- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tsja, ik moest benen doen, en de enige kooi waarin je squat kan doen was bezet door een paar jonge gasten die upright rows aan het doen waren met 35kg...

Staat niet in het schema...50 reps staat dit in dat schema van je? Daar ga ik nooit aan beginnen dan.

Klinkt als: "Freewheelin' and thinking outside of the box"!

Ja, eigenlijk moet ik er ook gewoon maar eens aan geloven éh?!Collega van mij was op een gegeven moment 135kg, is als een bezetene gaan cardioen, 1.5-2u per keer (:O) 3x in de week, was in 1.5 jaar 30kg afgevallen. Nu is hij helaas naar wat tegenslagen weer terug bij af, maar toch, het is hard werk, maar respect...

M'n vorige trainingen deze week waren volgens het Wendler principe hoor!jij dacht laat ik een de legpress uit proberen , waar normale mensen dit met twee benen doen doe jij het met 1 been - oke er zit gewicht achter maar toch - en dan ook nog even squatten - sterk hummie , maar ik mis idd wel het 5/3/1 verhaal - hier wacht ik juist op

Leg Presses,
20x110
20x140
12x140 1 been/keer.
20x140 toe press 1 been/keer, direct gevolgd door:
30x140 toe press (2 benen)
12x 140 1 been/keer, direct gevolgd door:
12x 140 toe press 1 been/keer, direct gevolgd door:
14x 140 toe press (2 benen)
50x140 leg press
20x140 leg presses
26x140 toe press
12x140 toe press
Squat,
5x60
5x90
5x110
5x130
5x150
Wrist curls behind the back,
20x60
14x70
12x80
8x90
12x60
Forearm flexion extensions (Franco Columbo style!)
20x20
Deed verdomd veel pijn aan de pees...
Squat MaxRack was bezet, dus eerst een beetje op de leg press liggen klooien...
Squats is dan wel wat zwaarder natuurlijk...
Even een rusti wekend traininkje i.v.m. de pijnlijke knie, waar ik trouwens helemaal geen last van heb met leg presses en squats.
Fietsen is een gruwel daarentegen...
Het bewijs dat cardio niet goed is voor een mens!!!!![]()
Thanks Mr. Bear!Hummy, je bent het levende bewijs dat krakende wagens (last van een pees en een knie) het langst lopen! Respect kerel!

Ik zie een schema echt maar als een leidraad hoor.
Iets dat me de éne keer een beetje tempert, en de andere keer een beetje dwingt toch even het noodzakelijke werk te doen om wat vooruit te komen.
Een schema kan echter nooit rekening houden met je fysieke en geestelijke gesteltheid van die dag, van dat moment, dus zal nooit perfect zijn.
Instinctief trainen is het beste denk ik, maar ik overtrain er nog al snel mee...
Gewoon iedere week iedere spiergroep even "naar de klote" helpen is een goed voornemen denk ik, en hoe je dat precies doet...
Who cares..?
Asgemoarleuthet éh?!![]()
Ik heb ooit 180 gedrukt éh...

Viel niet tegen... 

Tnx.Naais!!!
goed gedaan maat!
7 x 90 mil presses!!! jesus! heel sterk!

Nette training Hummie!
7x90 is zeker niet misAnd again, Tnx.
Tot nu toe gaat het lekker, dit schema.
Ok, het is het begin van de tweede week nog maar, maar toch...
Het bevalt nog steeds dit systeem?
Military presses,
20x20
5x40
4x50
3x60
3x70
3x80
7x90 !Viel niet tegen...
5x10x40 Da's eigenlijk wel héél licht...
Big, but boring!
Narrow grip incline bench presses,
5x55
5x67,5
3x80
3x95
Narrow grip bench presses,
3x107,5
5x122,5 (2 lichte spots, ging lekker!)
Standing rope crunches,
3x10x70is behoorlijk pittig...
Lekkere training geweest!
Ik had niet zo'n zin, na een hele dag cursus gehad te hebben, maar toch maar "even" gegaan.
Jim z'n systeem helemaal gehaald!
De eerste training van de 2de week van de cyclus.
Ben benieuwd wat de volgende trainingen gaan worden...![]()
...not bad, hummybaby
..ik doe 5x90 en 105 is mijn max...wil van de week nog wel eens een keer zwaarder gaan...maar ik denk dat jouw max daar dan ook wel ergens in de buurt moet zitten, toch?Dat weet ik niet eienlijk...7x90 MP...not bad, hummybaby
..ik doe 5x90 en 105 is mijn max...wil van de week nog wel eens een keer zwaarder gaan...maar ik denk dat jouw max daar dan ook wel ergens in de buurt moet zitten, toch?
Volhouden!

Een tijdje geleden ook al eens 8x80 gedaan éh?!Hummie kerel ! Wat press jij daar ineens
Sterk werk kerel