XXL Nutrition

Ouwe vent training (1966)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.641
Weet jij trouwens waar dressed black is gebleven??????

Waar is die man was toch altijd gezellig met hem!
Ik heb ook geen idee.
Het is al eens eerder gebeurd, verschillende keren zelfs...
Ene keer was z'n pc kapot gegaan, een keer werd hij "belaagd" door iemand van het forum, en was hij het zo beu dat hij een tijdje verdwenen was.
Ik verwacht eigenlijk weer zoiets.
Het is wel jammer inderdaad, ik vind het een sympathieke vent.
Hij heeft ook altijd het beste met iedereen voor, en voorziet van tips uit zijn eigen ervaring waar hij kan.
Misschien heeft hij die gast van DBB die hem toen zat te kwellen wel ontmoet, en zit Dressed nu in de bak...
Ik zou er niet van opkijken eerlijk gezegd, maar ik hoop het niet.
Ik hoop dat hij heel snel weer ineens van zich laat horen, en met de één of andere maffe verklaring komt voor zijn afwezigheid!

Dressed als je meeleest, laat eens wat horen man!
Stuur maar hier naartoe: shooterxl@zeelandnet.nl

Ik was echt in de veronderstelling dat de post waar ik antwoord op gaf van Huggy was....
Beetje slaperig denk ik....
Te veel gewerkt gisteren..?
Naaaaah!

Laatst bewerkt:
Goe bezig jong! heb dat ook wel met wijn en bier en nootjes :(

dus : niets van aantrekken!

Netjes hummer die gym daar kan je teminste beesten.

He Hummer, ik ben ook benieuwd wat er gebeurd is met Dressed Black, vond het zo'n aardige gozer en kon altijd wel genieten van z'n trainingen en info die hij deelde! Erg jammer en zonde voor de community. :(

Maaaaaarrrrr ik heb afgelopen donderdag gebikkeld op werk. Ik werkte van 9:00 tot 21:30misschien dat het je niet zoveel interesseert maar aangezien jij ook zo'n harde werker bent wou ik je dit mededelen en medelijden tonen voor die zware werkdagen van jou. Ik zit namelijk maar te rotten in me stoel achter me pctje. (callcenter) :)

En is er verder nog getraind Ouwe? :D

• #1.645
He Hummer, ik ben ook benieuwd wat er gebeurd is met Dressed Black, vond het zo'n aardige gozer en kon altijd wel genieten van z'n trainingen en info die hij deelde! Erg jammer en zonde voor de community. :(

Maaaaaarrrrr ik heb afgelopen donderdag gebikkeld op werk. Ik werkte van 9:00 tot 21:30misschien dat het je niet zoveel interesseert maar aangezien jij ook zo'n harde werker bent wou ik je dit mededelen en medelijden tonen voor die zware werkdagen van jou. Ik zit namelijk maar te rotten in me stoel achter me pctje. (callcenter) :)

En is er verder nog getraind Ouwe? :D
Niet meer getraind man...
Eigenlijk echt geen tijd voor gehad...
Allerlei toestanden in de privé sfeer.
Morgen waarschijnlijk ook geen tijd.
Waarschijnlijk zondag weer fris ertegenaan!
Oh nee, morgen de BBQ...
Zondag dan waarschijnlijk niet zo fris ertegenaan.... :D

sterkte ermee en train ze

Niet meer getraind man...
Eigenlijk echt geen tijd voor gehad...
Allerlei toestanden in de privé sfeer.
Morgen waarschijnlijk ook geen tijd.
Waarschijnlijk zondag weer fris ertegenaan!
Oh nee, morgen de BBQ...
Zondag dan waarschijnlijk niet zo fris ertegenaan.... :D

Haha, veel plezier Hummer! Ik verwacht volgende week een hoop gebikkel. :thumbs:

Geniet er dan even van en vlieg er maandag (fris!) weer in!!!

Hummer;4008918 Ik was echt in de veronderstelling dat de post waar ik antwoord op gaf van Huggy was.... Beetje slaperig denk ik.... Te veel gewerkt gisteren..? Naaaaah![/QUOTE zei:
:roflol:...het is geen probleem hoor!
Ik had inderdaad eerder in je log een reactie geplaatst i.v.m. je homegym.
Ik maakte me wat zorgen i.v.m. de temperaturen die nog al hoog kunnen oplopen in zo'n garage...en ik weet niet hoe het met jou is, maar in het algemeen hebben "zwaarlijvigen" het vrij snel warm. Ik hoef maar te denken aan sporten en ik begin al te :zweet:

• #1.650
Tnx. man! :cool:

Haha, veel plezier Hummer! Ik verwacht volgende week een hoop gebikkel. :thumbs:
Ik verwacht het niet, maar hoop het wel... :rolleyes:
We gaan er gewoon weer tegenaan! :thumb:

Geniet er dan even van en vlieg er maandag (fris!) weer in!!!
Is misschien wel een idee, Sanca san. :bow:

:roflol:...het is geen probleem hoor!
Ik had inderdaad eerder in je log een reactie geplaatst i.v.m. je homegym.
Ik maakte me wat zorgen i.v.m. de temperaturen die nog al hoog kunnen oplopen in zo'n garage...en ik weet niet hoe het met jou is, maar in het algemeen hebben "zwaarlijvigen" het vrij snel warm. Ik hoef maar te denken aan sporten en ik begin al te :zweet:
Ik weet niet hoe het voor zwaarlijvigen is, maar ik heb het ook best snel warm inderdaad... ;)
Ik kan 2 deuren tegenover elkaar open zetten als het te gek word, dus dat komt wel goed hoop ik.
Het zal meer het mezelf motiveren zijn dat goede trainingen in de weg kan gaan staan... :o
Aan de andere kant zal ik mezelf dan niet zo snel overzetten, dus da's dan weer goed! :thumb:

Ik heb ook zo bbq, alleen er zijn af en toe buitjes hier :( Hoop dat het bij jou beter is, coole homegym man!

• #1.652
Ik heb ook zo bbq, alleen er zijn af en toe buitjes hier :( Hoop dat het bij jou beter is, coole homegym man!
Wij hadden voor de zekerheid maar een (grote) garage uitgeruimd om in te kunnen zitten mocht het fout gaan.
Helemaal netjes gemaakt, tafeltjes gezet, muziekinstallatie, you name it, the works! :rolleyes:
Maar dat was niet nodig geweest, want we hebben geen druppel regen gezien...
Tsja, als je alles eens vantevoren zou weten...
Hopelijk hadden jullie net zo veel geluk, en is het een succes geworden. :thumb:

Haha wij hadden party in een partytent, dat ging ook prima!

Homegym ziet er erg basic uit, net datgene wat je nodig hebt.
Mischien toch eens denken om een soort gelijk iets op de zolder te maken.
Heb nu wel een bank, maar een rack zou niet verkeerd zijn.
Heb je een voorbeeld gebruikt?

• #1.655
Haha wij hadden party in een partytent, dat ging ook prima!
:thumb:

Homegym ziet er erg basic uit, net datgene wat je nodig hebt.
Mischien toch eens denken om een soort gelijk iets op de zolder te maken.
Heb nu wel een bank, maar een rack zou niet verkeerd zijn.
Heb je een voorbeeld gebruikt?
Nee, ik wilde eigenlijk een "power cage" maar heb daar eigenlijk niet voldoende ruimte voor.
Gewoon nagedacht wat ik het belangrijkste vond om te hebben, en heb dat gemaakt.
Squats, rack pulls e.d. bankdrukken, en chin ups e.d. gaan al, en ik ga er nog een paar afneembare dipsteunen aanmaken, en misschien nog een lat pully...

• #1.656
Eerste training sinds lange tijd...

(Semi stiff legged) Deadlifts,
10x60
10x80
10x100
10x120
5x130
5x1x140
Deadlifts gingen heel zwaar, en de grip was maar net aan.
Hier en daar pijn in de ellebogen, polsen, en handen/vingers (reuma!)

