XXL Nutrition

Ouwe vent training (1966)

Ik heb mijn schema nu maar een klein beetje aangepast, door voor een drietal oefeningen een coan cycle aan te houden, maar dat werkt erg motiverend, dan heb je een soort leidraad. Na de cycle ga ik mijn schema iets rigoreuzer omgooien, weet nog niet precies hoe, maar ik heb zo wat ideeen. Dat wordt dan weer voor een aantal weken/maanden. Vooral als je van plan bent een tijdje meer reps te doen met wat minder gewicht, is het goed om een schema incl gewichten op te zetten voor een periode, zodat je je daar aan kunt houden, anders ben je snel in de verleiding om zwaarder te pakken, omdat je een soort misplaatst schuldgevoel hebt omdat je weet dat je meer kgs hebt gepakt voorheen (weliswaar met minder reps). Als je bewust zo'n schema hanteert weet je tenminste waarom je het doet.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb mijn schema nu maar een klein beetje aangepast, door voor een drietal oefeningen een coan cycle aan te houden, maar dat werkt erg motiverend, dan heb je een soort leidraad. Na de cycle ga ik mijn schema iets rigoreuzer omgooien, weet nog niet precies hoe, maar ik heb zo wat ideeen. Dat wordt dan weer voor een aantal weken/maanden. Vooral als je van plan bent een tijdje meer reps te doen met wat minder gewicht, is het goed om een schema incl gewichten op te zetten voor een periode, zodat je je daar aan kunt houden, anders ben je snel in de verleiding om zwaarder te pakken, omdat je een soort misplaatst schuldgevoel hebt omdat je weet dat je meer kgs hebt gepakt voorheen (weliswaar met minder reps). Als je bewust zo'n schema hanteert weet je tenminste waarom je het doet.
Ik heb al verschillende van dat soort schema's gemaakt, maar ben er nog niet helemaal uit...
Tnx. voor de input though! :thumb:

1 uurtje rustig gefietst, en 5x20 herhalingen kettlebell swings gedaan met 24 kg... :thumb:

Is wel zwaar... :o
Conditioneel... :(

Goed gefietst Hum, hoe zit het nu met blessures?

Hummer aan de cardio? Dat ik dat nog mee mag maken.
:loopband:

RESPECT! :bow:

Hummer vanaf nu minimaal 3 per week 40minuten!

Ja ja, even op karakter éh?! :rolleyes:
M'n vrouw kwam wel even een beetje bedenkelijk kijken toen ze me hoorde puffen en steunen in de garage...
Toen ik zei dat het best zwaar zei ze dat ze dat wel begreep omdat ze dat rotding amper op kon tillen en het altijd in de weg lag! :D

Goed gefietst Hum, hoe zit het nu met blessures?
Valt wel mee hoor Dressed... :o
Was maar heel rustig met m'n boefje erbij, en die heeft maar korte pootjes éh!
Maar voor een beetje vetverbranding moet je niet zo heel hard gaan op mijn leeftijd.
Die 5x20 met die kettlebell was wat dat betreft wel even wat zwaarder...
Dat is tenminste een soort van krachtcardio waar ik wat mee kan! :thumb:

Hummer aan de cardio? Dat ik dat nog mee mag maken.
:loopband:

RESPECT! :bow:

Hummer vanaf nu minimaal 3 per week 40minuten!
Tnx. Sarge. :cool:
Ja, zou niet slecht voor me zijn, 3x/week...
Wie weet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! ;)

Je hebt ff ergens inspiratie opgedaan? :D Dat ga je morgen voelen in je hams ,Hum!
Ja, die kettlebells spreken me wel aan qua training.
En omdat het zo veel lucht kost, zie ik het gelijk, of eigenlijk meer als een beetje high intensity cardio.
En het is natuurlijk weer helemaal anders dan gewone krachttraining.
Die russen waren nog zo gek niet...
Ik kom alleen maar met stomme russen in contact over het algemeen... :rolleyes:
Maar ik ga dat niet alleen in de hamstrings voelen hoor!
Ook de schouders en de armen hebben me al laten weten dat dit soort training "goed" is... :p
Ik ben benieuwd, morgen, en overmorgen...

Vanmorgen even de armen gemeten...
2cm erbij sinds de vorige meting!!! :thumb:
En een heel klein beetje afgevallen qua gewicht, ongeveer 1,5 tot 2kg.
En dat zonder curls en push downs!!! ;)

Compounds for mass, that's iets dat zeker is! :D

Goed bezig Hummer, ik ben trots op je, een beetje cardio kan geen kwaad maar wel goed.
:D
Tnx. Loo!
Armpjes zijn gegroeid tot 49cm opeens, dus kan ik wel eens een beetje af gaan vallen éh?!
Alhoewel daar dit weekend verder niet veel van is gekomen... :o

Sterk bezig hummie, 49 cm armen ->Huge

Ik las in een topic van je uit augustus dat je wilde gaan afvallen. Hoeveel gewicht is er sindsdien al vanaf?

Ik las in een topic van je uit augustus dat je wilde gaan afvallen. Hoeveel gewicht is er sindsdien al vanaf?
Nou niet lullig gaan doen, Kraft....
Het mag algemeen bekend zijn dat ik geen krakter heb, en dus altijd maar weer loop te vreten en zuipen...
Gisteren ook weer helemaal de mist ingegaan, bier, snacks, chocolade, maar niet in die volgorde!
Maar er zijn wel cm's van m'n buik af, en ik merk dat m'n spiermassa behoorlijk is toegenomen gelukkig.
Ik denk dat ik sinds ik op mn zwaarst was een kilo of 9 kwijt ben aan vet.
Dat is bij lange na niet genoeg naturlijk...
Ik heb weer een paar goede tips gekregen van iemand die ik eens ga toepassen, en wie weet hou ik het wel eens een tijdje vol...
Cardio éh?!
Ik moet aan de cadio... :p

Ik merk aan je dat je liefhebber bent van kettlebells. Ik denk als je 2 of 3 keer per week half uurtje gaat zwaaien. Binnen no-time weer die jonge god van vroeger in huize hummer zal rondlopen

Ik merk aan je dat je liefhebber bent van kettlebells. Ik denk als je 2 of 3 keer per week half uurtje gaat zwaaien. Binnen no-time weer die jonge god van vroeger in huize hummer zal rondlopen
Ja, daar ga ik wel wat meer mee doen.
Gewone cardio op een fiets en crostrainer enzo ligt me niet erg.
Kettlebells is toch wat meer hardcore éh?!
Bij die gewone cardio horen strakke broekjes enzo, en dat lijkt me niks voor Hummertje... ;)

Terug
Naar boven