- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Dankjewel lieve mama...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel lieve mama...

Ik heb al verschillende van dat soort schema's gemaakt, maar ben er nog niet helemaal uit...Ik heb mijn schema nu maar een klein beetje aangepast, door voor een drietal oefeningen een coan cycle aan te houden, maar dat werkt erg motiverend, dan heb je een soort leidraad. Na de cycle ga ik mijn schema iets rigoreuzer omgooien, weet nog niet precies hoe, maar ik heb zo wat ideeen. Dat wordt dan weer voor een aantal weken/maanden. Vooral als je van plan bent een tijdje meer reps te doen met wat minder gewicht, is het goed om een schema incl gewichten op te zetten voor een periode, zodat je je daar aan kunt houden, anders ben je snel in de verleiding om zwaarder te pakken, omdat je een soort misplaatst schuldgevoel hebt omdat je weet dat je meer kgs hebt gepakt voorheen (weliswaar met minder reps). Als je bewust zo'n schema hanteert weet je tenminste waarom je het doet.
1 uurtje rustig gefietst, en 5x20 herhalingen kettlebell swings gedaan met 24 kg...
Is wel zwaar...
Conditioneel...![]()
goed bezig weer
1 uurtje rustig gefietst, en 5x20 herhalingen kettlebell swings gedaan met 24 kg...
Is wel zwaar...
Conditioneel...![]()
Dat ga je morgen voelen in je hams ,Hum!Ja ja, even op karakter éh?!

Valt wel mee hoor Dressed...

Tnx. Sarge.Hummer aan de cardio? Dat ik dat nog mee mag maken.
RESPECT!
Hummer vanaf nu minimaal 3 per week 40minuten!

Ja, die kettlebells spreken me wel aan qua training.Je hebt ff ergens inspiratie opgedaan?Dat ga je morgen voelen in je hams ,Hum!

Is wel zwaar...
Conditioneel...![]()
Goed bezig Hummer, ik ben trots op je, een beetje cardio kan geen kwaad maar wel goed.

Er gaan wel een paar centimeters af hoor, voor ik lekker strak sta...LOL.hangt er vanaf welk BF%.
Maar bij Hummie moeten ze wel huge zijn als je zijn gewichten checkt!

Er gaan wel een paar centimeters af hoor, voor ik lekker strak sta...![]()
Gelukkig!

Nou niet lullig gaan doen, Kraft....Ik las in een topic van je uit augustus dat je wilde gaan afvallen. Hoeveel gewicht is er sindsdien al vanaf?

Ja, daar ga ik wel wat meer mee doen.Ik merk aan je dat je liefhebber bent van kettlebells. Ik denk als je 2 of 3 keer per week half uurtje gaat zwaaien. Binnen no-time weer die jonge god van vroeger in huize hummer zal rondlopen