Fitness Seller

Ot92's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Heb alweer even niet gelogd, laatste tijd geen zin/motivatie gehad om het te doen.
Gister met legday nog effe een pr gezet met deadliften.

Deadlift: 5x110 -> 4x120 en 1x130, eigenlijk had ik eerst 5x115 moeten proberen, maar ik dacht laat ik eens 120 proberen. :D

Ik heb gister ook direct me eerste ''waarschuwing'' gekregen voor het trainen zonder schoenen.
Ik squat en deadlift namelijk op sokken en dat mag volgens de regels niet (aldus een medewerkster), zucht...
Dan maar even kijken of ik ergens voor een mooi prijsje gewichthef schoenen kan kopen en anders train ik wel op schoenen met platte zolen.

Staat er letterlijk in de regels dat dat niet mag?
Only at f4f..

Heb alweer even niet gelogd, laatste tijd geen zin/motivatie gehad om het te doen.
Gister met legday nog effe een pr gezet met deadliften.

Deadlift: 5x110 -> 4x120 en 1x130, eigenlijk had ik eerst 5x115 moeten proberen, maar ik dacht laat ik eens 120 proberen. :D

Ik heb gister ook direct me eerste ''waarschuwing'' gekregen voor het trainen zonder schoenen.
Ik squat en deadlift namelijk op sokken en dat mag volgens de regels niet (aldus een medewerkster), zucht...
Dan maar even kijken of ik ergens voor een mooi prijsje gewichthef schoenen kan kopen en anders train ik wel op schoenen met platte zolen.
allstars zijn je mattie, gaan alleen wel snel kapot :(

Waar men zich druk over kan maken zeg :roflol:
Die werknemers die er lopen liften zelf zeker niet eens

3 van de 7 ofzo zijn jongens die ik ken, die zeiden er nooit wat van.
Heb het laatst nog gevraagd aan 1 wat ie ervan vond, hij zei: "ach moet je zelf weten, maar me collega's kunnen er wel over gaan zeiken" en dat is gisteravond ook gebeurd... :(

Ja bij mijn fff zeiken ze ook. laatst een kerel weggestuurd omdat hij zn handdoek vergeten was.

Wel makkelijkste baantje ever. Laatst zat er 1 zn autotheorie te oefenen op de pc bij de balie :')

In Nijmegen loopt 1 buffe medewerker rond, de rest doen letterlijk niks en hoef je ook niks te vragen xD

Ja bij mijn fff zeiken ze ook. laatst een kerel weggestuurd omdat hij zn handdoek vergeten was.

Wel makkelijkste baantje ever. Laatst zat er 1 zn autotheorie te oefenen op de pc bij de balie :')

In Nijmegen loopt 1 buffe medewerker rond, de rest doen letterlijk niks en hoef je ook niks te vragen xD

Weggestuurd als in nooit meer terug kunnen komen?

3 van de 7 ofzo zijn jongens die ik ken, die zeiden er nooit wat van.
Heb het laatst nog gevraagd aan 1 wat ie ervan vond, hij zei: "ach moet je zelf weten, maar me collega's kunnen er wel over gaan zeiken" en dat is gisteravond ook gebeurd... :(

lol wat wouden ze doen, je lidmaatschap intrekken omdat je effectiever wilt trainen?
Lijkt wel een planet fitness :o

Volgende keer gewoon weer zonder schoenen, maxen op je deads, kilo magnesium, lekker troep maken en de hele gym bij mekaar schreeuwen.
#YoL0

lol wat wouden ze doen, je lidmaatschap intrekken omdat je effectiever wilt trainen?
Lijkt wel een planet fitness :o

Volgende keer gewoon weer zonder schoenen, maxen op je deads, kilo magnesium, lekker troep maken en de hele gym bij mekaar schreeuwen.
#YoL0

:roflol:

De hele gym bij elkaar schreeuwen doe ik wel eens. :o

En niet vergeten: een stuk of 10 toestellen claimen omdat je een circuitje wilt doen :D
Of het hele dumbbellrack, als je niet van de toestellen bent ;)

Zo... Vandaag legday, me lievelingsdag :heart:

Front squat

8x40
8x40
8x50
8x50
8x50

Eerste keer dat ik front squats doe, techniek was voor de eerste keer best goed. Volgende keer wat zwaarder.

Deadlift

70 - techniek check en opwarmen
70 - techniek check en opwarmen
5x110
5x110
5x120 VPR
5x120 VPR
0x130 - ??? Ik snap er werkelijk waar niks meer van :roflol:
5x120 VPR

Dumbell Lunges

10x7
10x12
10x12

Deze oefening heb ik tot nu toe maar 2x gedaan, voelde goed aan dus ik ga 'm vaker doen.

Deficit Stiff legged deadlift

8x60
8x60
10x60
15x60

Goeie stretch, deze oefening had ik ook een hele lange tijd niet gedaan, is nu ook 1 van me lievelings oefeningen.

Seated calf raises -superset- standing calf raises met bw

12x25 - 12xbw
12x25 - 12xbw

En toen ging de sportschool sluiten. :treuren:

Ik heb amper tot geen last meer van me rug en vandaag was het een lekkere training, mijn dag kan niet meer stuk. :)
Ik ben wel 0,4kg afgevallen terwijl ik bulk... Dus ik mag nog meer gaan eten, f**k yeah.

Laatst bewerkt:
Goed bezig... ja ik juist zwaar aan het cutten. Kan niet wachten tot de dag dat ik weer wat meer mag gaan eten!

Goed bezig... ja ik juist zwaar aan het cutten. Kan niet wachten tot de dag dat ik weer wat meer mag gaan eten!

Ik heb van december 2013 tot aan mei 2014 gecut, daarna plateau bereikt, ik ben toen maar op onderhoud gaan eten en sinds de vakantie bulk ik maar.
Ik zit momenteel op 18 bf, tot nu toe niet echt vet gegaint, maar wel aardig wat (verloren) massa gegaint.

Terug van vakantie: 86,4kg
Huidig gewicht (vanmorgen gewogen op lege maag): 94,3kg

Of te wel 7,9kg erbij in zo'n 4 a 5 weken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven