Linke Greetje
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 539
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gek eigenlijk, want er is een tijd geweest dat ik haast niet kon wachten om weer te gaan trainen.
Maar goed, ik ben weer begonnen!![]()

Ja, het ging wel éh..?Wauw nou dat was een fikse eerste training lijkt mij, voelt toch best wel weer lekker he? top!

Ik haat cardio!conditie hebben we allemaal weleens last van
cardio misschien ?
goeie harde training van een sterke man

U schertst, waarde heer Cor..?komt vanzelf wel weer!
misschien moet je elke dag 30-45 mins cardio gaan doen om die conditie een beetje op te krikken
![]()

Medium fine...
Heb alleen nog niet de kracht kunnen vinden om weer eens te gaan beginnen.
Ik heb het veeels te druk.![]()
...foei schaam je
!
Tnx, man.

Nee, ik was allerlei berekeningen aan het maken, want mijn onderhoud met mijn baas ging over Euri's.Hummer waar ben je mee bezig...foei schaam je
!
Tussen 07:58 en 09:20 heb je 5 (!) reacties geplaatst in je log...en dan zeggen dat je geen tijd hebt om te trainen?
Ik wil hierover nog slechts één zin kwijt: minder lullen, meer trainen!
Lazy huggybear is watching you!![]()

Tnx, man.
Nee, ik was allerlei berekeningen aan het maken, want mijn onderhoud met mijn baas ging over Euri's.
Maar ik heb het toch goedgemaakt tussen 13.20 uur en 14.25 uur..?
Ik heb altijd al het idee dat ik "in de gaten gehouden" word, en nu ga jij ook nog meekijken...
Ik zal eens mijn best gaan doen om meer te gaan bankdrukken dan jij Hugz!
Komt helemaal goed!
Dat minder lullen, en meer trainen dan éh...?
Dat meer bankdrukken dan jij, daar geloof ik niet meer in...![]()

I know Huggy, jij bent zo ongeveer de meest sympathieke vent die er is op het forum.Geintje...ik had al lang gelezen dat je vandaag ook weer flink getraind had!
Ik ben blij dat je weer de draad oppakt...en 5x120kg na een tijdje van niet of onregelmatig trainen doen je er niet veel na!
En tuurlijk hou ik je in de gaten...wat dacht jij dan?
Enne wat dat BD betreft...niet te snel de handdoek in de ring gooien...gewoon lekker trainen...en dan zie je wel waar het schip strand.
Suc6!

Rustig weer opbouwen dan komt het conditioneel ook wel weer.Ja, het ging wel éh..?
Ik had nog wel wat over qua kracht, maar moest een beetje matigen omdat ik he conditioneel wat zwaar had, en eigenlijk binnen een uur klaar wilde zijn.
Dat is me trouwens net niet gelukt...
En het geeft inderdaad wel een voldaan gevoel.
Een vermoeid gevoel ook trouwens!![]()

Wat een heerlijke warme deken van vertrouwen drapeer je om me.Rustig weer opbouwen dan komt het conditioneel ook wel weer.
Nu verdiende rust
ps die 200? heb ik alle vertrouwen in!![]()

Het is alleen moeilijk om veel hoger te komen de laatste jaren...
Maar dat gaat allemaal veanderen.
Op naar de 200!
Hou het maar in de gaten.![]()

ik zou niet durven! ik moet helaas ook 5x per week aan de 45 mins cardio geloven om dat vet eraf te krijgen (schiet alleen nog niet zo op
)Ja, die Karl is/was een sterke kerel, dat zag ik wel.Ik weet dat het moeilijk is (uit eigen ervaring)..maar Karl Norberg kon met 75 jaar nog 215kg drukken...je hebt dus nog zo'n 30 jaar de tijd om flink te oefenen![]()

Ik geloof niet zo in cardio eigenlijk...ik zou niet durven! ik moet helaas ook 5x per week aan de 45 mins cardio geloven om dat vet eraf te krijgen (schiet alleen nog niet zo op)

Nou, ondanks het touwklimmen(?!) enzo, ben ik toch nog zo vet als een varken hoor...ja, maar jij hebt een baan waarbij je al touw moet klimmen enzoik zit de hele dag op m'n reet! dus heb die cardio wel nodig, gaat er gewoon om dat je onder je onderhoud komt (en ja ik eet ook clean helaas
)

Dan ben ik benieuwd.true, ik wissel het een beetje af... meestal 3x per week 25 mins hiit en 20 mins rustig