- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Verderop in de week misschien eens even de schouders als eerste pakken om het goed te maken.

Chinnen zou wel lukken hoor, maar de chin bar hier bij ons....410kg en dan nog 2 reps meer! 20+ reps met dat gewicht is heel sterk. Wat is de reden dat je nu de leg press doet en niet de squat?
Volgens mij kun jij met die gewichten ook wel gaan chinnen, niet?

Nu je het zegt.Ok bro beestachtige training. Goed vreten nu voor het herstel....

Vond ik ook Frans!

Nu je het zegt.
Ik heb vandaag heel netjes gegeten volgens een nieuw schemaatje dat ik samengesteld heb.Magere melk, Brinta, banaan, magere kwark, knäckebrod, vlees(waren), rijst, groenten, vis, en vanavond nog een beetje kwark met pindakaas!2800Kcalorieën, jaja, als ik dat nou eens volhoud tot de zomer, dan komt het wel goed... Nou nog even een blikje karakter opentrekken om het daadwerkelijk vol te houden...
![]()

Inmiddels één dagje verder, en de spierpijn is echt gruwelijk!het zijn de herhaling die je zo verrot maken - spierpijn is onderweg hummie - een eigen home - gym - kost wel een paar francken
Tnx. ik was er zelf ook best trots op!
Ergens tussen de 250 en 300 gram per dag als ik niet smokkel.Goed voornemen broeder! Een vraagje hoeveel gram eiwitten zitten in dat nieuwe schematje van je? We willen natuurlijk wel dat je vet gaat afvallen en geen zeer mooie spieren!![]()

Ergens tussen de 250 en 300 gram per dag als ik niet smokkel.Maar vandaag i.v.m. werk "gewoon" zuurkool van m'n vrouwtje gegeten.Met een magere rookworst!
Ik heb inmiddels wel al voor 4 dagen rijst, groente en kipfilet gemaakt!
Ik noem dat nassi volgens de regels...Vandaag om 0600 begonnen met werken, en daarnet om 1900 gestopt, vandaar...![]()
Tnx. man.Goed dat je zo serieus bezig bent met die voeding. Trainingen bij jou zijn altijd beestachtig en goed. Denk idd dat op dit gebied heel veel winst is te behalen zoals jij jezelf omschrijft. Succes broeder en hou vol!