MuscleMeat

Op wie ga jij stemmen

Peiling Peiling Op wie ga jij stemmen ( de poll is anoniem )

• Ik ga niet stemmen

Stemmen: 10 4,9%
  • CDA

Stemmen: 25 12,1%
  • PVDA

Stemmen: 16 7,8%
  • VVD

Stemmen: 29 14,1%
  • SP

Stemmen: 33 16,0%
  • Fortuyn

Stemmen: 4 1,9%
  • Groenlinks

Stemmen: 3 1,5%
  • D66

Stemmen: 3 1,5%
  • ChristenUnie

Stemmen: 0 0,0%
  • SGP

Stemmen: 1 0,5%
  • Nederland Transparant

• Partij voor de Dieren

• Eén NL

Stemmen: 15 7,3%
  • Groep Wilders, Partij voor de Vrijheid

Stemmen: 55 26,7%
  • blanco lijst met de heer Poortman op nummer 1 in 18 kieskringen

• Partij voor Nederland

• Continue Directe Democratie Partij

• Liberale Democraten in 17 kieskringen

• Seniorenpartij in 16 kieskringen

• Ad Bos Collectief in 10 kieskringen

• Groen Vrij Internet Partij in 8 kieskringen

• Islam Democraten (niet geregistreerd als politieke groepering) in 4 kieskringen

Stemmen: 5 2,4%
  • Tamara's Open Partij in 2 kieskringen

• SMP in 1 kieskring

• LRVP - het Zeteltje

• PVDM en alle overige aardbewoners

• Financieel Gedupeerden, Finged (niet geregistreerd als politieke groepering)

Stemmen: 2 1,0%

• Totaal stemmers
    206
  • Peiling gesloten .
Ik snap alleen niet waar een groot gedeelte van de mensen op balkenende loopt te zeiken. Het misschien een beetje een wimpie.....maar voorlopig heeft hij wel de economie in nederland weer overeind geholpen. En om dat te doen heeft hij on-populaire maatregelen genomen, dit vergeten de mensen nogal eens. Ik vind dat hij het best goed heeft gedaan de afgelopen jaren. (Heb niet op hem gestemd btw, toen niet en nu niet)

En de SP....snap ik helemaal niks van. Die gaan weer grof geld uitdelen om alle lagere inkomens te spekken en over 4 jaar hebben we weer iemand nodig zoals Balkenende om de boel weer te fixen.
Het bedrijfsleven en de industrie zijn momenteel explosief aan het groeien, partijen als de SP wijzen hier als eerst naar om daar maar het geld vandaan te trekken. Om zo mijn luie buurman (die net van school komt en bij zijn moeder woont) die niet wilt werken zijn uitkering te geven en de zorgverzekering van mijn vriendin de ambtenaar moeten betalen.

Dit is mijn mening en je kan er het natuurlijk niet mee eens zijn :D

Mariposa:
Ik ben het helemaal met je pleidooi eens. Huidige kabinet mag van mij ook door.

SP kan ik gewoon niet begrijpen tenzij je een uitkering hebt. Ik zie echt niks in die partij.
Ze hebben volgens mij niet eens een economisch plan wat is goedgekeurd door CPB.
Net als PVDA. Is gewoon niet haalbaar wat die partijen willen.

Jammer maar waar. Mensen willen dat gewoon niet inzien.

Wie kan Bos nu geloven???

vooralsnog niet van plan te gaan stemmen.

Staat die bovenste regel bij jou ook schuingedrukt?

Mariposa:
Ik ben het helemaal met je pleidooi eens. Huidige kabinet mag van mij ook door.

SP kan ik gewoon niet begrijpen tenzij je een uitkering hebt. Ik zie echt niks in die partij.
Ze hebben volgens mij niet eens een economisch plan wat is goedgekeurd door CPB.
Net als PVDA. Is gewoon niet haalbaar wat die partijen willen.

Jammer maar waar. Mensen willen dat gewoon niet inzien.

Wie kan Bos nu geloven

Hahum Groenlinks scoorde het beste volgens het CPB daarna SP en vervolgens CDA en VVD en PVDA scoorde het slechtst.

Voor je iets schreeuwt kijk even of het klopt.

