Fitness Seller

Op wie ga jij stemmen

Peiling Peiling Op wie ga jij stemmen ( de poll is anoniem )

• Ik ga niet stemmen

Stemmen: 10 4,9%
  • CDA

Stemmen: 25 12,1%
  • PVDA

Stemmen: 16 7,8%
  • VVD

Stemmen: 29 14,1%
  • SP

Stemmen: 33 16,0%
  • Fortuyn

Stemmen: 4 1,9%
  • Groenlinks

Stemmen: 3 1,5%
  • D66

Stemmen: 3 1,5%
  • ChristenUnie

Stemmen: 0 0,0%
  • SGP

Stemmen: 1 0,5%
  • Nederland Transparant

• Partij voor de Dieren

• Eén NL

Stemmen: 15 7,3%
  • Groep Wilders, Partij voor de Vrijheid

Stemmen: 55 26,7%
  • blanco lijst met de heer Poortman op nummer 1 in 18 kieskringen

• Partij voor Nederland

• Continue Directe Democratie Partij

• Liberale Democraten in 17 kieskringen

• Seniorenpartij in 16 kieskringen

• Ad Bos Collectief in 10 kieskringen

• Groen Vrij Internet Partij in 8 kieskringen

• Islam Democraten (niet geregistreerd als politieke groepering) in 4 kieskringen

Stemmen: 5 2,4%
  • Tamara's Open Partij in 2 kieskringen

• SMP in 1 kieskring

• LRVP - het Zeteltje

• PVDM en alle overige aardbewoners

• Financieel Gedupeerden, Finged (niet geregistreerd als politieke groepering)

Stemmen: 2 1,0%

• Totaal stemmers
    206
  • Peiling gesloten .
zo, de stemkaart is binnen :D

• Topic Starter Topic Starter
nu al binnen? zozo das snel

en wilders is cool roxje

ik ga niet stemmen, ook niet vanuit Curacao...............

Geert wilders gaat aan kop , snap ook die peilingen op tv niet klopt geen zak van ik hoor iedreen over vvd en wilders om mij heen maar komt niet terug in de peilingen ben benieuwd wat starks echt de uitslag wordt

kan ik mn stem niet inwisselen voor wat geld :P

Geert wilders gaat aan kop , snap ook die peilingen op tv niet klopt geen zak van ik hoor iedreen over vvd en wilders om mij heen maar komt niet terug in de peilingen ben benieuwd wat starks echt de uitslag wordt

Dat is bij mij in de omgeving al jaren zo.
Of ik word voorgelogen, of er word gesjoemeld:D

ik heb nog geen stemkaart binnen??????

ze moeten eens eindelijk NU een knoop door hakken over die stomme hypoteek aftrek!

word er misselijk van

wel of geen aftrek ik zeg wel aftrek maar afbouwen...

en niet het volk maar laten twijfelen wat ze nu moeten doen

snap niet en hoop ook niet dat balkenende of die gladde wouter oerwouter een new president van .nl word.

jan marijnissen of wilders liever

tussenstand

1 : Groep Wilders, Partij voor de Vrijheid 26,53%
2 : SP 18,37%
3 : VVD 16,33%
4 : Eén NL 8,16%
5 : gedeelde plaats CDA en PVDA samen met niet stemmen 6,12%

ik denk ook dat die lulkoek van wouter bos en die slapjanus van balkenende nu eens moeten verdwijnen

het word tijd voor echte nieuwe partijen zoals 1.nl en wilders en de SP mag van mij ook nog meedoen

Partij voor de Vrijheid denk ik , waarom ?

Daarom :

Hij de overheid eenvoudiger wil maken. In mijn ogen kunnen overheidsinstellingen ook effectief werken als ze kleiner zijn, mits er ook minder omslachtige regelgeving is. ( Extra geld voor meer agenten op straat, meer docenten voor de klas en meer verplegend personeel in het verpleeghuis door: )
Wat hopelijk ook in mijn voordeel gaat werken, na dit jaar dus.

- Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit. Wat natuurlijk een goede zaak is. Zowiezo is dubbele nationaliteit maar niets, dus denaturalisatie is dan een logisch gevolg van criminele Marokkanen.

- Afschaffing van het studiehuis, we hebben het allemaal ervaren. En in mijn ogen is het geen groot succes geworden. De herintroductie van de mavo, vind ik ook helemaal geen slecht idee.

- Geen nieuwe landen bij Europese Unie
Vooral uitsluiting van Turkije vind ik een goede zaak.

- Hardere aanpak voorkomen dierenleed

Ik heb mijn twijfels over :

Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking
Sluiten van coffeshops is in mijn ogen geen oplossing. Heroine verstrekking stopzetten is dan wel weer goed.

Turkije in de EU dan Nederland eruit
Vraag me af of dat in dat geval onze positie niet ernstig zal schaden.

Geen fiscalisering AOW, vergroting draagvlak AOW door meer werkenden onder de 65 jaar.
Ben bang dat dat gaat leiden tot werknemers dwangmatig aan het werk te houden.

Invoering districtenstelsel, gekozen burgemeester en gekozen minister-president
Gekozen burgemeester is geen goed idee, komt simpelweg omdat de mensen niet goed kunnen beoordelen wie het meest competent is voor de functie, waar het toch om gaat.

Tweede kamer terugbrengen naar 150 en eerste kamer afschaffen, heb ik ook mijn twijfels over.

de SP begint aardig in te kopen 21 stemmen nu

ik hoop dat de cda en pvda flink gaan inleveren en met flinke verliezen in de opositie terecht komen
en de opositie nu eens zelf gaat regeren
SP,WILDERS en 1.nl

SP samen met Wilders?
Whaha :roflol:
Balkenende is een figuur die veel belooft, maar niet nakomt en hetgeen wat hij zegt is niet duidelijk hij beantwoord een vraag met een open antwoord erg irritant.

Bos roept van alles, maar tot nu toe heeft hij nog niet veel waar kunnen maken en om te kunnen regeren moet je wel een beetje kunnen aantonen wat je hebt gefixed zie het als een curriculum vitae.

Het geouwehoer wat wij hebben gehad met CDA en PVDA hoeft van mij niet weer.
Het volk stemde op deze 2 partijen, maar we kregen CDA,VVD en D66!
Dat gaf bij mij al de doorslag dat wat het volk eigenlijk wil toch niet uitgevoerd word.
Daarnaast is het CDA meer een partij voor de mensen die al ouder zijn, niet meer werken of al onafhankelijk zijn en dat zie je veelal terug in hun voorstellen en campagne.

In Balkenende had ik nooit vertrouwen en heb ook nooit CDA gestemd en zal het ook nooit stemmen.
En in Bos ben ik diep teleurgesteld wel van alles beloven een meerderheid vormen om vervolgens uit de onderhandelingen te stappen.

Gezien de punten van SP kan ik mij meer vinden in hun stellingen de veelvermogende mensen hoeven geen kinderbijslag en er staan nog wel wat meer puntjes:

SP :: Verkiezingsprogramma 2006 :: Een beter Nederland voor hetzelfde geld

Marijnissen zegt zonder eromheen te draaien wat hij wil en wat er kan.
Dus mijn stem heeft ie ;)
Wilders kan wel veel willen, maar wie zegt dat hetgeen wat hij wil ook daadwerkelijk lukt?

Wilder styijgt wel enorm in de peilingen!

Terug
Naar boven