Til
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt mij ook onwijs op hoeveel sp'ers er hier op het forum zitten, weet niet of het door mijn omgeving komt ofzo maar ken niemand die sp stemt..
CDA, VVD plus Groep Wilders of 1NL lijkt me wel een aardige coalitie voor de komende 4 jaar.![]()

Zijn zo sociaal studenten. Totdat ze later zelf modaal gaan verdienen en ineens niet meer sociaal zijn.
.
Zitten hier veel studenten. Vandaar ook veel SP. Is al jaren zo. Studentensteden hebben ook relatief veel SP.
Zijn zo sociaal studenten. Totdat ze later zelf modaal gaan verdienen en ineens niet meer sociaal zijn.
CDA, VVD plus Groep Wilders of 1NL lijkt me wel een aardige coalitie voor de komende 4 jaar.![]()

Ben ik het niet helemaal mee eens hoor, mijn broertje studeert in groningen en is nogal actief in allerlei verenigingen etc. En daar stemmen de meeste op het CDA, de meeste hebben wel het oog op de toekomst. Het zelfde zie je op TU-delft ook.....
Zie je maar weinig hoor. Ik hoor altijd studenten in mijn omgeving zeggen dat de sp zo'n mooie sociale partij is. Maar laat ze nu eerst maar eens in de regering komen. En dan kijken wat ze waar willen/kunnen maken.
Ik denk dat het vies gaat tegenvallen.

Maar jij woont dan ook in de k*tste studentenstad van Nederland, allemaal softe wetenschappen en dito studenten![]()

Mee eens. Alhoewel CDA wel aardige dingen heeft.Mijn stem word een tactische dus CDA. Niet dat ik het daarmee eens ben, maar God en Allah verhoede dat PvdA aan de macht komt en een linkse coalitie gaat vormen met GroenLinks en SP.

Maar jij woont dan ook in de k*tste studentenstad van Nederland, allemaal softe wetenschappen en dito studenten![]()
kijk dus is dus weer een goede zaak
nu.nl/verkiezingen2006 | Wilders: Academici moeten ook asperges gaan steken
Vriend je zet je zelf echt flink voor lul SP zijn geen communisten de enigste westerse Europees land dat een Communistische partij heeft is Italie.
Nou opdonderen met je Animal farm brugklas verhaaltjes.
Heeft trouwens tot voor kort in Nederland bestaan..Als je goed had gelezen, had ik het over een "theoretische basis" van de SP.. Ander hadden ze wel Communistische Partij geheten heh?! Heeft trouwens tot voor kort in Nederland bestaan..
Niet huilen ok?
) Nederlandse normen en waarden wil kapotmaken mag van mij doodvallen.