Bench presses,
5x60
5x80
3x5x100
Dezelfde pijn als toen ik m'n elleboog blessure opliep, maar gelukkig véél minder.
Blessure is dus nog niet genezen...
Ik durfde niet zwaarder te gaan...
Beter nog even een beetje rustig aan doen.

Bent over rows,
10x60
10x80
10x100
10x120
Bij de laatse set een kleine scheut in de onderrug, dus maar gestopt.
Gewicht was easy, as usual... :p

Wat gripper werk met de CoC's, alles tot de Nr.1,5
Grip is echt slecht bij mij...
Vroeger niet... ???
Het eerste gedeelte stelt niets voor, maar het laatste stukje gaat enorm zwaar...
Nou ja, we zullen wel zien.

Wrist roller (de dikke, ongeveer 10cm doorsnede)
1xOp en neer met 10kg Is ongeveer 55x verpakken, branden!
1xOp en voor de helft neer...

Bodyweight face pulls (met touwtje)
6xBw
Liggend onder de halter in de steunen op squat hoogte
30mm touw aan de halter bevestigd.
Voeten omhoog op een bankje.
En dan met je gezicht naar het touwtje trekken.
Bruut zwaar! :thumb:
Was ik in eerste instantie vergeten te vermelden... :o

Face down raises (met hoofdharnas)
20x5kg
20x10kg

Face up raises (op een bankje liggend, met dumbbell op het voorhoofd)
20x5kg
15x20kg
Is best lekker, en een sterke nek is voor alles goed imo.

Plate wrist curls,
2x50x5kg schijf.
Was een beetje lafjes qua gewicht, maar ik heb geen schijven van 10 en 15, en 20kg schijven is een beetje veel van het goede....

Standing calf raises,
55x60kg
Brandde lekker...

Het begin van de training was een beetje onwennig, maar gaandeweg kreeg ik er wel weer lol in eigenlijk.
Ik kijk weer al uit naa de volgende.
Beetje rustig aan beginnnen, want al die pijntjes begin ik behoorlijk beu te raken...

Laatst bewerkt:
Wat een gruwelijke bent over rows hummer. Die stiffies mogen er ook wezen, branden die hams!

Klote van al die pijntjes Hummer!
Hoop voor je dat het de volgende training weg is en gewoon weer lekker kan knallen...

Das weer een flink verhaal Hummer :). Klote van je pijntjes, hopelijk zakt dat een beetje weg in de loop der tijd.

• #1.660
Wat een gruwelijke bent over rows hummer. Die stiffies mogen er ook wezen, branden die hams!
Tnx. maar ik was het eigenlijk een beetje gewoon om die BOR's met 140 a 150kg te doen. ;)
Tsja, eigenlijk "branden" m'n Hamstrings nooit...
Ook niet met een lange set Kettlebell swings enzo.
Wel met lying leg curls, maar die doe ik niet. :D
Maar nogmaals, thanks anyway Dude! :thumb:

Klote van al die pijntjes Hummer!
Hoop voor je dat het de volgende training weg is en gewoon weer lekker kan knallen...
Ohw, reuma is niet met een week weg hoor... ;)
Dat gaat nooit meer weg, en "ze" kunnen me er ook niet mee helpen, dus pijnstillers is het enige om de ellende wat te verzachten.
En pijnstillers pak ik al niet meer sinds ik m'n blessure in m'n elleboog opliep.
Dit om te voorkomen dat ik door de pijn heen zou gaan trainen...
Maar ik probeer gewoon "de draad" weer op te pikken, om er nog wat van te maken! ;)
Tnx. man! :thumb:

Das weer een flink verhaal Hummer :). Klote van je pijntjes, hopelijk zakt dat een beetje weg in de loop der tijd.
Die pijntjes worden veroorzaakt door beschadigingen aan de kapsels rond de aanhechtingen e.d. van de spieren.
Die gaan dan ontsteken en dat doet pijn.
Ik heb overal ontstekingen, altijd! :mad:
Nu voornamelijk in m'n heupen, maar ik denk dat rustig aan beginnen trainen misschien wel beter is dan niets doen...
Let's hope so, and thanks brother! ;)

Terug
Naar boven