Fitness Seller

Op wie ga jij stemmen

Peiling Peiling Op wie ga jij stemmen ( de poll is anoniem )

• Ik ga niet stemmen

Stemmen: 10 4,9%
  • CDA

Stemmen: 25 12,1%
  • PVDA

Stemmen: 16 7,8%
  • VVD

Stemmen: 29 14,1%
  • SP

Stemmen: 33 16,0%
  • Fortuyn

Stemmen: 4 1,9%
  • Groenlinks

Stemmen: 3 1,5%
  • D66

Stemmen: 3 1,5%
  • ChristenUnie

Stemmen: 0 0,0%
  • SGP

Stemmen: 1 0,5%
  • Nederland Transparant

• Partij voor de Dieren

• Eén NL

Stemmen: 15 7,3%
  • Groep Wilders, Partij voor de Vrijheid

Stemmen: 55 26,7%
  • blanco lijst met de heer Poortman op nummer 1 in 18 kieskringen

• Partij voor Nederland

• Continue Directe Democratie Partij

• Liberale Democraten in 17 kieskringen

• Seniorenpartij in 16 kieskringen

• Ad Bos Collectief in 10 kieskringen

• Groen Vrij Internet Partij in 8 kieskringen

• Islam Democraten (niet geregistreerd als politieke groepering) in 4 kieskringen

Stemmen: 5 2,4%
  • Tamara's Open Partij in 2 kieskringen

• SMP in 1 kieskring

• LRVP - het Zeteltje

• PVDM en alle overige aardbewoners

• Financieel Gedupeerden, Finged (niet geregistreerd als politieke groepering)

Stemmen: 2 1,0%

• Totaal stemmers
    206
  • Peiling gesloten .
Er zijn genoeg mensen die leven van een bijstand maar wel gewoon in een auto rijden. Een auto is tegenwoordig echt geen luxe meer hoor, je kan op de sloop zo een auto van 200 euro kopen met apk die misschien 20-30 euro per maand aan vaste lasten kost.

de eerste auto van 200 euro die binnen het jaar geen problemen veroorzaakt die dure reparaties noodzakelijk maken, moet ik nog langs zien komen, maar goed, zoals ik al zei: Als je de luxe hebt om een auto te bezitten en te gebruiken (waarbij ik even denk aan de 20 - 30 euro per maand; das neem ik aan wel ex brandstof? :D) heb je het gewoon NIET slecht. Als je dan vind dat je het slecht hebt, doe je die auto de deur maar uit.

Mensen met een makkelijk fabrieksbaantje hebben nooit stress :roflol: Ja die hebben ook echt gedacht 'laat ik eens een simpel baantje oppikken, lekker ontstressen'. Niet iedereen wordt geboren met een gouden paplepel, ook al kan je inderdaad wel iets van je leven maken als je dat wil. Tegenwoordig althans zeker wel.

Ben het er wel mee eens dat er geen differentiatie moet komen in boetes verstrekken. Maar dat is volgens mij ook nergens een programmapunt en alleen door BuilderB naar voren gebracht (kan het mis hebben natuurlijk.

ik heb het niet naar voren gebracht (was een reactie op een eerdere post) en zeker niet als standpunt van de SP. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet kan vinden dat het zo eerlijker zou zijn. Zoals ik al zei, ik vind niet dat minder bedeelden minder moeten gaan betalen voor een boete (de boetes in Nederland zijn al erg laag), maar rijkere mensen meer, omdat de strafmaat dan gelijker zou zijn.

En sorry dat ik het zeg, erg veel van meet af aan goed opgeleide mensen hebben weinig feeling met de sociale 'onderlaag'. Dat valt me keer op keer weer op. In Nederland zijn er genoeg mensen die geen hoge opleiding hebben kunnen volgen, hetzij vanwege hun denkniveau, hetzij vanwege andere omstandigheden. Die ken ik ook genoeg. Lager opgeleide mensen hebben gemiddeld veel minder verweer tegen pressie van bovenaf.
Lees het boek 'een boterham met tevredenheid, gesprekken met arbeiders' eens zou ik zeggen..

• Topic Starter Topic Starter
je hebt ook van die ****ers die geen fl**ker uitvoeren, zitten al vanaf z'n 20e in de WW of bijstand en doen de hele dag niets dan wat blowen en zuipen (ken er genoeg). Dat zou dan betekenen wanneer zij met z'n zatte ballen 50 km te hard rijden evenveel of minder moeten betalen aan boete als iemand die wél gestudeerd heeft, carriere heeft gemaakt en die dan toevallig een keer 20 km te hard rijdt? :rolleyes:

Oprotten met die linkse regeltjes.

Ik vind mezelf juist erg rechts!
links doet niks rechts pakt aan en ik ben van de aanpak:D

Yeah right, ik krijg welgeteld 89 euro studiefinanciering per maand, terwijl m'n studie me 1519 euro op jaarbasis kost, exclusief boekengeld en andere bijkomende kosten.

