- Waardering
- 1.525
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Skinnie heb ik wel vertrouwen in eigenlijk.
Maar ik denk niet dat ik "op niveau" ben voor zoiets...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Skinnie heb ik wel vertrouwen in eigenlijk.

Dacht even dat jij dat was. Als been zou het al wat zijn!

Ja, dat is een flinke klauw.Dacht even dat jij dat was. Als been zou het al wat zijn!
Hahaha, ik zal eens dezelfde pose aannemen hoor.

Ja hoor, maar het is een beetje onzinnig een log bij te houden als ik toch niet serieus aan het trainen ben...
Het is niet alleen maar een chat log.
Ik kijk hier en daar wat mee, en reageer wel eens op iets, maar zit nu weer in mijn "werkweek" dus heb ook minder tijd.
Is dat zo..?![]()
Zal ik je vertellen dat mijn broer Neerlandicus is, en les geeft aan, en directeur is van een middelbare school..?Werkwoord: Stranden. Het schip: 3de persoon enkelvoud
dus +t
strand +t = strandt ^^

Hier een site voor jou.Werkwoord: Stranden. Het schip: 3de persoon enkelvoud
dus +t
strand +t = strandt ^^
ikroloverdevloermetdetraneninmijnogenenlachmijnkonteraf 

Zal ik je vertellen dat mijn broer Neerlandicus is, en les geeft aan, en directeur is van een middelbare school..?![]()

ikroloverdevloermetdetraneninmijnogenenlachmijnkonteraf
Je gaat de confrontatie niet uit de weg éh, Mc..?![]()

Van de eerste allinia snap ik helemaal niets...Zal ik je vertellen dat ik momenteel TEW aan de KUL studeer en daarna MBA ga doen? Nee sorry jouw broer zijn positie is idd iets te hoog gegrepen voor mij...
No offence, ik zorg er gewoon voor dat iedereen op zijn grammatica blijft letten (inclusief mezelf), want anders wordt het een zootje-van-je-welste![]()

Echte boter dan wel hoop ik, gezouten!Ik ook niet. Ik lust mc rauw bij het ontbijt met een klontje boter.
J/k![]()

Zal ik je vertellen dat ik momenteel TEW aan de KUL studeer en daarna MBA ga doen? Nee sorry jouw broer zijn positie is idd iets te hoog gegrepen voor mij...
No offence, ik zorg er gewoon voor dat iedereen op zijn grammatica blijft letten (inclusief mezelf), want anders wordt het een zootje-van-je-welste![]()

Tuurlijk, veilig achter mijn toetsenbord wel.ikroloverdevloermetdetraneninmijnogenenlachmijnkonteraf
Je gaat de confrontatie niet uit de weg éh, Mc..?![]()

Hmmm ratatouille moet erg lekker zijn.Ik ook niet. Ik lust mc rauw bij het ontbijt met een klontje boter.
J/k![]()

Een echte internet heavy dude dus!Tuurlijk, veilig achter mijn toetsenbord wel.
Hmmm ratatouille moet erg lekker zijn.![]()

Medium fine...

Ooh maar dat is herkenbaar.. ik moet er nu ook echt weer tijd voor vrij maken en mij er heen slepenEen echte internet heavy dude dus!
Ratatouille!
Wel een beetje laf om die arme Dumba zijn kindjes te pakken.
Medium fine...
Heb alleen nog niet de kracht kunnen vinden om weer eens te gaan beginnen.
Ik heb het veeels te druk.![]()
Maar even doorzetten dan komt dat verslaafde gevoel wel weer terug.juuust een mc chickenDe oorlog tussen mc en mij is aan. Ratatouille...ja ja. Grrrrr.
Ik lust wel een lekker kippetje.![]()