MuscleMeat

Ouwe vent training (1966)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.621
Of die foto´s van Loca t*ring wat een billen :D

Denk dat een fatsoenlijk diëet het belangrijkste is op dit moment om aan te werken Hummie!
Want die trainingen van jou die zien er altijd goed uit!
Zou je eens flink gaan verdiepen in voeding en een goed voedingsschema aanhouden dan vliegen
de overtollige kilo´s er waarschijnlijk snel af!
Ik zal eens naar Loca's billen moeten gaan kijken dan... ;)

Je zult aan de cardio moeten en wat hamburgers laten staan wil je naar de 120/130kg. Volgens mij zit er voldoende massa onder die dikke huid van je.

Als je echt droog wil komen te staan is cardio een must maar in dit stadium hoeft het nog niet persee
Als hummie eerst een fatsoenlijk voedingsschema in elkaar flanst en ongeveer 500kcal onder onderhoud
gaat zitten vliegen die kilo´s er al snel genoeg af!
Werk aan de winkel hummie :p

Jullie hebben natuurlijk gelijk, en het lukt me ook altijd wel een tijdje om dat vol te houden hoor, maar gezelligheid staat bij ons gelijk aan bier, drank, en hapjes geloof ik...
Het gaat altijd weer fout, en dan is het moeilijk weer de draad op te pakken.
Zwak van me, I know... :o
Ik zal nog eens een poging doen! :thumb:

Hummer op kcal restrictie? Het moet niet gekker worden op DBB :p

Ach ja kerel, ik ken je problemen maar al te goed ivm gezelligheid. Just suck it up en de volgende dag
probeer je gewoon weer opnieuw ;)

Ik heb geen blikje karakter maar wel een can off woopass!

• #1.625
Mijn "HOMEGYM" is (bijna) klaar!

Een kleine impressie van mijn wel heel erg "basic" spulletje.
Op de eerste foto een zootje 30mm gewichten welke ik van een collega heb gekregen, en waarvan ik een zware dumbbell voor "one arm rows" ga maken (80kg) en twee vaste dumbbelltjes van 16kg (geloof ik..) een "fat bar dumbbell" stang staat rechtop achterin, samen met een Ez-bar.
Als je goed kijkt zie je ook de grotere diameter wrist roller hangen aan z'n touwtje.
Ook nog een kettlebell van 24kg en een voorhamer voor de onderarmpjes!
2de foto een overzicht van de haltersteunen welke aan de muur zijn bevestigd met de volgeladen halter (145kg) er aan.
De "fat bar" staat rechtop links achter de halter.
3de foto: plankje zat toch al aan de muur, dus even wat spijkers ingeslagen voor de grippers, elastieken, en (kleine diameter)wrist roller.
4de foto: overzicht vanaf de andere kant genomen.

Het rek staat werkelijk muurvast, en als de stenen van de muur stevig genoeg zijn, zal het geen problemen opleveren.
Toch ga ik het rek ook nog verankeren aan de plafondbalken, en waarschijnlijk het draagvermogen op de vloer ook nog verbeteren.
Just to be sure! ;)
Zolang er alleen maar ge'fitness'ed word, zal het geen probleem zijn, maar stel je voor dat "we" eens wat zwaarder gaan als wat de halter nu maximaal weegt.... :rolleyes:

In principe kan ik nu alles doen wat ik belangrijk vind.
Eventueel zal ik nog wel eens wat uitbreiden natuurlijk.
Ik zal denk ik eerst 2x20kg en 2x15kg schijven bij gaan kopen, en e.v.t. wat dumbbells.
Schijven misschien beter nog even mee wachten, binnenkort vertrekt er een sportschoolhouder hier uit de buurt naar Brazilië, en die wilt nog van een hoop spullen af.
Dus wie weet?!
Er komen zowiezo pec-decs, lat pully's, enweetikwatnogallemaal te koop.
Niet dat ik daar veel interesse voor heb, maar goed... :rolleyes:

