- Waardering
- 1.246
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 154kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Met rechts knars ik de grepen bij iedere herhaling!
)

Ik snap er werkelijk niks van. Goeie training ofzo?

Dan zal het je wel nooit geïntereseerd hebben denk ik.Ik snap er werkelijk niks van. Goeie training ofzo?

Men neme een voorhamer, en houd die onder aan de steel vast, dat is 50cm van de kop vandaan.

Men neme een voorhamer, en houd die onder aan de steel vast, dat is 50cm van de kop vandaan.
Je houd de hamer met een gestrekte arm horizontaal voor je.
De hamer staat nu vertikaal omhoog...
Laat nu door enkel de pols te bewegen de hamer richting je gezicht zakken, en breng daarna de hamer weer naar de uitgangspositie.
Lees het verslag zo, en je zou het moeten gaan snappen...
Jullie weten wel wat COC's zijn inmiddels..?![]()
zo?
Hé eh Sminkie jongen, ga eens ergens anders kijken ofzo...

Hé eh Sminkie jongen, ga eens ergens anders kijken ofzo...![]()

Lees eerst maar eens wat in die link die ik poste, dan snap je wel een beetje waar een dergelijke training vandaan komt.

Met de armen recht vooruit bedoel je in plaats van zoals ik ze doe, als reverse curls..?Armen recht vooruit, en de hamer van links naar rechts draaien met je pols (dus de kop van links, naar boven, naar rechts en terug). Zet vrij veel stress op je armen maar je wordt er wel sterk van.
Goed bezig met die hamer. (Y)
Pinch je weleens? Of fat bar lifts?
Kan ik je misschien warm maken voor een andere tak van de gripsport? Het buigen van ijzer?

(wel nog 4 geforceerde reps gedaan, maar die sloegen eigenlijk nergens op...)

maar zo doe ik het gewoon...
(Geel 30x links en rechts)
"domme" vragen bestaan niet zei een leraar van me vroeger wel eens!Hamers houden etc
wel, ik heb van dit soort training nog nooit gehoord... is dit standaard/basic stronmen training of zoiets?
(deze vraag zal wel stom overkomen bij veel zekers)