AndroidHealthClinic

Ouwe vent training (1966)

Nette training bro, succes met cardio en beachboy look. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Incline leg press,
20x110
20x190
20x230
20x260
20x320
20x350
20x380
22x410!!! Was wel zwaar, ook voor de kuiten... :thumb:

Eigenlijk helemaal kapot, maar even op karakter door... :o

Standing dumbbell shoulder presses,
12x22
8x32 Staand is toch véél zwaarder dan zittend imo...
5x34 Deze 2x moeten cleanen, omdat ik 'm nie boven kreeg... :(
6x36 Ik ben hier een beetje naar de kloten... :o Verderop in de week misschien eens even de schouders als eerste pakken om het goed te maken.

Geen puf voor bent over rows, dus even op de sissy toer...

Parallel grip lat pull down,
8x100
8x110
8x120
8x135

Nog een 15 min. kaakcardio gedaan i.p.v. de home/crosstrainer... :o

Was door de leg presses een beestige training, ondanks dat de rest meteen wel op een laag pitje stond...
M'n benen zitten helemaal vol, net als de kuiten!
Als je zwaar squat of leg presses doet, kun je de kuientraining wel aan de beach boys overlaten imo. ;)

410kg en dan nog 2 reps meer! 20+ reps met dat gewicht is heel sterk. Wat is de reden dat je nu de leg press doet en niet de squat?

Volgens mij kun jij met die gewichten ook wel gaan chinnen, niet?

Ik ben er trouwens inmiddels een beetje achter aan het komen dat 16 sets "all out" zo'n beetje de max. is van wat ik aankan... :rolleyes:
Ik ben wel verplicht om te splitten! :D

De t*ring wat zijn dat voor volumes ??????????????????????
****ing hell zoveel sets met zoveel hh....
Beestachtige training Hum. Wat is de reden van al die HH?

410kg en dan nog 2 reps meer! 20+ reps met dat gewicht is heel sterk. Wat is de reden dat je nu de leg press doet en niet de squat?

Volgens mij kun jij met die gewichten ook wel gaan chinnen, niet?
Chinnen zou wel lukken hoor, maar de chin bar hier bij ons.... ???
Ik ben bang dat ik 'm uit de muur trek!
Echt waar...
Geen vertrouwen in...
Maar ik ben een beetje aan het fantaseren over een basic home gym om aan te schaffen, en dan zou ik er wel voor zogen da ik kon chinnen.
Maar dat is voor later!

De benen gingen heerlijk zo, maar het heeft wel elk beetje energie uit me gemolken... :o
Bovenbenen trouwens 90 graden t.o.v. de schenen gehouden op het laagste punt...
Dieper vond ik een beetje link omdat ik maar alleen train, en als je dan failt, je vast zit in dat ding, en voor "ze" dan eens de schijven hebben afgeladen....
Ik wil er niet aan denken man! :eek:

Squats wil ik maar tot 120kg doen omdat ik de halter uit een gewone bankdrukbank moet pakken, en soms een beetje vrees voor de onderrug.
Ook na een set is het altijd een beetje link om 'm terug te leggen...
Moet ik heel erg voorover buigen omdat de steunen zo laag zijn.

@Xtralarge,
De 20 herhalingen vind ik gewoon "goed" voor de benen.
Anders moet je zo zwaar gaan vind ik... :p

Ok bro beestachtige training. Goed vreten nu voor het herstel....

Ok bro beestachtige training. Goed vreten nu voor het herstel....
Nu je het zegt.
Ik heb vandaag heel netjes gegeten volgens een nieuw schemaatje dat ik samengesteld heb.
Magere melk, Brinta, banaan, magere kwark, knäckebrod, vlees(waren), rijst, groenten, vis, en vanavond nog een beetje kwark met pindakaas! :D
2800Kcalorieën, jaja, als ik dat nou eens volhoud tot de zomer, dan komt het wel goed...
Nou nog even een blikje karakter opentrekken om het daadwerkelijk vol te houden... :o

het zijn de herhaling die je zo verrot maken - spierpijn is onderweg hummie - een eigen home - gym - kost wel een paar francken

Zo! Das pas een legpress!:D

lekker bezig weer man!

Nu je het zegt.
Ik heb vandaag heel netjes gegeten volgens een nieuw schemaatje dat ik samengesteld heb.Magere melk, Brinta, banaan, magere kwark, knäckebrod, vlees(waren), rijst, groenten, vis, en vanavond nog een beetje kwark met pindakaas! :D2800Kcalorieën, jaja, als ik dat nou eens volhoud tot de zomer, dan komt het wel goed... Nou nog even een blikje karakter opentrekken om het daadwerkelijk vol te houden... :o

Goed voornemen broeder! Een vraagje hoeveel gram eiwitten zitten in dat nieuwe schematje van je? We willen natuurlijk wel dat je vet gaat afvallen en geen zeer mooie spieren!:cool:

het zijn de herhaling die je zo verrot maken - spierpijn is onderweg hummie - een eigen home - gym - kost wel een paar francken
Inmiddels één dagje verder, en de spierpijn is echt gruwelijk!
Morgen wordt het helemaal een nachtmerrie...

Zo! Das pas een legpress!:D

lekker bezig weer man!
Tnx. ik was er zelf ook best trots op!
Ik had echt niet durven hopen op 22 herhalingen met die 410!

Goed voornemen broeder! Een vraagje hoeveel gram eiwitten zitten in dat nieuwe schematje van je? We willen natuurlijk wel dat je vet gaat afvallen en geen zeer mooie spieren!:cool:
Ergens tussen de 250 en 300 gram per dag als ik niet smokkel.
Maar vandaag i.v.m. werk "gewoon" zuurkool van m'n vrouwtje gegeten.
Met een magere rookworst! :D
Ik heb inmiddels wel al voor 4 dagen rijst, groente en kipfilet gemaakt!
Ik noem dat nassi volgens de regels...
Vandaag om 0600 begonnen met werken, en daarnet om 1900 gestopt, vandaar... :p

Jezus wat zijn dat voor zieke werk-uren! :eek:

ik ben blij dat ik niet jou baan heb - ik heb vandaag 4.5 uur keihard gewerkt :D

Watjes! ;)
Echte mannen werken minimaal 13 uren per dag! :rolleyes:

Ergens tussen de 250 en 300 gram per dag als ik niet smokkel.Maar vandaag i.v.m. werk "gewoon" zuurkool van m'n vrouwtje gegeten.Met een magere rookworst! :D
Ik heb inmiddels wel al voor 4 dagen rijst, groente en kipfilet gemaakt!
Ik noem dat nassi volgens de regels...Vandaag om 0600 begonnen met werken, en daarnet om 1900 gestopt, vandaar... :p

Goed dat je zo serieus bezig bent met die voeding. Trainingen bij jou zijn altijd beestachtig en goed. Denk idd dat op dit gebied heel veel winst is te behalen zoals jij jezelf omschrijft. Succes broeder en hou vol!

Terug
Naar boven