Vanacht om 0200uur gaan werken, dus trainen zal op z'n vroegst vrijdag worden denk ik... :rolleyes:

15072009036.jpg

15072009035.jpg

15072009037.jpg

15072009038.jpg

Laatst bewerkt:
Je hebt een niet zo al te grote schuur Ouwe. :p
Military Press en andere presses gaat zeker k*t staand? :D
Wel geinig al die kleine schijven, makes me feel strong. :o

Maar nou kijk ik weer naar je stats en weet ik me plaats. :(

:sukkeltje:

• #1.627
Je hebt een niet zo al te grote schuur Ouwe. :p
Military Press en andere presses gaat zeker k*t staand? :D
Wel geinig al die kleine schijven, makes me feel strong. :o

Maar nou kijk ik weer naar je stats en weet ik me plaats. :(

:sukkeltje:
Is een gewoon garagetje dat bij een tweeonderéénkap gezet word...
Het is best wel klein, maar het gaat nog net naast alle andere troep.
Ik heb speciaal 14 stuks 5kg schijven zodat military presses enzo staand gedaan kunnen worden. ;)

Is een gewoon garagetje dat bij een tweeonderéénkap gezet word...
Het is best wel klein, maar het gaat nog net naast alle andere troep.
Ik heb speciaal 14 stuks 5kg schijven zodat military presses enzo staand gedaan kunnen worden. ;)

Ah, dat had ik gelezen inderdaad. Wel een grappige zicht. Ik vind juist mezelf altijd zo gangster met de 'big boy' schijven. :cool: (even mezelf oppeppen dat ik zulke p*ssy weights lift weetje :D)

Ik moet regelmatiger, serieuzer, productiever, doelbewuster, en slimmer gaan trainen, en eens een fatsoendelijk diëet gaan volgen eigenlijk....Heeft er nog iemand een blik "karakter"..? :rolleyes:

Ben pas een logje begonnen over droog trainen en heb een goeie start gemaakt (van 25 naar 21% bf). Na een paar maanden massa en kracht verzameld te hebben, is nu alles gericht op vetverbranding. 6x per week krachttraining, 6x per week cardio, schoon eten. Maar nog tamelijk hoog in koolhydraten. Dus nog veel wapens die ik in de strijd kan gooien (koolhydraten beperken, extra cardiosessies, langere cardio na de training). Ja, nu ben ik pas echt gemotiveerd om af te trainen, en ik ben ook al 40.

Ziet er helemaal niet verkeerd uit Hummer. Komt ook mooi wat licht binnen met die garage deur open, in de zomer is dat goed te doen. :D
Wat zal de buurt wel niet denken, dat gegrom dat steeds uit die garage komt. :lol:
Mooi die grippers netjes gehangen. Gaat helemaal goed komen met jou!

lekker basic

He mooi gedaan man Hummer, ziet er goed uit zeg, knap hoor. Ik denk dat je er verstandig aan doet het rek nog verder te verankeren; net wat je zegt, als de stenen het houden is er niets aan de hand, maar als je een keer de halter met een flinke klap tegen het rek knalt (snelheid richting de muur) komt er een behoorlijke kracht op de puntbelasting waar het rek in de muur veranderd is. Alleen als je het aan het plafond verankert staat die kracht loodrecht op je ankerpunt. Misschien is het beter om bijv. nog een keer de muur in te ankeren op een lager punt, maar dat is weer wat onhandig voor het onderdoor lopen.

Iig knap werk, zou best wel eens willen dat ik een beetje handig was met metaal.

:thumbup: :bow:

Als je gemotiveerd en gedisciplineerd genoeg bent gaat er niets boven een thuisgym...24 uur per dag, 7 dagen per week is die immers open.
Het kan wel motiverend werken om zo nu en dan toch eens met andere krachtsporters te trainen, vooral als je eens voor een p.r. ofzo wilt gaan.

Wellicht heb ik het overzien in je log, maar heb je wel iets van airco of whatever, want in zo'n garage kunnen de temperaturen in de zomer nog al hoog oplopen, toch?

