- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juist.hummer heb je eigenlijk ook last van je knieen bij 'normaal' rondlopen?
als dat niet zo is zou ik die beenoefeningen lekker laten zitten, ons lichaam moet al zat gewicht meedragen en dat een stuk prettiger als de knieen nog meewerken!

Ja, inderdaad.je wordt ook een jaartje ouder, plus zwaar werk is dat gewoon heel belastend voor je knieeen.

Je hebt mij nergens horen zeggen dat allroundtraining niet goed is...tjonge wat trekken mensen toch heel snel allerlei voorbarige conclusies op dit forum. Wat ik met bodybuildachtige oefeningen bedoel is bepaalde isolatieoefeningen waar je naar MIJN mening vrij weinig aan hebt als je doel is om sterker te worden. Het is bekend dat compoundoefeningen waarbij meerdere spiergroepen worden aangesproken het beste zijn als je kracht wilt ontwikkelen, toch?
![]()

Bedankt.

Heeft iemand gisteren gekeken naar die ouwe bodybuilders op RTL-7..?
Nou had ik al helemaal niks met bodybuilding wedstrijden eigenlijk, maar dit was ronduit zielig imo.
Niet dat die mensen niet enorm fit zijn voor hun leeftijd (zeker voor hun leeftijd) maar dat belachelijke geposeer en gesmeer.
Heb je die macho zien zitten in zijn dekbedovertrek..?
Die kerel ziet er fantastisch uit, geweldige fysiek, maar hé, hij werd even geverft met een rolletje door zijn (draak van een) vrouw.
Gek eh, dat gewone mensen, lees: "niet BB'ers", het maar rare snoeshanen vinden...
"The sport of the gotz" 
Nou, ik sowieso niet met m'n dikke lichaam, maar "hun" zouden het ook beter niet doen...ik heb het gemist, maar kan me er iets bij voorstellen... wie wil er nou in een roze onderbroekje over een podium huppelen
![]()

Ja, hier was ook een vrouwtje met een beetje "verdacht" goed ontwikkelde kaakspieren...ik wel een zoiets bij vrouwen gezien - nou dat ziet er ook niet uit
dan zie je zo'n beer van een meid met een redelijke zware stem die dan word ingesmeerd door iemand die voor een kerel moet doorgaan
Ik zat wat te zappen.Shit net gemist. Wel nog time warp gezien dankzij jou topic. Goed bezig hummer.![]()

Dan ben jij wel een héél ouwe vent...

zullen we meedoen aan een duo pose wedstrijd?Nou, ik sowieso niet met m'n dikke lichaam, maar "hun" zouden het ook beter niet doen...![]()

Het is dat we zo ver "uit elkaar" wonen Cor.

"The sport of the gotz"
Dan ben jij wel een héél ouwe vent...
Ik word 44 in april, maar voel me soms wel 64...![]()

Zo klink je ook!