Verder moeten ziektekostenverzekering, auto, mobiele telefoon, sportschoolabonnement etc etc ook nog betaald worden.
Zonder bijbaantje kun je het dus wel vergeten of je moet flink bij gaan lenen.

precies

Erg intelligent antwoord :)
Waarom is het zo'n onzin dan?

Lees Mikki LEESSS:rolleyes:

Mensen met een makkelijk fabrieksbaantje hebben nooit stress :roflol: Ja die hebben ook echt gedacht 'laat ik eens een simpel baantje oppikken, lekker ontstressen'. Niet iedereen wordt geboren met een gouden paplepel, ook al kan je inderdaad wel iets van je leven maken als je dat wil. Tegenwoordig althans zeker wel.

Ben het er wel mee eens dat er geen differentiatie moet komen in boetes verstrekken. Maar dat is volgens mij ook nergens een programmapunt en alleen door BuilderB naar voren gebracht (kan het mis hebben natuurlijk.

idd

Er moet eens een campanje komen voor de blanco stem

al die mensen die niet willen stemmen omdat ze het nut er toch niet van inzien

STEM BLANCO STEM TEGEN DE HUIDIGE PARTIJEN

idd

Er moet eens een campanje komen voor de blanco stem

al die mensen die niet willen stemmen omdat ze het nut er toch niet van inzien

STEM BLANCO STEM TEGEN DE HUIDIGE PARTIJEN

Lul niet zo dom Marky.
Wat moet de partij in jouw ogen dan doen/zeggen?
We hebben een heleboel partijen, maar jouw gewenste partij is beter als allen van hun?
Beetje vaag om dat te zeggen.
Dat je niet eens bent met bepaalde partijen oke.
Maar al had je in jouw ogen de ideale partij. Deze zal in een coalitie toch moeten toegeven op punten. Dus dan zijn ze net als de rest.

ik lul niet richard

die blanco stem is er niet voor niets

en als de meerderheid blanco stemt moeten de verkiezingen overnieuw of moet er worden gedacht dat het huidige beleid dus mss ook europa beleid moet worden aangepast/ over naagedacht

dat is democratie
take it or MOVE

Maar er zijn al zoveel partijen, er is toch wel één waar je je dan het meest in kunt vinden?

En hoe weten ze wat de burgers precies willen? welke dingen moeten ze aanpassen dan? mogen ze eerst wel een enquete houden

Maar er zijn al zoveel partijen, er is toch wel één waar je je dan het meest in kunt vinden?

En hoe weten ze wat de burgers precies willen? welke dingen moeten ze aanpassen dan? mogen ze eerst wel een enquete houden

Nee als een partij 10 punten heeft moeten ze alle 10 bevallen anders stemt ie niet.
Dus zijn partij met 10 punten komt in het kabinet.
Samenwerking met een andere partij en kunnen er nog maar 5 waarmaken.

Dus voor mij om het even.
De partij waar je het meest bij ligt is jouw partij.

Jep, en dan gaat Marky alleen stemmen als de partij een absolute meerderheid haalt, anders krijg je het risico van een coalitie en compromissen of oppositie en nog meer van die moeilijke woorden :D

Yeah right, ik krijg welgeteld 89 euro studiefinanciering per maand, terwijl m'n studie me 1519 euro op jaarbasis kost, exclusief boekengeld en andere bijkomende kosten.

Verder moeten ziektekostenverzekering, auto, mobiele telefoon, sportschoolabonnement etc etc ook nog betaald worden.
Zonder bijbaantje kun je het dus wel vergeten of je moet flink bij gaan lenen.

ja en op dat geld zit wel geteld 2% rente op en je mag er 15 jaar over doen om het geld NA je studie terug te betalen, heb je het na 15 jaar nog niet afgelost en je kan bewijzen dat je het niet KAN aflossen wordt het kwijtgescholden. Hoeveel coulanter wil je het hebben dude?

Aan de hoogte van je stufi te zien woon je nog thuis bij pappie en mammie en die andere kosten (op ziektekosten na) zijn luxeproblemen. Dus wat is je punt? Wil je nog meer geld zodat je meer biertjes kan drinken in het weekend?

Dus je kunt
een bijbaantje regelen zodat je zelf nog eens 100-200 extra verdient
wat extra lenen
je spaarboekje nuttig gebruiken
minder luxe uitgave?

ja en op dat geld zit wel geteld 2% rente op en je mag er 15 jaar over doen om het geld NA je studie terug te betalen, heb je het na 15 jaar nog niet afgelost en je kan bewijzen dat je het niet KAN aflossen wordt het kwijtgescholden. Hoeveel coulanter wil je het hebben dude?

Aan de hoogte van je stufi te zien woon je nog thuis bij pappie en mammie en die andere kosten (op ziektekosten na) zijn luxeproblemen. Dus wat is je punt? Wil je nog meer geld zodat je meer biertjes kan drinken in het weekend?