• #1.634
Ah, dat had ik gelezen inderdaad. Wel een grappige zicht. Ik vind juist mezelf altijd zo gangster met de 'big boy' schijven. :cool: (even mezelf oppeppen dat ik zulke p*ssy weights lift weetje :D)
Nu ziet niemand me meer bezig, dus kan ik gewoon de kleine schijfjes gebruiken, en de gewichten laag houden.
Ik moet alleen even m'n Excel formule aanpassen...
Internet reps = werkelijke reps x 2, en internet gewichten = werkelijke gewichten x 2,5 :D
Lekker weinig blessures, en jullie respect! ;)

Ben pas een logje begonnen over droog trainen en heb een goeie start gemaakt (van 25 naar 21% bf). Na een paar maanden massa en kracht verzameld te hebben, is nu alles gericht op vetverbranding. 6x per week krachttraining, 6x per week cardio, schoon eten. Maar nog tamelijk hoog in koolhydraten. Dus nog veel wapens die ik in de strijd kan gooien (koolhydraten beperken, extra cardiosessies, langere cardio na de training). Ja, nu ben ik pas echt gemotiveerd om af te trainen, en ik ben ook al 40.
Als ik tijd heb ga ik zeker eens kijken! :thumb:
Goed bezig denk ik! :cool:

Ziet er helemaal niet verkeerd uit Hummer. Komt ook mooi wat licht binnen met die garage deur open, in de zomer is dat goed te doen. :D
Wat zal de buurt wel niet denken, dat gegrom dat steeds uit die garage komt. :lol:
Mooi die grippers netjes gehangen. Gaat helemaal goed komen met jou!
Laten we het hopen... ;)

Zeg dat wel, maar ik was toch al niet zo van de machines. :cool:

He mooi gedaan man Hummer, ziet er goed uit zeg, knap hoor. Ik denk dat je er verstandig aan doet het rek nog verder te verankeren; net wat je zegt, als de stenen het houden is er niets aan de hand, maar als je een keer de halter met een flinke klap tegen het rek knalt (snelheid richting de muur) komt er een behoorlijke kracht op de puntbelasting waar het rek in de muur veranderd is. Alleen als je het aan het plafond verankert staat die kracht loodrecht op je ankerpunt. Misschien is het beter om bijv. nog een keer de muur in te ankeren op een lager punt, maar dat is weer wat onhandig voor het onderdoor lopen.

Iig knap werk, zou best wel eens willen dat ik een beetje handig was met metaal.

:thumbup: :bow:
Het rek zit boven en onder vast aan de muur, en zweeft 5cm boven de vloer.
De halter hangt er nog steeds in, en het rek is nog steeds geen mm gezakt, dus het ziet er nog goed uit! ;)
Ik heb er ook al tegen gestampt, geschopt en geroepen, maar het blijft als een huis hangen! :thumb:
Ik ga 'm nog verankeren aan de plafondbalken, en 'm opsluiten aan de vloer, just to be sure! :cool:
Tnx. Dude!

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Vandaag gewerkt van 0200 tot 1900 dus vandaag geen training... :rolleyes:
Eens kijken of ik morgen de kracht er voor heb... ;)

Nette homegym John!

Hoe gaat het met de blessures?

Het rek zit boven en onder vast aan de muur, en zweeft 5cm boven de vloer.
Ah sorry, nu zie ik het pas, niet zo goed te zien op de foto, bankje staat in de weg. Nou moet goed gaan zo! Ik dacht dat ie alleen bovenaan bevestigd was. Ma bad!

• #1.637
Blessures zijn nog niet helemaal weg, maar zijn wel al wat beter gelukkig.
Het lijkt wel of dergelijke blessures nooit meer helemaal genezen... :(
Maar dat ligt ook aan m'n werk(zaamheden) denk ik.

Homeym is good to go! Trainze en gainze de komende tijd oude soldaat....
Hopelijk werken de blessures niet tegen.

Mazzel grote.

Terug
Naar boven