AndroidHealthClinic

Ot92's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Wen je vanzelf aan ;)
Heb deze week al 3x gesquat en 3x gebencht, morgen deadlift en wederom bench.
Ja, je hebt her en der wat spierpijn, maar dat beïnvloed vrijwel nooit me training zelf.

En over je bench waar heb je problemen mee?
Heb ook een tijd een rot oefening gevonden...
Echter toen ik techniek ging aanpassen kreeg ik ineens weer de geest :)

Eerder squatte ik op me 5 rep max en daarna deadlift op 5 rep max, was zwaar maar ging toen wel.

Ik heb het idee dat ik me pecs niet goed activeer ofzo, het voel aan alsof ik vol uit me front delts en triceps lig te benchen. :rolleyes:
Eerder zat ik een hele tijd vast op 5x55, techniek aangepast, maar nu weer op 5x60/3x65.

Eerder squatte ik op me 5 rep max en daarna deadlift op 5 rep max, was zwaar maar ging toen wel.

Ik heb het idee dat ik me pecs niet goed activeer ofzo, het voel aan alsof ik vol uit me front delts en triceps lig te benchen. :rolleyes:
Eerder zat ik een hele tijd vast op 5x55, techniek aangepast, maar nu weer op 5x60/3x65.

hoe breed pak je qua grip?
Had hier namelijk ook veel last van.
Zet nu me duim tegen het gladde gedeelte aan.

Hou je linkerhand voor je en maak een L
Beeld je in dat rechts van je duim het gladde gedeelte zit en onder/bij je duim hand dus de knurling.
Als goed is zit je dan links van je hand een aardig stukje binnen de "ringen".

Sinds ik dit doe en me schouderbladen goed naar elkaar toe trek kan ik vele malen beter me borst activeren.
Heb daarnaast nu ook geen last meer van me front delts + ik ben ook gewoon stuk sterker zo :p

• Like
Waarderingen: Ot92
Helpt het als je je schouderbladen goed wegstopt onder je rug? Wel blijven letten op de arch.
Dat heeft er bij mij ervoor gezorgd dat ik m'n delts veel minder activeer, alhoewel ik ze soms nog wel (goed) kan voelen. In ieder geval ging ik sinds die tijd weer vooruit.

hoe breed pak je qua grip?
Had hier namelijk ook veel last van.
Zet nu me duim tegen het gladde gedeelte aan.

Hou je linkerhand voor je en maak een L
Beeld je in dat rechts van je duim het gladde gedeelte zit en onder/bij je duim hand dus de knurling.
Als goed is zit je dan links van je hand een aardig stukje binnen de "ringen".

Sinds ik dit doe en me schouderbladen goed naar elkaar toe trek kan ik vele malen beter me borst activeren.
Heb daarnaast nu ook geen last meer van me front delts + ik ben ook gewoon stuk sterker zo :p

Wat je opnoemt doe ik al, ik heb al meerdere malen me grip aangepast, maar niks werkt. :(

Het beste wat voor mij werkt is me pink net binnen de ringen, dan is me bench het sterkst.

Hey proficiat met je PR!:cheer:

Benen

Squats

2x8x60
5x70 - liet effe een kerel mijn techniek filmen, maarja hij faalde wel een beetje...
8x70
5 of 8x80
5x90
5x95
5x100 - ik dacht dat dit zwaar zou gaan worden, maar dat viel wel mee
5x90
8x80
8x60

Volgens mij heb ik het zo goed gelogd. :p

Ik dacht dat ik door de cut kracht zou verliezen, maar dat is nog niet echt het geval geweest zo te zien. :)

Stiff legged deadlift

1x8x60
3x8x80

Seated leg extensions -superset- seated leg curls

4x8x82 - 4x8x86

Seated single calf raises

4x8x20

Wauw wat een pijn in me kuiten zeg, heb dit nog nooit eerder gehad. :eek:

Beetje abs
Rope crunches

3x15x68

Dumbell side raises

3x12x22

Leg raises

3x12xBW

Laatst bewerkt:
lekker squatje, mooi dat er nog geen kracht weg is (hoe lang cut je al?)

lekker squatje, mooi dat er nog geen kracht weg is (hoe lang cut je al?)

De volgende keer eens 5x105 proberen, eens zien of dat nog lukt.

6 weken nu, eerste 2 weken is er vrijwel niks gebeurd, maar ik at blijkbaar nog ietsjes te veel om goed te kunnen cutten. :rolleyes:

Ik ben wel bang dat ik nog zo'n 6 weken moet cutten tot ik 11/12% ben. Momenteel zit ik rond de 15%.

De volgende keer eens 5x105 proberen, eens zien of dat nog lukt.

6 weken nu, eerste 2 weken is er vrijwel niks gebeurd, maar ik at blijkbaar nog ietsjes te veel om goed te kunnen cutten. :rolleyes:

Ik ben wel bang dat ik nog zo'n 6 weken moet cutten tot ik 11/12% ben. Momenteel zit ik rond de 15%.

3 procent kwijt in 6 weken is toch een super tempo?

3 procent kwijt in 6 weken is toch een super tempo?

Geen idee eerlijk gezegd. Voordat ik ging cutten zat ik op 19/20% ofzo, ik oogte in ieder geval als een vochtbal. :o

Als je goed cut, is (bijna) 1% per week haalbaar, maar of dat ook kan als natty zijnde...

lekker squats maar vooral ook lekker Beetje abs

Hoelang ga je nog cutten? Wintertijd bb

• Like
1 % per week????? men, dat wil ik ook!!!
ik gok dat ik net 2 a 3 procent kwijt ben na 3 maanden :( niet 3 weken

lekker squats maar vooral ook lekker Beetje abs

Hoelang ga je nog cutten? Wintertijd bb

Thx, haha abs was gewoon rope crunches, leg raises en wat side raises met dumbell voor de obliques.

Cutten tot ik 11 a 12% ben, daarna clean bulken richting 15%.
Ik zou willen dat ik zo snel mogelijk 11% wordt, maar helaas... het liefst wil ik nu ook bulken, loop hele dagen rond met honger man. :(

Mooi dat het goed gaat met cutten en met de training. :)

• Like
Totdat je al die chickies in de gym van je moet afslaan ;)

Goede training. Als je gaat bulken krijg je instant PR's :D

Ga je ook foto's posten?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven