AndroidHealthClinic

Ouwe vent training (1966)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.561
ze is wel bescheiden dan....:o
Ja, gek he..?
Van die gespierde, ripped to the bone, gasten vind ze nooit wat.
BB's vind ze lelijk.
Strongman vind ze soms wel mooie gasten.
Maar ik zat gisteren wat filmpjes van Fedor te bekijken, naar aanleiding van een berichtje van Mc.Chick, en toen zei ze ineens: Kijk dat vind ik nou eens echt een mooi figuur! :rolleyes:
Dus ja, als ik wat afval, en zorg dat mijn armen wat dunner worden dan ben ik zo'n beetje haar ideaal beeld! :D
Mijn nieuwe goede voornemen voor 2010! :roflol:

zelfde als mijn vriendin, die valt ook op strongman types (lijk ik gelukkig op) en zeker niet op bodybuilders, ik ben precies goed:)

• #2.563
zelfde als mijn vriendin, die valt ook op strongman types (lijk ik gelukkig op) en zeker niet op bodybuilders, ik ben precies goed:)
Jij bent een mooie jongen. ;)
Ik ben gewoon te dik... :o
Maar onder al dat vet zit een heel erg goedgebouwde kerel, geloof me! :D
En gelukkig heb ik een sympathiek, vriendelijk, geruststellend, mooi, mannelijk gezicht met een oprechte blik in mijn ogen die me nagenoeg onweerstaanbaar maakt voor vrouwen! :roflol:

Fijn he , als je vrouwen kunt plezieren - dat zijn vaak de zwaarste krachttrainingen

Ik zou het beperken tot maximaal 2 kasteelbiertjes per dag. De 3e en 4e zijn toch niet echt lekker meer?

Oke, sterke mp, maar ik wil wat meer volumineuze trainingen zien hier! En cardio.

Laatst bewerkt:
Ja, gek he..?
Van die gespierde, ripped to the bone, gasten vind ze nooit wat.
BB's vind ze lelijk.
Strongman vind ze soms wel mooie gasten.
Maar ik zat gisteren wat filmpjes van Fedor te bekijken, naar aanleiding van een berichtje van Mc.Chick, en toen zei ze ineens: Kijk dat vind ik nou eens echt een mooi figuur! :rolleyes:

heeft jouw vrouw niet nog een leuk nichtje ofzo die er hetzelfde over denkt ;)

Aleksander (volgens mij z'n broertje) kan ook aardig vechten trouwens:

http://www.youtube.com/watch?v=4z6vO1VqCzM

• #2.568
Laatst een flauwekul filmpje gezien waarin ze tegen elkaar gingen vechten (dacht ik...)
Maar dat was niet zo spectaculair.

Mijn vrouw heeft nog wel een zus, maar die is nog maar half de dertig, veeels te jong voor jou! :D

---------- Toegevoegd om 12:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:55 ----------

Alexander is (wannabe..?) maffia (geweest..?) ofwa..? ;)
Dat liep even anders dan wat de eerste 5 seconden voorspelden... :thumb:

halverwege dertig is precies goed.. pics? :D

heb behoorlijke grote handen dus nee :D

• #2.573
Eerder op de avond...

Na 4 glazen Amaretto Di Saronno met Cola (light want ik wil wel wat afvallen! :D) en daarna een onsje of zeven gefrituurde kippenfilet in een jasje, even een half uurtje trainen.

Bent over rows naar de borst,
3x10x50kg als warming up.

One arm dumbbell rows,
2x8x75kg All out!

(Xtreme fat man) Pull ups,
3x8xBw

(Xtreme fat man) Chin ups,
3x8xBw

Barbell holds (na een rack-pull)
2x "timed sets" x150kg

6 setjes COC grippers van de lichtste tot de COC-1 voor 8 reps...

One arm rows waren echt héél zwaar na zo'n tijd niks zwaars gedaan te hebben.
Waren ook heel zwaar voor de buikspieren... :o
Was wel mijn max. voor die reps en dat gewicht hoor...
Tijdens de chins en pull-ups een enorme pomp in mijn brachialis! :thumb:
Het is ook nog al een (lichaams) gewicht dat ik vast moest houden natuurlijk.
COC's is echt niet mijn ding geloof ik met mijn door arthrose geteisterde handjes...
Maakt niet uit, volgend jaar gaan we er gewoon weer voor.
Dit was even een beetje uitproberen voor een schema dat ik aan het maken ben.
Of ik ooit een schema langer dan een dag volhou... :rolleyes:

Na 4 glazen Amaretto Di Saronno met Cola (light want ik wil wel wat afvallen! :D) en daarna een onsje of zeven gefrituurde kippenfilet in een jasje, even een half uurtje trainen.

Bent over rows naar de borst,
3x10x50kg als warming up.

One arm dumbbell rows,
2x8x75kg All out!

(Xtreme fat man) Pull ups,
3x8xBw

(Xtreme fat man) Chin ups,
3x8xBw

Barbell holds (na een rack-pull)
2x "timed sets" x150kg

6 setjes COC grippers van de lichtste tot de COC-1 voor 8 reps...

One arm rows waren echt héél zwaar na zo'n tijd niks zwaars gedaan te hebben.
Waren ook heel zwaar voor de buikspieren... :o
Was wel mijn max. voor die reps en dat gewicht hoor...
Tijdens de chins en pull-ups een enorme pomp in mijn brachialis! :thumb:
Het is ook nog al een (lichaams) gewicht dat ik vast moest houden natuurlijk.
COC's is echt niet mijn ding geloof ik met mijn door arthrose geteisterde handjes...
Maakt niet uit, volgend jaar gaan we er gewoon weer voor.
Dit was even een beetje uitproberen voor een schema dat ik aan het maken ben.
Of ik ooit een schema langer dan een dag volhou... :rolleyes:

Zozo, Hummy kan de slaap niet vatten en dacht...laat ik nog maar eens effies wat in mijn log zetten. Ik zat al de hele dag naast de pc, en dacht wanneer vermeld Hummy weer een training ;)
Ik vind die Dumbbell rows wel erg indrukwekkend, ik geloof niet dat ik zo'n ding van de grond geraapt krijg :o...en daarbij moet je je dan ook nog bukken...pff...ik word al moe als ik eraan denk...niks voor zo'n lazy bear like me ;)...Chin ups/Pull ups is ook niet echt aan me besteed, zelfs niet de Xtrem Fatmen versie :roflol:...wat lees ik nog meer...ah...COC grippers...heb ik ook eens tijdje mee gestoeid...had de nr. 1 gekocht maar vond die vrij easy...toen de nr. 1.5 en 2 gekocht...de 2 kreeg ik dicht maar koste toch al behoorlijk moeite...heb het helaas niet doorgezet :o Zoals ik al vaker zeg...ben alleen maar goed om op een bank te liggen en mijn armen te strekken ;)...hummy, je bent me in vele opzichten de baas...respect!

Ik wens je verder een heel prettige jaarwisseling en alles wat wenselijk is voor 2010!!!

• #2.575
Hahahaha Huggy, jij bent te vriendelijk.
Ik ben je echt nergens de baas hoor.
Jij doet het gewoon niet, al die "overbodige" oefeningen.
Maar je bent een sterke beer.
Ik ben niet zwak als ik zo eens in mijn directe omgeving rondkijk, maar als ik verder kijk voel ik me soms net een zwak cheerleadertje ofzo...
Ik zou verongelukken met 190kg aan de halter als ik ging bankdrukken!
Ik heb voor de rows trouwens even mijn straps aangedaan, anders had ik het wel kunnen vergeten denk ik.
Ik heb de laatste tijd met dat koude en natte weer zo enorm veel last van mijn handen, kan vaak niet eens meer een vuist maken...
Maar ik denk dat trainen beter voor me is dan niks doen, ik kan me alleen de laatste tijd er haast niet voor zetten.
Ik ben van plan te proberen iedere dag een kort schemaatje te doen, en straks wat licht te beginnen, en vol te houden.
Oh ja, ik ga dit jaar ook een 40kg afvallen.
Ik heb voldoende goede voornemens! ;)

We zullen je wel achter je vodden aan blijven zitten met je goede voornemens :D

Hahahaha Huggy, jij bent te vriendelijk.
Ik ben je echt nergens de baas hoor.
Jij doet het gewoon niet, al die "overbodige" oefeningen.
Maar je bent een sterke beer.
Ik ben niet zwak als ik zo eens in mijn directe omgeving rondkijk, maar als ik verder kijk voel ik me soms net een zwak cheerleadertje ofzo...
Ik zou verongelukken met 190kg aan de halter als ik ging bankdrukken!
Ik heb voor de rows trouwens even mijn straps aangedaan, anders had ik het wel kunnen vergeten denk ik.
Ik heb de laatste tijd met dat koude en natte weer zo enorm veel last van mijn handen, kan vaak niet eens meer een vuist maken...
Maar ik denk dat trainen beter voor me is dan niks doen, ik kan me alleen de laatste tijd er haast niet voor zetten.
Ik ben van plan te proberen iedere dag een kort schemaatje te doen, en straks wat licht te beginnen, en vol te houden.
Oh ja, ik ga dit jaar ook een 40kg afvallen.
Ik heb voldoende goede voornemens! ;)

Jammer dat je zo'n last van je handen hebt, lijkt me echt vervelend :(
40kg afvallen :eek: Serieus of is dat een grapje?
Dan ben je strax nog maar een ecto ;)...40kg dat is een halve mens (nou ja, in ons geval zowat een kwart mens ;))

Ik zou ook wel paar kilo kwijt willen...maar dan zou ik echt alles anders moeten doen...hoofdzakelijk cardio, niet meer op kracht gericht trainen (dus high volume & low intensity) en mijn eetpatroon drastijds wijzigen, of beter gezegd halveren...op dit moment wil ik dit niet echt...vind het wedstrijdgericht BD nog veel te leuk, en als ik echt veel zou afvallen zou ik dit zeker merken aan krachtverlies...mja...zal wel eerst een hartinfarct ofzo moeten krijgen voordat ik iets aan mijn BDW ga doen :o

• #2.578
We zullen je wel achter je vodden aan blijven zitten met je goede voornemens :D
Ik vertrouw er op! ;)

---------- Toegevoegd om 00:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:08 ----------

Jammer dat je zo'n last van je handen hebt, lijkt me echt vervelend :(
40kg afvallen :eek: Serieus of is dat een grapje?
Dan ben je strax nog maar een ecto ;)...40kg dat is een halve mens (nou ja, in ons geval zowat een kwart mens ;))

Ik zou ook wel paar kilo kwijt willen...maar dan zou ik echt alles anders moeten doen...hoofdzakelijk cardio, niet meer op kracht gericht trainen (dus high volume & low intensity) en mijn eetpatroon drastijds wijzigen, of beter gezegd halveren...op dit moment wil ik dit niet echt...vind het wedstrijdgericht BD nog veel te leuk, en als ik echt veel zou afvallen zou ik dit zeker merken aan krachtverlies...mja...zal wel eerst een hartinfarct ofzo moeten krijgen voordat ik iets aan mijn BDW ga doen :o
Ach, ik zou het wel willen hoor, afvallen, ik heb niet veel gemak van mijn enorme gewicht eigenlijk, en ga het ook wel proberen.
Ik heb natuurlijk niets te verliezen éh..?
Ik heb niets hoog te houden op wedstrijden of zo, in tegenstelling tot jou.
Had ik maar wat meer discipline en karakter, dan zou ik er misschien wat meer vertrouwen in hebben.
We zullen zien, ik ga het proberen, maar of ik er ooit veertig vanaf krijg..? :rolleyes:

Mijn handen is echt klote man...
De kracht is de laatste 5 jaar ook behoorlijk achteruit gegaan.
Ik had altijd een enorme taaie grip, liet nooit iets los! ;)
Maar nu heb ik echt moeite hoor met mijn lichaamsgewicht vast te houden tijdens de chins enzo... :o
27 jaren zwaar werk in weer en wind eisen nu zijn tol.
Het is wel al snel vind ik, maar goed, niets aan te doen.
Beetje blijven bewegen is beter dan niets meer doen denk ik, zo voelt het iig wel.

Tja, wie heeft er nou geen moeite met chins :rolleyes:
Waarschijnlijker is dat je nog steeds vet sterk bent, alleen niet zo sterk als je was en wel zou willen.....:yes:

Hummer ga jij eens heel snel naar je bedje toe !
Dit zijn geen tijden voor zo één oude man als jij :cool:

Terug
Naar boven