SP samen met Wilders?
Whaha

Balkenende is een figuur die veel belooft, maar niet nakomt en hetgeen wat hij zegt is niet duidelijk hij beantwoord een vraag met een open antwoord erg irritant.
Bos roept van alles, maar tot nu toe heeft hij nog niet veel waar kunnen maken en om te kunnen regeren moet je wel een beetje kunnen aantonen wat je hebt gefixed zie het als een curriculum vitae.
Het geouwehoer wat wij hebben gehad met CDA en PVDA hoeft van mij niet weer.
Het volk stemde op deze 2 partijen, maar we kregen CDA,VVD en D66!
Dat gaf bij mij al de doorslag dat wat het volk eigenlijk wil toch niet uitgevoerd word.
Daarnaast is het CDA meer een partij voor de mensen die al ouder zijn, niet meer werken of al onafhankelijk zijn en dat zie je veelal terug in hun voorstellen en campagne.
In Balkenende had ik nooit vertrouwen en heb ook nooit CDA gestemd en zal het ook nooit stemmen.
En in Bos ben ik diep teleurgesteld wel van alles beloven een meerderheid vormen om vervolgens uit de onderhandelingen te stappen.
Gezien de punten van SP kan ik mij meer vinden in hun stellingen de veelvermogende mensen hoeven geen kinderbijslag en er staan nog wel wat meer puntjes:
SP :: Verkiezingsprogramma 2006 :: Een beter Nederland voor hetzelfde geld
Marijnissen zegt zonder eromheen te draaien wat hij wil en wat er kan.
Dus mijn stem heeft ie

Wilders kan wel veel willen, maar wie zegt dat hetgeen wat hij wil ook daadwerkelijk lukt?