MuscleMeat

Ouwe vent training (1966)

Weighted toe raises zijn wel nuttig hoor, heb je flink sterke scheenbeenspieren van! :D
U bespot mij, waerde Paljas..? ???
Ik heb toch ook voldoende gewone oefeningen gedaan... :rolleyes:
Absoluut, maar een geintje op zijn tijd tussen al die serieuze trainingen moet kunnen ;). Ik heb nog nooit in mijn leven iemand nekoefeningen zien doen, vandaar. Shrugs ok, maar neck lifts e.d. nooit ;).

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.262
Absoluut, maar een geintje op zijn tijd tussen al die serieuze trainingen moet kunnen ;). Ik heb nog nooit in mijn leven iemand nekoefeningen zien doen, vandaar. Shrugs ok, maar neck lifts e.d. nooit ;).
Nou, vooruit dan maar, het is je vergeven. ;)
De nek is toch ook gewoon een spiergroep..?
Een vergeten spiergroep, net als de kuiten en onderarmen o.a. maar toch.
Dat zou jou toch eigenlijk wel aan moeten spreken...
Koop nou ook maar zo'n harness! :D

hoe dik is jou nek dan?

Nou, vooruit dan maar, het is je vergeven. ;)
De nek is toch ook gewoon een spiergroep..?
Een vergeten spiergroep, net als de kuiten en onderarmen o.a. maar toch.
Dat zou jou toch eigenlijk wel aan moeten spreken...
Koop nou ook maar zo'n harness! :D
Spreekt me in zekere zin aan. Onderarmen train ik nooit geisoleerd, de oefeningen die ik anders doe komen ze naar mijn mening genoeg aan bod (pulls en rows, biceps etc.). De kuiten train ik wel apart. Maar ik ben niet zo van de stierenek, dus ik vind het wel goed zo, vandaar.

• #2.265
Ik heb geen idee eigenlijk...
Geloof dat mijn overhemden nekmaat 45 hebben ofzo, niks bijzonders hoor.
Zoveel heb ik nog niet gedaan met dat harness. ;)

Spreekt me in zekere zin aan. Onderarmen train ik nooit geisoleerd, de oefeningen die ik anders doe komen ze naar mijn mening genoeg aan bod (pulls en rows, biceps etc.). De kuiten train ik wel apart. Maar ik ben niet zo van de stierenek, dus ik vind het wel goed zo, vandaar.
Je hebt niet zomaar een stierennek hoor... :rolleyes:
Ging het allemaal maar zo snel!

hoe pak jij de haney shrugs hum
ik pak hem vrij wijd
en ja niks is beter dan je nek te trainen met zo'n ding op je kop en er gewicht aan te hangen
alleen je reactie-vermogen naar links en naar rechts is een paar dagen een beetje minder

• #2.267
hoe pak jij de haney shrugs hum
ik pak hem vrij wijd
en ja niks is beter dan je nek te trainen met zo'n ding op je kop en er gewicht aan te hangen
alleen je reactie-vermogen naar links en naar rechts is een paar dagen een beetje minder
Ik had ze gewoon schouderbreedte gepakt.
De halter liep vast onder mijn kont, anders had ik 'm wat hoger kunnen trekken...
Met een wijdere greep was dit nog erger geweest...
Ik had wel het gevoel dat er enorm aan mijn borstbeen werd getrokken, een beetje waar je eigenljk pull-overs voor zou doen.
Twee vliegen in één klap!
Ik vond het wel een fijne oefening, maar zou een iets grotere ROM wel fijner vinden.

de haney shrugs is ook met een wijde pakking op de bar
voornamelijk om de lats ook nog wat aandacht tegeven

• #2.269
  • #2.270
Nachtelijke grip training in ankergebied "De Wandelaar"

Gisteravond om 21.00uur gaan werken.
Na een tocht met een sleepboot tot 04.00uur aangekomen bij de MSC Nikita, een 'aangevaren' containerschip van 255mtr lang.
Daar vanaf de sleepboot via een 'touwladder' aan boord moeten klimmen.
Die touwladder hing de eerste meters 'los' van het schip, en iedereen die wel eens een touwladder beklommen heeft, weet hoe lastig dit is...
Het werd me al snel duidelijk dat mijn training van gisterochtend niet zo'n goed idee was geweest, voorafgaand aan mijn klim in de touwladder...
Ik was nog niet eens halverwege de pakweg 15 meter die ik moest, toen ik een pomp in mijn onderarmen kreeg die enorm was.
Even nog gevreesd dat ik mijn grip zou gaan verliezen... :eek:
Maar dan blijkt dat een mens over meer stamina beschikt dan je voor mogelijk houd, en ik heb mijn klim goed kunnen afmaken. ;)
Anders zou ik dit nu niet kunnen typen natuurlijk... :rolleyes:
Ik heb dus vannacht nog even een "Hardcore Killer grip workout" gedaan, in de baas zijn tijd! :D
Het leven is soms een groot avontuur!
Vandaag even geen grippers meer...

http://koopvaardij.web-log.nl/koopvaardij/2009/11/niki-1980-ex-ms.html

Wat een joekel dat schip, dat is een hele klim naar boven. Maakt die onderarm trainingen idd wat spannender als je leven ervan afhangt. :D

goed bezig ouwe, moet een mooi gezicht zijn, 140+kg die in een touwladder hangt :D

Ja, ik ben dan ook een dikke nek éh! :D
Net als alle 'Ollanders! ;)
Een sterke nek is wel nuttig denk ik, en het lijkt me wel gaaf als die van mij wat dikker word.
Mijn nek is nu smaller dan mijn hoofd, en dat kan eigenlijk toch niet éh?! :D
Alhoewel ik heb wel een maat:60 dikke kop natuurlijk... :p

---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

Ik heb maat 64, één van de redenen waarom ik ben afgekeurd voor militare dienst en kraagwijdte 50...ben me niet helemaal zeker of het allemaal spier is, maar ik ben dus niet bepaald een "arme hals" ;)

• #2.275
Wat een joekel dat schip, dat is een hele klim naar boven. Maakt die onderarm trainingen idd wat spannender als je leven ervan afhangt. :D
Zeg dat wel ja... ;

goed bezig ouwe, moet een mooi gezicht zijn, 140+kg die in een touwladder hangt :D
Het is een last in zulke gevallen... ;)

Ik heb maat 64, één van de redenen waarom ik ben afgekeurd voor militare dienst en kraagwijdte 50...ben me niet helemaal zeker of het allemaal spier is, maar ik ben dus niet bepaald een "arme hals" ;)
Dikke nek Hugzz!
En geen helm in jouw maat éh?! :D
Jie beer! ;)

Ja, jij lacht! :mad:
:jk:
I need a cut! :D

sterke gripp training hum:)

:D zo hé, toch nog liever een touwladder dan gewoon een touw natuurlijk :p

• #2.278
"Hardcore Killer grip workout"
Ghehe of ben jij stiekem aan het oefenen voor hulp pietje :D