- Waardering
- 1.521
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Ik denk dat jij "rustig voortkabbelend" op de stroom nog wel enige jaren progressie kan maken hoor.Ik verwacht niet dat ik raw nog zo heel veel progressie zal maken...200kg is het streven en wellicht dat dat me nog lukt...maar dan denk ik dat het ook ver op is...shirted is weer een ander verhaal omdat dat weer ook van andere factoren afhankelijk is.
Voor mij geldt net als jou dat ik ook maar moet zien heel te blijven...ik train wel eens met jongens als Ruud Gransier en Alex Moonen en dan is de verleiding (en ook het gevaar) groot om te laten zien dat ik als oudje nog niet afgeschreven ben. We blijven gewoon roeien met de riemen die we hebben, en dan hopen we maar dat we de wind mee hebben.
En als het effies niet gaat, laten we ons gewoon met de stroom meedrijven![]()
Over jouw beste lifts kunnen wij "mere mortals" slechts dromen Hugz.

Bah, ik zit al genoeg op het water!

Daar zou ik weer al heel blij mee zijn iig.Nette bench workout man!
Schema ziet er ook goed uit
Op 160 zit je zo weer
succes
Hahaha, het wisselen van de schijven is al een training op zich.Ik moest ff zoeken, maar lekkere training Hum. Die kids nemen je lekker op sleeptouw.![]()

Ik denk dat ik die wel makkelijk een halve ROM doe hoor.Wat is die partial press Hummy? Nu ja, hoe diep ...
Kwartje van een rep? Of eerder een halfje?
Moet me inhouden om niet uit te drukken eigenlijk.
Dit had ik nog nooit gedaan...
Ik zal je zeggen dat het verrekte zwaar was na die voorgaande sets allemaal.
Het lijkt een beetje op de manier hoe Ronnie Coleman, Jeremy Hoornstra, en weetikwienogallemaal soms reppen.
Dus ik ben in goed gezelschap zeg maar!

Pompuh!

dan 3 sets) en heb daar toch wel behoorlijk progressie mee kunnen boeken. In een later stadium, richting een piek of wedstrijd doe ik dan ook één keer per week een training met zware tripple's (b.v. 3x3 met 90%) om te wennen aan de zwaardere gewichten.
heerlijk zoals jij dat kan omschrijven