Ot92
Huge Freak
- Waardering
- 1.030
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Die is al geweest voor de vakantie, toen deed ik 5x120.
#nooit #meer #op #vakantie #weg #kracht #huilen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die is al geweest voor de vakantie, toen deed ik 5x120. #nooit #meer #op #vakantie #weg #kracht #huilen![]()

allstars zijn je mattie, gaan alleen wel snel kapotHeb alweer even niet gelogd, laatste tijd geen zin/motivatie gehad om het te doen.
Gister met legday nog effe een pr gezet met deadliften.
Deadlift: 5x110 -> 4x120 en 1x130, eigenlijk had ik eerst 5x115 moeten proberen, maar ik dacht laat ik eens 120 proberen.
Ik heb gister ook direct me eerste ''waarschuwing'' gekregen voor het trainen zonder schoenen.
Ik squat en deadlift namelijk op sokken en dat mag volgens de regels niet (aldus een medewerkster), zucht...
Dan maar even kijken of ik ergens voor een mooi prijsje gewichthef schoenen kan kopen en anders train ik wel op schoenen met platte zolen.

Nepperts van de deichmann in duitsland. 10tje per paar, meteen 3 paar ingeslagen. Ik kan ff vooruit!allstars zijn je mattie, gaan alleen wel snel kapot![]()
Staat er letterlijk in de regels dat dat niet mag?
Only at f4f..

In de trainingsruimte draag je binnenschoenen evenals schone, correcte en veilige sportkleding.
Staat er vast wel in, je mag ook niet op flip flops ofzo lopen.

Waar men zich druk over kan maken zeg
Die werknemers die er lopen liften zelf zeker niet eens

Ja bij mijn fff zeiken ze ook. laatst een kerel weggestuurd omdat hij zn handdoek vergeten was.
Wel makkelijkste baantje ever. Laatst zat er 1 zn autotheorie te oefenen op de pc bij de balie :')
In Nijmegen loopt 1 buffe medewerker rond, de rest doen letterlijk niks en hoef je ook niks te vragen xD

3 van de 7 ofzo zijn jongens die ik ken, die zeiden er nooit wat van.
Heb het laatst nog gevraagd aan 1 wat ie ervan vond, hij zei: "ach moet je zelf weten, maar me collega's kunnen er wel over gaan zeiken" en dat is gisteravond ook gebeurd...![]()

lol wat wouden ze doen, je lidmaatschap intrekken omdat je effectiever wilt trainen?
Lijkt wel een planet fitness
Volgende keer gewoon weer zonder schoenen, maxen op je deads, kilo magnesium, lekker troep maken en de hele gym bij mekaar schreeuwen.
#YoL0

Ik snap er werkelijk waar niks meer van 

Goed bezig... ja ik juist zwaar aan het cutten. Kan niet wachten tot de dag dat ik weer wat meer mag gaan eten!