XXL Nutrition

Ouwe vent training (1966)

Dacht even dat jij dat was. Als been zou het al wat zijn!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.325
Ja hoor, maar het is een beetje onzinnig een log bij te houden als ik toch niet serieus aan het trainen ben...
Het is niet alleen maar een chat log. ;)
Ik kijk hier en daar wat mee, en reageer wel eens op iets, maar zit nu weer in mijn "werkweek" dus heb ook minder tijd.

Is dat zo..? :D

Werkwoord: Stranden. Het schip: 3de persoon enkelvoud

dus +t

strand +t = strandt ^^

• #2.327
Zal ik je vertellen dat mijn broer Neerlandicus is, en les geeft aan, en directeur is van een middelbare school..? ;)

Zal ik je vertellen dat ik momenteel TEW aan de KUL studeer en daarna MBA ga doen? Nee sorry jouw broer zijn positie is idd iets te hoog gegrepen voor mij...

No offence, ik zorg er gewoon voor dat iedereen op zijn grammatica blijft letten (inclusief mezelf), want anders wordt het een zootje-van-je-welste:D

• #2.332
Zal ik je vertellen dat ik momenteel TEW aan de KUL studeer en daarna MBA ga doen? Nee sorry jouw broer zijn positie is idd iets te hoog gegrepen voor mij...

No offence, ik zorg er gewoon voor dat iedereen op zijn grammatica blijft letten (inclusief mezelf), want anders wordt het een zootje-van-je-welste:D
Van de eerste allinia snap ik helemaal niets... :o
jwz! :D
Ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik gewoon niet de kennis heb om alles foutloos neer te zetten.
Ik heb ook iet zo heel veel scholing gehad wat dit betreft...
Lagere school, en de "lagere technische school" bereid een mens niet voor op het wakende oog van een taalpurist! ;)

Ik ook niet. Ik lust mc rauw bij het ontbijt met een klontje boter.:eek:
J/k:)
Echte boter dan wel hoop ik, gezouten! :D

inclusief ikzelf, alsjeblieft dankuwel.

Hoe gaat ie hier Hummer?

• #2.337
Een echte internet heavy dude dus! ;)
Ratatouille! :roflol:
Wel een beetje laf om die arme Dumba zijn kindjes te pakken. :D

Medium fine...
Heb alleen nog niet de kracht kunnen vinden om weer eens te gaan beginnen. :o
Ik heb het veeels te druk. ;)
Ooh maar dat is herkenbaar.. ik moet er nu ook echt weer tijd voor vrij maken en mij er heen slepen :o Maar even doorzetten dan komt dat verslaafde gevoel wel weer terug.

De oorlog tussen mc en mij is aan. Ratatouille...ja ja. Grrrrr.
Ik lust wel een lekker kippetje.:)

Terug
Naar boven