XXL Nutrition

Op wie ga jij stemmen

Peiling Peiling Op wie ga jij stemmen ( de poll is anoniem )

• Ik ga niet stemmen

Stemmen: 10 4,9%
  • CDA

Stemmen: 25 12,1%
  • PVDA

Stemmen: 16 7,8%
  • VVD

Stemmen: 29 14,1%
  • SP

Stemmen: 33 16,0%
  • Fortuyn

Stemmen: 4 1,9%
  • Groenlinks

Stemmen: 3 1,5%
  • D66

Stemmen: 3 1,5%
  • ChristenUnie

Stemmen: 0 0,0%
  • SGP

Stemmen: 1 0,5%
  • Nederland Transparant

• Partij voor de Dieren

• Eén NL

Stemmen: 15 7,3%
  • Groep Wilders, Partij voor de Vrijheid

Stemmen: 55 26,7%
  • blanco lijst met de heer Poortman op nummer 1 in 18 kieskringen

• Partij voor Nederland

• Continue Directe Democratie Partij

• Liberale Democraten in 17 kieskringen

• Seniorenpartij in 16 kieskringen

• Ad Bos Collectief in 10 kieskringen

• Groen Vrij Internet Partij in 8 kieskringen

• Islam Democraten (niet geregistreerd als politieke groepering) in 4 kieskringen

Stemmen: 5 2,4%
  • Tamara's Open Partij in 2 kieskringen

• SMP in 1 kieskring

• LRVP - het Zeteltje

• PVDM en alle overige aardbewoners

• Financieel Gedupeerden, Finged (niet geregistreerd als politieke groepering)

Stemmen: 2 1,0%

• Totaal stemmers
    206
  • Peiling gesloten .
Valt mij ook onwijs op hoeveel sp'ers er hier op het forum zitten :eek!: , weet niet of het door mijn omgeving komt ofzo maar ken niemand die sp stemt..

Valt mij ook onwijs op hoeveel sp'ers er hier op het forum zitten :eek!: , weet niet of het door mijn omgeving komt ofzo maar ken niemand die sp stemt..

Hahah alsof wilders in het echt wel een meerderheid heeft. Face it het DBB volk is geen perfecte weerspiegeling van het Nederlandse volk (gelukkig maar!).

:rolleyes: Kan me niet voorstellen dat het een coalitie wordt van Wilders/SP/VVD......niet echt een reëele afspiegeling dus die bodybuilders

Zitten hier veel studenten. Vandaar ook veel SP. Is al jaren zo. Studentensteden hebben ook relatief veel SP.
Zijn zo sociaal studenten. Totdat ze later zelf modaal gaan verdienen en ineens niet meer sociaal zijn.

CDA word gelukkig groter als PVDA. Dus met beetje geluk weer in coaltie met VVD en misschien wel 1 nl of wilders. Ik wacht rustig af.

CDA, VVD plus Groep Wilders of 1NL lijkt me wel een aardige coalitie voor de komende 4 jaar. :)

Zitten hier veel studenten. Vandaar ook veel SP. Is al jaren zo. Studentensteden hebben ook relatief veel SP.
Zijn zo sociaal studenten. Totdat ze later zelf modaal gaan verdienen en ineens niet meer sociaal zijn.

Ben ik het niet helemaal mee eens hoor, mijn broertje studeert in groningen en is nogal actief in allerlei verenigingen etc. En daar stemmen de meeste op het CDA, de meeste hebben wel het oog op de toekomst. Het zelfde zie je op TU-delft ook.....

Ben ik het niet helemaal mee eens hoor, mijn broertje studeert in groningen en is nogal actief in allerlei verenigingen etc. En daar stemmen de meeste op het CDA, de meeste hebben wel het oog op de toekomst. Het zelfde zie je op TU-delft ook.....

Zie je maar weinig hoor. Ik hoor altijd studenten in mijn omgeving zeggen dat de sp zo'n mooie sociale partij is. Maar laat ze nu eerst maar eens in de regering komen. En dan kijken wat ze waar willen/kunnen maken.
Ik denk dat het vies gaat tegenvallen.

• Topic Starter Topic Starter
VVD en Groep Wilders en 1NL is dan beter

Zie je maar weinig hoor. Ik hoor altijd studenten in mijn omgeving zeggen dat de sp zo'n mooie sociale partij is. Maar laat ze nu eerst maar eens in de regering komen. En dan kijken wat ze waar willen/kunnen maken.
Ik denk dat het vies gaat tegenvallen.

Maar jij woont dan ook in de k*tste studentenstad van Nederland, allemaal softe wetenschappen en dito studenten :D

Mijn stem word een tactische dus CDA. Niet dat ik het daarmee eens ben, maar God en Allah verhoede dat PvdA aan de macht komt en een linkse coalitie gaat vormen met GroenLinks en SP.
Mee eens. Alhoewel CDA wel aardige dingen heeft.

