AndroidHealthClinic

Ot92's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik heb gehoord hoeveel kerels er stonden te kijken... Hoorde ook dat ze niet bijzonder mooi was, maar dat met name de "panty" en wat ze eronder droeg heel indrukwekkend was ;)

nou ja wat maakt het uit. Ik loop voor aap in de gym.

niet haten, gewoon liften

• Like
Waarderingen: Ot92
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb gehoord hoeveel kerels er stonden te kijken... Hoorde ook dat ze niet bijzonder mooi was, maar dat met name de "panty" en wat ze eronder droeg heel indrukwekkend was ;)

Klopt ze was niet mooi, volgens mij was ze 1,50 lang ofzo.
We dachten even zelfs dat ze 16 of 17 was.

Mwa... zo indrukwekkend was dat niet, we hebben het alleen eerder nog nooit gezien. :rolleyes:

Lowerbody (+ abs) voor vandaag. Goeie motivatie al direct in het begin, waarom?
Ik kwam de sportschool binnen lopen, zag me neef, sprak hem effe aan en toen zei die: ''kijk eens naar links''
Ik dus kijken en zie een meid hardlopen op de loopband, waarvan je de billen gewoon ziet...
Ze had een panty o.i.d. aan, dat dit kan in Nederland. :roflol:

Gvd, dat ik als booty-checker zoiets moet missen :mad::mad::mad:
Volgens Maury wonen jullie 1 uur bij mij vandaan, brb ff nachttrein pakken.

Oh, dan is het goed :)
Maar ik sta ook bekend als die ekte ekte billenman; bij Mesut (gekke turk, mad respect) staat BMBM voor build mind build muscle, bij mij voor dubbele BillenMan #Theforceisstrong#illuminati.

Ergens bij Nijmegen brah, gym chicks zie ik ook genoeg maar geen gekke panties :(
We kunnen altijd fotocollecties van panty chicks doorkijken, misschien wil Maury ook meekijken?

Op je karma: Kebab natuurlijk, produceren jullie nog iets anders dan naast dat & BMW's?

Oh, dan is het goed :)
Maar ik sta ook bekend als die ekte ekte billenman; bij Mesut (gekke turk, mad respect) staat BMBM voor build mind build muscle, bij mij voor dubbele BillenMan #Theforceisstrong#illuminati.

Ergens bij Nijmegen brah, gym chicks zie ik ook genoeg maar geen gekke panties :(
We kunnen altijd fotocollecties van panty chicks doorkijken, misschien wil Maury ook meekijken?

Op je karma: Kebab natuurlijk, produceren jullie nog iets anders dan naast dat & BMW's?

:roflol:

Ik wou nog srs een foto nemen, maar dat vond ik te ver gaan.

Maury woont 5 min (met de auto) van me af.
Af en toe is ze een straatje hierachter en dan komt ze voor me deur staan om herpes achter te laten.

Het is döner, maar dat kan je niet echt thuis maken, ook heeft me pa geen dönerzaak. :P
Kies wat anders.

Gaat idd te ver, beter doe je filmpje :o

Maury is spang man, als die 's avonds op de oprit staat hier dan loopt ze volgende dag, net als de avond zelf, wel wat anders ;)

Ken geen andere Turkse gerechten, behalve lachmachun, of hoe je het ook spelt :roflol:

fotos maken kan gewoon hoor
zorg alleen wel dat jij wel de flitser UIT hebt staan... :o

• Like
was dat in men gym ook maar :(

in't vervolg foto's maken indd

• Like
Gaat idd te ver, beter doe je filmpje :o

Maury is spang man, als die 's avonds op de oprit staat hier dan loopt ze volgende dag, net als de avond zelf, wel wat anders ;)

Ken geen andere Turkse gerechten, behalve lachmachun, of hoe je het ook spelt :roflol:

Maury stond voor me deur (echt letterlijk 1 meter voor me deur) en dat had ze niet eens door. :roflol:

Lahmacun* , heeft me ma vorige week nog gemaakt.
Elke keer at ik er wel 10 van, deze keer maar 4 kunnen eten. :mad:

---------- Toegevoegd om 00:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:23 ----------

Morgen even kijken of ik een rustdagje pak of toch schouders doe. Zal wel weer het 2e worden aangezien ik morgen niks te doen heb.

Ik hossel gym booty pics voor karma, met de voorwaarde dat ze niet mogen worden doorgestuurd/gepost :trollface:

Het maakt niet uit meaantje, het was alleen wel grappig dat ze een behoorlijke bezienswaardigheid was (ook voor m'n eigen vent)

Ik lift gewoon en loop ook voor aap, ;)

Schouders

Vandaag verveelde ik me en had niks te doen, dus maar wezen trainen samen met een vriend. We hebben enkel de schouders aangepakt

Militairy press

20 - warming up
5x30
5x30
5x30
5x35 pr (oud niveau weer bereikt)
5x35
Dropset:
8x30
8x20

Goeie pomp, maar het werd beter :)

Front raise met plate -superset- side raises

10x10 - 10x6
12x10 - 10x6
12x15 - 10x7
12x15 - 10x7

Man man man wat een pomp :heart:

Reverse Pec fly

4x12x41

Wanneer komen er pics beest?

Laatst bewerkt:
In volg ;)

Als je een x laat harsen, laat mij weten. Miss kunnen we DBB Hars avond organiseren. Kunnen groepskorting krijgen jwz.

• Like
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven