MuscleMeat

Op wie ga jij stemmen

Peiling Peiling Op wie ga jij stemmen ( de poll is anoniem )

• Ik ga niet stemmen

Stemmen: 10 4,9%
  • CDA

Stemmen: 25 12,1%
  • PVDA

Stemmen: 16 7,8%
  • VVD

Stemmen: 29 14,1%
  • SP

Stemmen: 33 16,0%
  • Fortuyn

Stemmen: 4 1,9%
  • Groenlinks

Stemmen: 3 1,5%
  • D66

Stemmen: 3 1,5%
  • ChristenUnie

Stemmen: 0 0,0%
  • SGP

Stemmen: 1 0,5%
  • Nederland Transparant

• Partij voor de Dieren

• Eén NL

Stemmen: 15 7,3%
  • Groep Wilders, Partij voor de Vrijheid

Stemmen: 55 26,7%
  • blanco lijst met de heer Poortman op nummer 1 in 18 kieskringen

• Partij voor Nederland

• Continue Directe Democratie Partij

• Liberale Democraten in 17 kieskringen

• Seniorenpartij in 16 kieskringen

• Ad Bos Collectief in 10 kieskringen

• Groen Vrij Internet Partij in 8 kieskringen

• Islam Democraten (niet geregistreerd als politieke groepering) in 4 kieskringen

Stemmen: 5 2,4%
  • Tamara's Open Partij in 2 kieskringen

• SMP in 1 kieskring

• LRVP - het Zeteltje

• PVDM en alle overige aardbewoners

• Financieel Gedupeerden, Finged (niet geregistreerd als politieke groepering)

Stemmen: 2 1,0%

• Totaal stemmers
    206
  • Peiling gesloten .
Stem op Wilders, heb vet veel respect voor die man!!!

• Topic Starter Topic Starter
idd

wilders voor president

Site van de Nieuwe Communistische Partij Nederland..

MANIFEST - Krant v/d Nieuwe Communistische Partij Nederland - NCPN

Silva, je lult een hoop stront

Ze zitten in gemeente Reinderland nou nou jongen, heb je helemaal zitten googlen voor niks. Een partij waar Euro Dusney op stemt met al hun leden 50 man man o man wat een partij.
Er zal vast ook Donald duck partij zijn van 50 harde kern Donald Duck lezer

Voor al die linkse rakkers
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

precies

Nou het percentage mensen dat onder de armoedegrens leeft is in 2006 afgenomen, dankzij het huidige kabinet, wat zullen de linkse partijen daar van balen hun bekende uitspraak: 'de armen worden armer en de rijken worden rijker'.

go wilders go

CDA ga ik stemmen, in de afgelopen jaren was er steeds een wisseling van de wacht tussen CDA en PVDA zoals jullie wel weten. PVDA in de regering wil zeggen staatslening loopt op. CDA in de regering wil zeggen, misschien minde rpopulaire maatregelen maar lossen wel b.v. de staatschuld af!

Mijn mening...

Wilders doet voor spek en bonen mee Balkenende, Rutte, Bos, Marijnisen en Halsema lachen hem vierkant uit.

Wel raar dat de communisten van de SP zoveel stemmen krijgen zeg. Ze zijn zo onbetrouwbaar als de pest! Ik hoor altijd verhalen van: Jan Marijnissen is geen draaikont zoals Wouter Bos, maar ondertussen hebben ze wel standpunten over oa. de NAVO en het koningsuis gedropped om zodoende extra stemmers over te halen.

Eerst tot 10 tellen mensen.

Wilders doet voor spek en bonen mee Balkenende, Rutte, Bos, Marijnisen en Halsema lachen hem vierkant uit.

Monster onderbouwing.

Nou het percentage mensen dat onder de armoedegrens leeft is in 2006 afgenomen, dankzij het huidige kabinet, wat zullen de linkse partijen daar van balen hun bekende uitspraak: 'de armen worden armer en de rijken worden rijker'.

Volgens de linkse partijen is dit niet zo. De cijfers zeggen echter van wel. Maarja je gaat uiteraard niet in verkiezingstijd applaudiseren voor de succesen van de tegenstanders. Maarja wat maakt het uit, het merendeel van de stemmers weet amper welke standpunten zijn/haar partij hanteerd.

Volgens de linkse partijen is dit niet zo. De cijfers zeggen echter van wel. Maarja je gaat uiteraard niet in verkiezingstijd applaudiseren voor de succesen van de tegenstanders. Maarja wat maakt het uit, het merendeel van de stemmers weet amper welke standpunten zijn/haar partij hanteerd.

Nee tuurlijk niet, ik zeg alleen maar dat dit balen is voor de linkse partijen want dat was toch wel iets wat ze graag schreeuwden tijdens de debatten.. Vooral bij de mensen die zich niet zo veel in de politiek interesseren is dit alleen al een goed argument om op pvda of sp te stemmen..
Gisteravond maakte Woutertje bekend dat hij alleen deelneemt in een kabinet deelneemt die de armoede aanpakt, wat ben je dan voor fagget als al bekend is geworden dat dit het geval is..???

Laatst bewerkt:
zo, vandaag politieke dag op school gehad, afgevaardigden van bijna alle partijen waren aanwezig, ik vond de afgevaardigde van groen links buitengewoon slecht, slechte argumentatie voor haar ideeen en veel gedraai om de vragen heen, afgevaardigde van de sp deed het goed vond ik, maar hun visi op het drugsbeleid vond ik een beetje apart. de afgevaardigde van de partij voor de dieren heeft ook indruk op mij gemaakt, ze hebben wel degelijk een visie op andere standpunten als alleen de dierenrechten, en de heer brinkhorst van de pvv kwam ook erg positief op me over, ze hebben goede standpunten op veel punten, ik denk dus dat het pvv word voor mij.

yhea baby nog maar een paar dagen te gaan

GEERT WILDERSSSSSSS
iedereen die op hem stemt krijgt gratis karma van mij

Terug
Naar boven