luvQvist
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
strandt...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja hoor, maar het is een beetje onzinnig een log bij te houden als ik toch niet serieus aan het trainen ben...

Is dat zo..?

Sorry...Wanneer denk je weer wat mooie trainingen te kunnen gaan posten?
Ik mis ze...![]()

Jij bent gewoon een lekkere positieveling!

Jij bent gewoon een lekkere positieveling!
Komt helemaal goed!![]()

Hahaha, dat gaan we niet doen éh..?
We buffelen (straks) gewoon weer door!![]()
Kan niet wachten.
Het moeten per slot van rekening
Volgens mij is die die sleepboot aan het trekkenHet moeten per slot van rekening
niet altijd trucks zijn hé![]()

Hahaha, ja ja, zal wel...

Nee nee nee, ik heb er mee gevaren, Rob.Volgens mij is die die sleepboot aan het trekkenHet moeten per slot van rekening
niet altijd trucks zijn hé![]()

) de sluis in! 
Hell yeah!Zie ik Hummer nog voor aan ook. Touw tussen zijn tanden en trekkuhhh.![]()

)hey hummer! als jij zo goed bent met touw, samen een team maken voor de nederlandse kampioenschappen vrachtwagentrekken?

Dat lijkt me best gaaf eigenlijk.hey hummer! als jij zo goed bent met touw, samen een team maken voor de nederlandse kampioenschappen vrachtwagentrekken?

ja die krijgen een harnas en een looprekje

Hmm, inderdaad....Jullie maken zeker een kans als jullie beiden met 140+kg mee zouden doen.![]()

Hahaha, en voor mij dispisatie om knie braces te mogen gebruiken!

Hmm, inderdaad....
Vanmorgen 146,6kilootjes...
---------- Toegevoegd om 09:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------
Hahaha, en voor mij dispisatie om knie braces te mogen gebruiken!![]()

Ja, en jij staat op 17% ik op 97,8 nu...ik maar 145 kg, maar ik heb ook gecut! anders was het meer geweest![]()

hey hummer! als jij zo goed bent met touw, samen een team maken voor de nederlandse kampioenschappen vrachtwagentrekken?

Doen mannen, wordt een ijzer sterk team.Dat lijkt me best gaaf eigenlijk.
Dat zou me wel een hoop pijn aan mijn knieën opleveren denk ik...
Daar heb ik tijdens mijn werk ook altijd last van als ik achteruit trek.
Maar ik wil er best eens over nadenken, zou het best leuk vinden om te doen eigenlijk.
Maar dan ben ik daarna waarschijnlijk weer wel minstens een jaar uit de roulatie!
Da's natuurlijk "hand over hand" en met een harnas éh..?
Is er eigenlijk een "senioren" klasse..?![]()