XXL Nutrition

Op wie ga jij stemmen

Peiling Peiling Op wie ga jij stemmen ( de poll is anoniem )

• Ik ga niet stemmen

Stemmen: 10 4,9%
  • CDA

Stemmen: 25 12,1%
  • PVDA

Stemmen: 16 7,8%
  • VVD

Stemmen: 29 14,1%
  • SP

Stemmen: 33 16,0%
  • Fortuyn

Stemmen: 4 1,9%
  • Groenlinks

Stemmen: 3 1,5%
  • D66

Stemmen: 3 1,5%
  • ChristenUnie

Stemmen: 0 0,0%
  • SGP

Stemmen: 1 0,5%
  • Nederland Transparant

• Partij voor de Dieren

• Eén NL

Stemmen: 15 7,3%
  • Groep Wilders, Partij voor de Vrijheid

Stemmen: 55 26,7%
  • blanco lijst met de heer Poortman op nummer 1 in 18 kieskringen

• Partij voor Nederland

• Continue Directe Democratie Partij

• Liberale Democraten in 17 kieskringen

• Seniorenpartij in 16 kieskringen

• Ad Bos Collectief in 10 kieskringen

• Groen Vrij Internet Partij in 8 kieskringen

• Islam Democraten (niet geregistreerd als politieke groepering) in 4 kieskringen

Stemmen: 5 2,4%
  • Tamara's Open Partij in 2 kieskringen

• SMP in 1 kieskring

• LRVP - het Zeteltje

• PVDM en alle overige aardbewoners

• Financieel Gedupeerden, Finged (niet geregistreerd als politieke groepering)

Stemmen: 2 1,0%

• Totaal stemmers
    206
  • Peiling gesloten .
Geert Wilders! :)

Haha Halsema, die staan daar toch ook alleen voor de sier of niet dan?

Niet helemaal ze heeft 6 zetels, samen met de Christen Unie is er een heel klein kansje dat ze worden gevraagd voor coalitie met met CDA en VVD maar Halsema heeft al gezegd dat ze niet met de CDA in een coalitie wil. Maar er zit nog wel een kans in dat Balkenende een een compromis wil sluiten met groenlinks, misschien iets met het milieu.

wat eerst al VVD in gedachten, maar bij de stemwijzer kwam er ook VVD uit. Lijkt me duidelijk dus.

Bij de stemwijzer kwam SP als veruit de slechtste partij eruit... en laat ik nu net mijn schoonvader gemachtigd hebben om voor mij te stemmen en hij is lid van de ... juist SP :o

Als dat maar goed gaat :P

heb die test van stemwijzer eens afgelegd als Belg en kwam volgende uit:

1 SP
2 Groen Links
3 PvdA

en minste overeenkomsten:

1 VVD
2 éénNL
3 Partij voor Nederland

• Topic Starter Topic Starter
maakt niet veel uit je bent een belg
het word toch geert wilders:cool:

sp is er toch voor dat 2 modale inkomens extra gekort worden?
begrijp dan niet goed dat die man zo hoog in de peilingen staat.

belgen kunnen ook stemmen he shutterspeed

ja snap ik maar ik heb het ook niet over de stemming hier maar gewoon de peilingen in nederland zelf waar de SP het ook erg goed doet.

een opportunist als ik ben: sp totdat ik het heb gemaakt, dan ga ik naar de liberalen

eigenlijk geef ik geen drol om die stomme verkiezingen maar deze keer om de een of andere rede

vind ik het toch spannend

ik hoop dat de PVDA en de VVD en vooral DE CDA godsdienst stemmers nu een flink achteruit gaan

dus je stemt sp? ;)

de poll uitslag is helemaal niet te vergelijken met de voorlopige peilingen van die op het landelijk niveau ..derhalve het volgende; het is een hypothetische gedachtengang: ik denk dat er een sterk verband bestaat tussen het feit dat jullie aan bodybuilding zijn gaan doen doordat sommige van jullie door allochtonen zijn gepest, aangerand, in elkaar geslagen of bestolen zijn (en andere slechte ongein) en het gegeven uit de poll dat 25% op de wilders partij gaat stemmen die zich ook afzet tegen allochtonen..
wat denken jullie hiervan?

misschien heb ik het helemaal verkeerd, en zijn jullie aan bodybuilding gaan doen uit esthetische rdenen of omwille van gezondheid

nee
geert wilders
alsof dat nog niet duidelijk was:cool:

:D
de poll uitslag is helemaal niet te vergelijken met de voorlopige peilingen van die op het landelijk niveau ..derhalve het volgende; het is een hypothetische gedachtengang: ik denk dat er een sterk verband bestaat tussen het feit dat jullie aan bodybuilding zijn gaan doen doordat sommige van jullie door allochtonen zijn gepest, aangerand, in elkaar geslagen of bestolen zijn (en andere slechte ongein) en het gegeven uit de poll dat 25% op de wilders partij gaat stemmen die zich ook afzet tegen allochtonen..
wat denken jullie hiervan?

misschien heb ik het helemaal verkeerd, en zijn jullie aan bodybuilding gaan doen uit esthetische rdenen of omwille van gezondheid

nee

ik denk dat wij hier meer betrokken zijn bij de samenleving inplaats van de binnen zittende ecto nerds die zich volzuipen en afzondere:D

Heb vanmiddag ff het verkiezingsprogramma van geert wilders doorgenomen. Klinkt allemaal leuk al die standpunten,maar sommige zijn echt onrealistisch. Daarbij is het al bij voorbaat een mislukking omdat hij nooit genoeg stemmen / zetels zal krijgen om zijn ideeen ook daadwerkelijk in de praktijk te brengen.

Terug
Naar boven