- Waardering
- 108
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat mijn voorland, Ivo..?
Om zulke beentjes te krijgen is een maagbandje niet genoeg voor mij hoor...
Dan moeten we er toch ook tegenaan met de kaasschaaf, of een haakse slijper ofzo!![]()
Valt wel mee, maar thanks anywayzzz!WOW! Goed bezig!
Je hebt, zoals beloofd, een dikke training neergezet, topspul.![]()

Tnx.

Hahaha, mafketel!Ik probeer er vanaf te komen, het gaat al iets beter dan het weekend.

Daar heb je gelijk in.gedult is een schone zaak, als je een plan maakt naar je doel en je er strikt aan houd is alles mogelijk!

)

Squat,
10x20
8x60
8x80
8x100
8x120
8x140
(One power)Clean & Overhead presses,
8x60
8x70
8x80
Bent over rows,
8x100
8x120
Pendlay rows,
8x140
Deadlift (om de halter in de steunen te leggen!)
1x140
Barbell shrugs,
8x140 (overhandse greep, begon het te begeven)
20x140 (mixed grip)
18x140
Nog even aan de rekstok gehangen voor wat pull-ups, maar daar heb ik vanaf gezien...
Even douchen, en wachten op een oproep om te gaan werken...![]()

Hehehe, dat heet gewoon lui! Je had ook de schijven van de barbell kunnen halen.Squat,
10x20
8x60
8x80
8x100
8x120
8x140
(One power)Clean & Overhead presses,
8x60
8x70
8x80
Bent over rows,
8x100
8x120
Pendlay rows,
8x140
Deadlift (om de halter in de steunen te leggen!)
1x140
Barbell shrugs,
8x140 (overhandse greep, begon het te begeven)
20x140 (mixed grip)
18x140
Nog even aan de rekstok gehangen voor wat pull-ups, maar daar heb ik vanaf gezien...
Even douchen, en wachten op een oproep om te gaan werken...![]()

Niet vergeten dat deadlifts mijn allerzwakste punt zijn, waerde vrint...lol @ je 1x140 DL dat is opwarmen voor jou telt niet mee bro!
Lekker gewerkt Hum zo aan het einde van de week kan je met een tevreden gevoel het weekend ingaan!
Edit; zie dat je moet werken![]()

Misschien heb jij niet zo'n dikke pens als ik heb, en dus bij jou de ROM veel groter is, dat scheelt ook wel een paar kilo's denk ik...Zucht...ik benijd je enorm om je sterke rows...zou dat ook wel willen kunnen![]()

Hehehe, dat heet gewoon lui! Je had ook de schijven van de barbell kunnen halen.
Mooie compounds kerel... hoe zit het met cardio? Wordt het daar niet eens tijd voor?
Nuff said... 
Misschien heb jij niet zo'n dikke pens als ik heb, en dus bij jou de ROM veel groter is, dat scheelt ook wel een paar kilo's denk ik...
En weet je Hugz?
Ik had "vroeger" altijd zo'n hekel aan de rug en biceps oefeningen, dat ik ze altijd maar even afraffelde.
Maar sinds ik maanden geleden de BOR als een lekkere, goede krachtoefening ben gaan zien, doe ik hem met veel meer plezier als ik ooit heb gedaan.
En dat scheeld enorm!
Oh enne...?
Ik ben stinkend jaloers op jouw bank, dus wat dat betreft...![]()
Je brengt het altijd diplomatisch...alsof ik geen dikke (dat noemen we tegenwoordig overigens "respectabele") pens heb.
mja...oefening baard kunst.lol @ je 1x140 DL dat is opwarmen voor jou telt niet mee bro!

Gewoon volhouden éh, Hugz!Je brengt het altijd diplomatisch...alsof ik geen dikke (dat noemen we tegenwoordig overigens "respectabele") pens heb.
Ik had vroeger en heb tegenwoordig ook nog altijd wel een hekel aan alle "pull" oefeningen...vroeger liet ik het gewoon achterwege...tegenwoordig weet ik wel beter...maar mijn pushmovements en pullmovements staan totaal niet in verhouding met elkaarmja...oefening baard kunst.

Ik had het al gezien in Marrkos z'n log.Tip! Volg het nieuwe log van Weak 01 naar WK India!
Pjotr v/d Hoek gaat een log bijhouden n.a.v. zijn voorbereiding op het WK powerliften in India!
Hij is wat Wilkspunten betreft de sterkste powerlifter van de NPB!
Met een BDW van rond de 90kg heeft hij de volgende stats: SQ 310 - BP 215 DL 305 TOT. 830kg!![]()

Bench press,
Warming up.
2x10x100
Narrow grip bench press,
2x10x80
Linker elleboog deed nog een beetje pijn, rechterschouder ook...
Minder volume = minder pijn aan de blessures, zoveel is wel duidelijk.![]()

Bench press,
Warming up.
2x10x100
Narrow grip bench press,
2x10x80
Linker elleboog deed nog een beetje pijn, rechterschouder ook...
Minder volume = minder pijn aan de blessures, zoveel is wel duidelijk.![]()

Nou lekker, ben ik ook net een beetje blij met mijn bench press vanavond
is het 2,5 keer minder jouw warming-up...............
Jij let nu tenminste ook beter op met je blessures, ook je flyes met 7,5kg gedaan![]()

Nee nee nee, ik heb eerst de warming up gedaan (60,80...) en die 2x10x100 waren m'n werksets hoor!Nou lekker, ben ik ook net een beetje blij met mijn bench press vanavond
is het 2,5 keer minder jouw warming-up...............
Jij let nu tenminste ook beter op met je blessures, ook je flyes met 7,5kg gedaan![]()

Ja, 100kg is zo'n beetje de grens waarbij het te veel pijn gaat doen...Minder gewicht ook.
Nette training ouwe, ik hou je gewichten nauwlettend in de gaten, denk eraan je doet nu aan fitness.
---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------
Met de gewichten die Hummer tilt zou je denken dat hij gek is en totaal niet aan z'n blessure denkt Jerney.
Wat een beest is het ook hoor!![]()

Nee nee nee, ik heb eerst de warming up gedaan (60,80...) en die 2x10x100 waren m'n werksets hoor!
Ik schijn een beetje slecht te genezen op m'n ouwe dag...
Maar er komt een dag!
Flyes doe ik niet, véééls te blessure gevoelig!
Tnx. voor je bezoekje, je bent veruit de mooiste bezoek(st)er in dit log.
Ja, 100kg is zo'n beetje de grens waarbij het te veel pijn gaat doen...
Maar dat veranderd nog wel!
Ik zit er serieus over te fantaseren voor de benen alleen nog maar te gaan fietsen enzo....
Knieën zijn ook al versleten geloof ik...
Nee hoor, ik heb schijnbaar héél weinig slijtage op m'n knieën voor iemand van mijn leeftijd.
Maar als ik squats gedaan heb, heb ik nog dagen pijn....
I don't know....
Tnx. voor de vriendelijke woorden weer!![]()