Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou wat zijn, met mijn ouwe, dikke, ongetrainde lichaam, zonder enige vorm van conditie!hummer is dit een hint dat je ook de ring in gaat?
doet ie goed trouwens, lekker explosief aan het rammen

Ja, gaaf éh!
Het doet me wel een klein beetje denken aan Mike Tyson in het begin.Ja, die Marieusz moet je maar niet tegenkomen.
Het was al een strong man beast, maar nu is hij helemaal in zijn element...de tegenstander dwars door midden trappen.![]()

!
.Op het ogenblik: druk, druk, druk.

Hopelijk word het volgend jaar spectaculair, welkom.jouw logje ga ik ook zeker even bijhouden ziet er goed uit![]()
Het doet me wel een klein beetje denken aan Mike Tyson in het begin.
Vooruit en beuken tot het "over" is!
En dat duurt bij zulke gasten niet zo heel lang zie je wel...
Heel bruut wat hij doet.
Maar ja, wat wil je ook?
Die kerel is zo ongelofelijk sterk, maar heeft ook nog de stamina om even voluit te gaan.
Het is een beetje alsof je door een Grizzly aangevallen word denk ik, zo'n enorme overmacht aan kracht.
Prachtig om te zien.
Jammer dat hij toch ook weer tegen een 'verkeerde' aan gaat lopen...![]()

Maar Mariusz is sterker!tuurlijk is deze man wel ongelooflijk sterk - maar dat zijn er wel meer , dus ik ben benieuwd![]()

Mariusz vs. Fedor?
Fedor..?

http://www.youtube.com/watch?v=lVVrNOQtlzY&Fedor..?
Je bedoelt die waterklerk van Ovet Shipping Terneuzen, die nog even op de verkeerspost heeft gewerkt en nu sluismeester is..?
Lijkt me geen partij voor Mariusz.![]()

Gaaf éh?!

Ik juist wel omdat ik me met dit soort gasten veel makkelijker kan vereenzelvigen.als krachtsporter een icoon
als vechter ben ik van dit soort mannen geen fan
ik zie hier alleen maar een lompe beer die sterk is
voor de rest niks - misschien dat hij ver gaat komen
maar persoonlijk hoop ik dat niet![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Fedor Emelianenko
Hmmm...
Dan heb ik op wat diëten na, eigenlijk niks meer te doen...![]()