Fitness Seller

Ouwe vent training (1966)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.341
Ooh maar dat is herkenbaar.. ik moet er nu ook echt weer tijd voor vrij maken en mij er heen slepen :o Maar even doorzetten dan komt dat verslaafde gevoel wel weer terug.
Dat is het inderdaad.
Even er flink tegenaan, en dan kun je haast niet meer zonder.
Want geen tijd, is natuurlijk eigenlijk maar een slappe uitvlucht.
Iedereen heeft wel een uur/dag over om even te trainen.
Ik denk wel dat ik vandaag ga trainen, maar heb eerst nog een bespreking met "de baas" om 10.00uur. ;)

De oorlog tussen mc en mij is aan. Ratatouille...ja ja. Grrrrr.
Ik lust wel een lekker kippetje.:)
Ik moet zeggen dat ik in mijn leven al een boel meer kip heb gegeten, dan dat ik (bewust...) rat heb gegeten. :D

Lekker hoor een paar McChickentjes, en wat BigMac's, weggespoeld met een lekker sjéékje! :D
Zou er een land zijn waar ze de "McRat" op het menu hebben staan..? :p

Zal ik je vertellen dat ik momenteel TEW aan de KUL studeer en daarna MBA ga doen? Nee sorry jouw broer zijn positie is idd iets te hoog gegrepen voor mij...

No offence, ik zorg er gewoon voor dat iedereen op zijn grammatica blijft letten (inclusief mezelf), want anders wordt het een zootje-van-je-welste:D
Jij komt seker in de hemol :thumbup:!
inclusief ikzelf, alsjeblieft dankuwel.
:rocknana:

Het nieuwste menu bij de Mc Donalds in het nieuwe jaar wordt mc Rat; daar kom ik dus niet meer.:)
Die slappe hap was toch niet te vreten. Eet je daar 1000kcal moet je 2 uur later weer thuis eten.;)
Come on Hummer; waar blijft je training??? Je moet niet te veel naar Rob de Nijs luisteren...

• #2.347
Come on Hummer; waar blijft je training??? Je moet niet te veel naar Rob de Nijs luisteren...
Nee, alsjeblieft zeg! :eek:
Verschrikkelijke muziek vind ik...
Doe mij maar wat Motörhead (Ace of spades) Black Crowes (Hard to handle) Joe Bonamassa (Burnin' hell) enz. enz. om op te trainen! :D

danku :p bijdehandjes moet ik niets van hebben! (ze zijn toch niet slimmer dan ik :D)
Ach, hij is nog jong...
En er worden tegenwoordig wel heel vreemde fouten gemaakt in onze taal vind ik.
Zelfs de autochtone jongeren praten als nieuwe Nederlanders soms...
En ze schrijven ook zo!
Maar je kan ook gaan muggenziften natuurlijk, over wel of niet een t achter word enzo. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

:roflol:
Ik hou me er buiten, dit win ik nooit! ;)

:mad: :headbang:

---------- Toegevoegd om 09:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:14 ----------

Nee, alsjeblieft zeg! :eek:
Verschrikkelijke muziek vind ik...
Doe mij maar wat Motörhead (Ace of spades) Black Crowes (Hard to handle) Joe Bonamassa (Burnin' hell) enz. enz. om op te trainen! :D
en dan heeft ie het over 'verschrikkelijke muziek' :roflol:

jonge mensen moeten gecorrigeerd worden, het liefst met geweld want dan vergeten ze het niet meer zo snel :)

Je traint ff lekker niet, maar je log groeit van een r.t naar een olifant.:)
En word is volgens mij met een t er achter.:roflol:

• #2.350
inclusief ikzelf, alsjeblieft dankuwel.

mezelf: De betekenis van dit woord is te vinden in Van Dale Online basis en Van Dale Online professioneel.

(pers. vnw.) 0.1 versterking van 'me' als object 3.1 ik vermaak mezelf wel 5.1 namens mezelf

Ik vond ook ikzelf terug: k·zelf pers vnw, versterking van ik

Maar in mijn woordenboek, die niet de minste is, vond ik het woord niet terug...tenminste niet als 1 geheel. Dus ikzelf is fout en moet geschreven worden als ik zelf ;)

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
He luvKwast, ik ga op een taalforum toch ook lopen zaniken over bodybuilding?

He luvKwast, ik ga op een taalforum toch ook lopen zaniken over bodybuilding?

Ach, hij heeft lekkere haalbare doelen...
1x250 pull-ups:eek:, 40km uitlopen en 20km zwemmen:rolleyes:en natuurlijk nog ff de 100m binnen de 12 sec lopen. (zucht)
En dan zeggen ze dat ik gek ben;)

Laatst bewerkt:
  • #2.356
(Joe DeFranco's) "Washed-Up Meathead template" training van vandaag!

Het is er van gekomen hoor.
Ik heb weer getraind vandaag!

Beetje op een normaal niveau begonnen, zodat ik niet morgen weer al in de lappenmand zit.

Bench presses:
30x20
5x60
5x70
5x80
5x90
5x100
5x110
5x120 Ik had er nog wel iets in zitten denk ik, maar ben maar alleen, dus...

Close grip bench presses:
12x80
10x80 Ging lekker, maar conditioneel ben ik een beetje een watje op het ogenblik... Ze gingen wel heel snel, en eigenlijk makkelijk.

Dumbbell rows:
3x8x50 Die gingen easy en heel rustig en super strikt, gedaan met de Ez-bar omdat mijn dumbbell stang nog niet binnen is.

Rear delt raises:
3x8x22 Heel makkelijk, later de reps wat opvoeren.

Barbell curls:
2x8x50 No comments, maar ik zat er een beetje door...:o

Hummer curls:
14x22 Again, conditie...

Barbell shrugs:
3x12x140 Een hele makkelijke 3 setjes, die me weer een beetje terug op adem lieten komen.

Lekkere training. :thumb:

En nou ga ik vanaf hier voorzichtig of de reps, of he gewicht wat opvoeren.
Op deze manier weet ik wat me te doen staat, en probeer ik te voorkomen dat ik me overzet, en me weer blesseer.

Mijn conditie is echt om te huilen... :o
Daar moet ik maar eens voorzichtig wat aan gaan doen. :rolleyes:

wnice man

• #2.358
netjes man, trok je het geouwehoer in je log niet meer :D
prima training

• #2.360
netjes man, trok je het geouwehoer in je log niet meer :D
prima training
Jawel hoor, maar het zou dan eigenlijk beter zijn dat je in een chatbox terecht kwam soms...
Nee, ik vind het wel "gezellig" die flauwekul allemaal.
Maar het was eigenlijk een trainingslog éh?! ;)
Het ging best goed eigenlijk, maar ik heb echt iets moeten overwinnen om weer te beginnen hoor.
Gek eigenlijk, want er is een tijd geweest dat ik haast niet kon wachten om weer te gaan trainen.
Maar goed, ik ben weer begonnen! :thumb:

Terug
Naar boven