Hahum Groenlinks scoorde het beste volgens het CPB daarna SP en vervolgens CDA en VVD en PVDA scoorde het slechtst.

Voor je iets schreeuwt kijk even of het klopt.

Hmm gisteren netwerk gekeken werden toch andere dingen geroepen hoor.
SP was haalbaar op bepaalde vlakken en onder bepaalde situaties.
CDA EN VVD scoorden voldoende/haalbaar.

BTW: Ik schreeuw nooit!

• Topic Starter Topic Starter
lijkt erop dat deze poll toch wat realisticher word gezien de landelijke peilingen

VVD zal waarschijnlijk goed score in combie met SP en de wat kleinere partijen

Geen idee, als ik coalitie ga stemmen wordt 't CDA. Anders ben ik nog aan 't twijfelen tussen VVD en Wilders. Van thuis uit zijn we VVD'ers maar stemwijzer had ik Wilders op 1. Dusss

Mijn stem word een tactische dus CDA. Niet dat ik het daarmee eens ben, maar God en Allah verhoede dat PvdA aan de macht komt en een linkse coalitie gaat vormen met GroenLinks en SP.

• Topic Starter Topic Starter
VVD en SP trekken aardig bij zo te zien

Wat een hoop linkse SP rakkers hier zeg BAH !!!
..zeker veel studenten hier haha..

Nee ik stem Eén NL ..die jongesn hebben het goed aangepakt in Rdam..vetrouw hun ook wel de landelijke politiek toe..op twee staat Wilders..en dan CDA, die best wat rechtser is geworden met de tijd..

Ik stem nummer 2 van EenNL, Joost Eerdmans... Ik geloof dat hij echt z'n standpunten wil waarmaken... Dat heeft hij al bewezen overigens.

Persoonlijk vind ik SP stemmen je eigen doodsvonnis...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Monster argumentatie.

Kijk armoede bestrijding werkt als de manier waarop je het op wil gaan lossen goed is. Ken je het boek "animal farm"? Daar was bestrijding van het onrecht ook een reden voor de revolutie van de dieren. Maarrrrrr revolutie hoeft niet altijd goed te zijn. Dat is waar ik bang voor ben bij de SP. De theoretische basis van de sp (communisme) is al meerdere malen in praktijk gebracht. Meest succesvolle is Cuba en daar kan je voor 5 dollar een vrouw/man "palen". Dit noem ik geen succesvol experiment en daarom wil ik dat liever niet in 2031 herhalen...

Het is toch logisch dat ik dat zeg, zeker wanneer ik zie dat mensen zomaar op een partij stemmen zonder dat ze weten waar die partij voor staat.

Kijk armoede bestrijding werkt als de manier waarop je het op wil gaan lossen goed is. Ken je het boek "animal farm"? Daar was bestrijding van het onrecht ook een reden voor de revolutie van de dieren. Maarrrrrr revolutie hoeft niet altijd goed te zijn. Dat is waar ik bang voor ben bij de SP. De theoretische basis van de sp (communisme) is al meerdere malen in praktijk gebracht. Meest succesvolle is Cuba en daar kan je voor 5 dollar een vrouw/man "palen". Dit noem ik geen succesvol experiment en daarom wil ik dat liever niet in 2031 herhalen...

Vriend je zet je zelf echt flink voor lul SP zijn geen communisten de enigste westerse Europees land dat een Communistische partij heeft is Italie.
Nou opdonderen met je Animal farm brugklas verhaaltjes.

hehe, béétje achterhaald... béétje maar.

Overigens doet Cuba het ivm de omringende landen helemaal niet zo slecht... Onderwijs is gratis voor iedereen, op alle scholen, iedereen had het land (economisch) opgegeven, maar sinds de tweede helft van de jaren 90 laat het land een bloei zien, die niemand voor mogelijk had gehouden.

Overigens:

ff palen kost je in Cuba 5 dollar
Het BNP per hoof is ong 1 procent (iets minder zelfs) van dat van Nederland.

ff rekenen: 5 x 1/0,09 = 55,55

wat kost een beurtje bij de dames van lichte zeden in Nederland?

Terug
Naar boven