Dus je kunt
een bijbaantje regelen zodat je zelf nog eens 100-200 extra verdient
wat extra lenen
je spaarboekje nuttig gebruiken
minder luxe uitgave?
Iets hoger, het gemiddelde van de afgelopen 5 jaar zit toch op zo'n 3,5%.

Ik woon inderdaad nog thuis, omdat ik me het financieel niet kan veroorloven om buitenshuis te wonen, anders was ik al lang vertrokken. Met een uitwonende beurs krijg je zo'n 160 euro extra, daar kan ik mijn eten nog niet eens van betalen laat staan de huur van een simpele studentenkamer.

Die opties die je aandracht zijn leuk, maar daar ging het niet over. Je hoort mij ook helemaal niet klagen, maar jij beweert dat de IB-groep studenten matst en dat is gewoon niet zo.

Tamara's Open Partij natuurlijk..! :D

Iets hoger, het gemiddelde van de afgelopen 5 jaar zit toch op zo'n 3,5%.

Ik woon inderdaad nog thuis, omdat ik me het financieel niet kan veroorloven om buitenshuis te wonen, anders was ik al lang vertrokken. Met een uitwonende beurs krijg je zo'n 160 euro extra, daar kan ik mijn eten nog niet eens van betalen laat staan de huur van een simpele studentenkamer.

Die opties die je aandracht zijn leuk, maar daar ging het niet over. Je hoort mij ook helemaal niet klagen, maar jij beweert dat de IB-groep studenten matst en dat is gewoon niet zo.

Bullshit man, je kan toch lenen? Je krijgt 150-200 euro extra stufi. Financieel is gewoon een excuus omdat je bang bent om uit het veilig nestje te vliegen. je kan tot 700 euro extra bijlenen bij de IBG die je in 15 jaar mag terug betalen NA je studie... en daarbij kun je ook nog werken en je auto verkopen, minder dure kleren kopen enz.

Ik zit nu in exact dezelfde situatie als jij, en ik ga nu ook gewoon op kamers. Ik moet alles zelf dokken. Maar ik verkoop gewoon me auto, pak een kleine lening erbij en ga 8-10 uur per week werken. Wanneer je in de vakanties nog wat bijwerkt kun je het misschien zelfs wel zonder lening makkelijk halen.

It's all about priorities dude.... ;)

Bullshit man, je kan toch lenen? Je krijgt 150-200 euro extra stufi. Financieel is gewoon een excuus omdat je bang bent om uit het veilig nestje te vliegen. je kan tot 700 euro extra bijlenen bij de IBG die je in 15 jaar mag terug betalen NA je studie... en daarbij kun je ook nog werken en je auto verkopen, minder dure kleren kopen enz.

Ik zit nu in exact dezelfde situatie als jij, en ik ga nu ook gewoon op kamers. Ik moet alles zelf dokken. Maar ik verkoop gewoon me auto, pak een kleine lening erbij en ga 8-10 uur per week werken. Wanneer je in de vakanties nog wat bijwerkt kun je het misschien zelfs wel zonder lening makkelijk halen.

It's all about priorities dude.... ;)

Iets minder: 564,45 euro om precies te zijn :)

Die auto kan ik sowieso niet zonder omdat ik in Zeeland woon. Daar loopt maar 1 treinspoor, trams/metro's kennen we hier niet, alleen wat bussen. Als ik vorig jaar mijn stage via het openbaar vervoer/ de fiets had moeten bereiken was ik 5 kwartier onderweg geweest, tegenover 15 minuten met de auto.
Mijn werk naast mijn studie is al helemaal slecht bereikbaar met OV.

Een studentenkot wil ik sowieso niet, heb genoeg van die varkensstallen gezien, niets voor mij. Dus als ik op mezelf ga dan is het ook op mezelf, en dat trek je niet met dat beetje van de IB-groep en een zaterdagbaantje.

Momenteel mag ik dan goed in de slappe was zitten, dadelijk moet ik weer stage lopen waardoor een fulltime baan naast mijn studie niet meer mogelijk is. Dus dan heb ik mijn buffertje wat ik nu opbouw meer dan hard nodig.

Bump

Laatst bewerkt:
huidige stand

Groep Wilders, Partij voor de Vrijheid 30,77%
VVD 16,67%
SP 16,67%
Eén NL 8,97%

VVD en SP samen;-) beide 13 stemmen

of gaat er iemand samen met de groep wilders

Alle stemmers van de Groep Wilders zitten op DBB, die Wilders mag blij zijn met 1 zetel.

:rolleyes:

3 vrienden van me gaan ook op die kneus Wilders stemmen. De ene heeft echt de stemwijzer gedaan de andere twee stemmen zoiezo op hem.

wie scalpt er die wilders?
precies weggelopen uit het madame tussauds :rolleyes:

Terug
Naar boven