- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een echte krachtbeweging dus.Neen hij raakt bij mij de schouder nooit, ik pak hem op met twee handen tot boven de schouder en neem dan met één hand een vast punt vast. In dezelfde beweging (het moet goed getimed zijn zodat de eerste aanzet eigenlijk even met twee handen plaatsvind) duw ik de halter omhoog met inzet van heel mijn lichaam en ik laat hem vervolgens tot boven de schouder zakken en weer omhoog.
Verplicht leesvoer, dat gezever tussen ouwe kerels.

Tnx.
Oh, maar nagenoeg zonder pijn uitgevoerd hoor!Jij blijft me toch verbazen Hummer! Pijn hebben maar toch zulke mooie resultaten boeken![]()

Komt vanzelf man!Inderdaad weer een zoepertraning!
Wat een shrugs weeren die lat pull down... Jonge jonge ik heb nog veel kracht te winnen
![]()
Wat gaat dat geven als die peesontsteking wegvalt.

Tnx. Xtralarge.Blessure of niet hummie gaat gewoon naar the gym Superman;
Die dumbbell press one arm zijn echt bizar inclusief de barbell shrugs!
Lekker weer bezig geweest hummie.
Hummie je hebt mij verteld dat je een zeer hoog BF% hebt. Is het niet eens handig om een combi te gaan maken? 45 minuten kracht en 45 minuten cardio per training. Volgens mij kan je dan zeer makkelijk in korte tijd de overtolllige kg`s kwijt gaan raken. In combinatie met goede voeding en rust uiteraard.

Gewoon buiten fietsen met een hartslagmeter zou ik nog wel zien zitten.Van 98 naar 97,8%:topresultaat.
Ga anders wat vervelende cardio's combineren>10 min crosstrainer/10min fietsen en 5 min buiten hardlopen bijv. Doe zoiets 2x p.w. en je BF gaat misschien wel onder de 95% zitten.
Je trainingen zijn iig bruut.

Tieves, brutale gewichten weer hummer!
****ed up de oudjes (jij en D.B) geven ons het nakijken.![]()
Tnx. snotaap!Tieves, brutale gewichten weer hummer!
****ed up de oudjes (jij en D.B) geven ons het nakijken.![]()

Je bent er gek genoeg voor, om met zo'n breekbaar, bros lichaampje nog steeds te proberen die jonge gasten de ogen it te steken!Troost je Loo, binnen 20 jaar ga ik op pensioen! 73 is een mooie leeftijd om te stoppen!

[/quote]
Je bent er gek genoeg voor, om met zo'n breekbaar, bros lichaampje nog steeds te proberen die jonge gasten de ogen it te steken!
Ik hoop wel dat er op een gegeven moment een omslagpunt voor je komt, waarop je een beetje gaat aftakelen.
Dan kan ik je misschien eens een keer overtreffen...![]()
[/quote]
Damn...
[/quote]

zegt ze... 

Hgh octane rocket fuel for the heavy users!
Soms klinkt het wel heel verleidelijk...
Ik had het er met mijn vrouw over, zomaar voor de gein natuurlijk!
En die zag het helemaal niet zitten.
Die linkt testosteron direct aan geslachtsdrift, en heeft geen behoefte aan meer van dattumzegt ze...
Laat ik eerst nog maar eens een tijdje flink doortrainen, en kijken wat ik kan bereiken, natural...![]()
Ja tuurlijk.Ik heb ergens wel eens een post gelezen dat je op een roei-trainer had gezeten. Dat misschien combineren met beentraining, rugtraining, schouders, etc...
Als je na kracht eens 15 min. in een stevig tempo met voldoende weerstand roeit doe je en cardio en nog wat aan kracht.

Nou, ik heb het wel onder controle hoor.Ja de geslachtsdrift is een tweesnijdend zwaard hoor, in het begin is dat plezant maar als je de hele dag met goesting rondloopt wordt het op de duur heel vervelend! Over jouw vrouw gesproken, ik ben een drietal jaren geleden mijn ex en moeder van mijn kinderen zo kwijtgeraakt he, die wou ook een rustiger leven leiden en was het beu dat ze elke dag aangevallen werd (hoewel ze jaren jonger is dan ik). Uiteindelijk is ze dan bij een vrouw gaan wonen, nu is dat allemaal vergeten en ik heb een nieuwe vriendin maar ik ben daar toch even niet goed van geweest hoor. Ik bedoel met dit verhaal maar dat je ook rekening met je vrouw moet houden als het over zoiets gaat.

Ja tuurlijk.
Maar daar vond ik ook niet veel aan eigenlijk...
Is trouwens ook wel even wennen hoor, dat roeien...
Maar als ik op een gegeven moment echt een beetje wil afvallen, zal ik inderdaad wel moeten eigenlijk.
Maar ik moet natuurlijk wel goed oppassen dat ik niet te mooi word éh?!
Nou, ik heb het wel onder controle hoor.
En in jouw geval had ze er beter aan gedaan die andere vrouw in huis te nemen, dan konden ze de lasten delen!
Ik heb ook al zo vaak gezegd dat ik best bereid ben een jong chickie er bij te nemen, maar dat vind ze niet zo'n goed idee!![]()