpie.....maar voorlopig heeft hij wel de economie in nederland weer overeind geholpen. En om dat te doen heeft hij on-populaire maatregelen genomen, dit vergeten de mensen nogal eens. Ik vind dat hij het best goed heeft gedaan de afgelopen jaren. (Heb niet op hem gestemd btw, toen niet en nu niet)
En de SP....snap ik helemaal niks van. Die gaan weer grof geld uitdelen om alle lagere inkomens te spekken en over 4 jaar hebben we weer iemand nodig zoals Balkenende om de boel weer te fixen.
Het bedrijfsleven en de industrie zijn momenteel explosief aan het groeien, partijen als de SP wijzen hier als eerst naar om daar maar het geld vandaan te trekken. Om zo mijn luie buurman (die net van school komt en bij zijn moeder woont) die niet wilt werken zijn uitkering te geven en de zorgverzekering van mijn vriendin de ambtenaar moeten betalen.
Dit is mijn mening en je kan er het natuurlijk niet mee eens zijn
En de SP....snap ik helemaal niks van. Die gaan weer grof geld uitdelen om alle lagere inkomens te spekken en over 4 jaar hebben we weer iemand nodig zoals Balkenende om de boel weer te fixen.
Het bedrijfsleven en de industrie zijn momenteel explosief aan het groeien, partijen als de SP wijzen hier als eerst naar om daar maar het geld vandaan te trekken. Om zo mijn luie buurman (die net van school komt en bij zijn moeder woont) die niet wilt werken zijn uitkering te geven en de zorgverzekering van mijn vriendin de ambtenaar moeten betalen.
Dit is mijn mening en je kan er het natuurlijk niet mee eens zijn