Studeer trouwens in Nijmegen - 'Havana aan de Waal’ - :D

Vriend je zet je zelf echt flink voor lul SP zijn geen communisten de enigste westerse Europees land dat een Communistische partij heeft is Italie.
Nou opdonderen met je Animal farm brugklas verhaaltjes.

Als je goed had gelezen, had ik het over een "theoretische basis" van de SP.. Ander hadden ze wel Communistische Partij geheten heh?! :rolleyes: Heeft trouwens tot voor kort in Nederland bestaan..

Niet huilen ok?

Als je goed had gelezen, had ik het over een "theoretische basis" van de SP.. Ander hadden ze wel Communistische Partij geheten heh?! Heeft trouwens tot voor kort in Nederland bestaan..

Niet huilen ok?

Kort geleden, 5 jaar geleden bestond er geen communistische partij. Je moet nou niet met sprookjes aan komen zetten omdat je nou boos bent.

Nederland gaat helemaal naar de t*ring.

Gisteren zag ik voor de zoveelste keer datgene wat we allemaal zat zijn. Uit de Albert Heyn in het centrum van Den Haag kwam een jongen van +- 25gelopen die zijn boodschappen in de fietstassen deed en met zijn fiets in hand richting het fietspad liep. Onderweg naar het fietspad raakte hij met een van zn fietstassen een Marrokaanse jongen die met zijn bilmaat door de stad liep. De jongen zei sorry maar dat mocht niet helpen, de Marrokaan begon zn flesje drinken over de jongen heen te gooien en trapte in op het achterwiel van de fiets. De jongen wist maar net op tijd op zijn fiets te springen om aan een vechtpartij te kunnen ontsnappen. Ik als niet westerse Allochtoon irriteer me dood aan dit soort steeds herhalende voorvallen.

Ook in het openbaar vervoer weten dit soort jongeren zich te misdragen. En wie heeft er in de politiek als enige het lef te zeggen wat er zo misgaat in Nederland? Dat is onze Geert. Zijn standpunten dat de integratie van veel niet westerse bevolkingsgroepen tot de multiculturele samenleving is mislukt, dat de Islamitische grondslagen niet te combineren zijn met onze normen en waarden en het feit dat de meerderheid van de Marokkanen in de randstad de ontwikkeling naar beschaving nooit hebben doorlopen, maakt hem geen racist maar een realist die de feiten op tafel legt. Velen zullen het hieromtrent met mij eens zijn. Ik heb dan ook grote sympathie voor zijn vastberadenheid en doorzettingsvermogen om voor zijn mening en overtuigingen uit te komen. Het is te gek voor woorden dat je in een land als Nederland niet langer openlijk je mening kan verkondigen zonder bedreigd en gehaat te worden. We moeten elkaar respecteren en gezamenlijk de maatschappij waarin we leven veranderen in een beschaafde en leefbare samenleving. Ook ik als allochtoon vind dat het niet de bedoeling is dat Nederland steeds meer uit niet participerende allochtonen gaat bestaan die het Nederland waar ik jaren trots in heb geleefd kapot maken.

Je kunt geen tram in Den Haag instappen of je wordt tegen je zin in de gehele reis door agressief gedrag en keiharde (niet westerse) muziek van vooral Marrokaanse jongeren geterroriseerd. Ik vind dan ook dat de HTM als vervoersmaatschappij hierin sterk tekortschiet bij het waarborgen van het reisplezier van haar klanten. Ik als "allochtone Nederlander" ben dit gedrag van een stel rotjongeren spuug zat! Dag in dag uit. Ik ben ervan overtuigd dat een hoop inwoners van de randstad hier hetzelfde over denken en wil hiermee geen blad voor de mond nemen om te zeggen wat mij (Nederlander van niet westerse allochtone afkomst!) en andere Nederlanders zo langzamer hand de spuigaten uitloopt.

Helaas is voor mij maar één oplossing om mij strategisch hiertegen te verzetten: op 22 november stem ik op Geert Wilders!! Geert is absoluut geen rasscist, maar een realist die zich inzet voor datgene waar Foruyn zich ook voor inzette. Nederland moet een leuk en gezellig land zijn. Iedereen die mijn (als niet-westerse allochtoon :D ) Nederlandse normen en waarden wil kapotmaken mag van mij doodvallen.

Dus mensen, stem masaal op Geert! De andere partijen doen alleen wat politiek correct is zonder dat ze een ene moer snappen van wat er in het dagelijks leven van mensen speelt. Waar gaan we heen als samenleving? Laten we ons domineren en onderdrukken door een stel randdebielen die zich als beesten gedragen?
Scheer niet alle allochtonen over 1 kam maar geef ook niet toe aan deze barbaren die de ontwikkeling naar beschaving nooit hebben doorlopen. Stem op Wilders!!!

Terug
Naar boven